Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic!#1

<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 16 Jan 2014 15:49

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Wat een vette broek UN!

Waar is die van?
<<

Anoniem29

Bericht 16 Jan 2014 16:05

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

**
Laatst gewijzigd door Anoniem29 op 18 Jan 2014 17:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 16:15

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Helloo pretty! Long time no see. Is dat dat shirt van de Zara dat je toen gekocht hebt? Erg leuk!
<<

Anoniem193

Bericht 16 Jan 2014 16:17

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Urban Naked schreef:Alibi: ik moet ze inlopen, ze zijn nieuw. En ik loop al een tijdje niet meer op hoge hakken. Thuis doe ik dat soms een uurtje of twee als training :)


Logisch dan!
Doe ik zelf ook wel eens btw, maar hakken en ons laminaat is geen succes.
<<

Anoniem273

Bericht 16 Jan 2014 16:22

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Parel schreef:Azi, je hebt nog steeds je shirt niet gestreken haha verder heb je echt een moordlijf!


Haha, guilty! :nerd: Was vanochtend véél te laat!! Ik ga 'm zo strijken als ik thuis kom want ik heb direct een verjaardag en houd dit denk ik gewoon aan.
En bedankt voor het complimentje :)
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2014 16:59

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Harrison schreef:Nee als dat hetzelfde vest is dan lijkt hij op deze foto inderdaad paarser dan dat hij in het echt is, dat bedoelde ik haha!


:good: :D
<<

Anoniem29

Bericht 16 Jan 2014 17:09

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Harrison schreef:Helloo pretty! Long time no see. Is dat dat shirt van de Zara dat je toen gekocht hebt? Erg leuk!


Hoii haha. Ja dat klopt! Had er alleen heel braaf een zwart hempje onder omdat ik naar die info avond ging in het ziekenhuis. Ik dacht dan is het misschien iets te pikant als je mijn bh ziet zitten :eyes:

Maar laatst had ik hem aan met zo'n kantje bh'tje tijdens een feestje. Voelde me echt heel sexy haha. (Ondanks dat het gewoon een wol achtig shirtje is).
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 17:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

You and your sexy kanten bhtjes haha!
<<

Anoniem29

Bericht 16 Jan 2014 17:39

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Hahaha :D Komt omdat K. ze zo leuk vind ;) (Oooh ik laat mezelf ook zo beïnvloeden :P)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2014 18:32

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Tnx happinaz, hij is van Gstar. En parel, het model is zo. Is een loose tapered. Kruis hoort nog lager maar dat vind ik niet lekker zitten.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jan 2014 18:54

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Caro schreef:
M-Train schreef:Huh? Welke smiley? Ik bedoel helemaal niks flauw :nopompom: .


Deze :pale: vond ik redelijk flauw overkomen.


Huh, dat kan niet, want M-Train postte bovenstaande pas nadat jij iets zei over een smiley! :nerd: Maar goed, waar bemoei ik me eigenlijk mee?

Carrie, ik vind je vest ook niet leuk, maar ik hou dan ook helemaal niet van dat soort dingen. Ook die teddydingen die hier wel eens voorbij komen, zijn niet aan mij besteed. Dat iets lekker warm is vind ik geen reden om het dan ook maar aan te trekken :P (anders zou ik gewoon hele dagen in mn badjas gaan lopen denk ik haha) Maarrr trek je vooral niks van mij aan, want die dingen zijn hip geloof ik en ik niet zo.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2014 19:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Bliss schreef:
Huh, dat kan niet, want M-Train postte bovenstaande pas nadat jij iets zei over een smiley!


Nietes!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jan 2014 19:36

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Carrie schreef:
Bliss schreef:
Huh, dat kan niet, want M-Train postte bovenstaande pas nadat jij iets zei over een smiley!


Nietes!


Oooh nu snap ik het pas. Hahah let maar niet op mij, ik heb nogal een off day (nou ja, een off week eigenlijk!). Ik maak me gauw uit de voeten hier!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Jan 2014 18:31

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Today it is:


Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 17 Jan 2014 18:45

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Woooo, Tox, ik vind je allereerst fantastisch, echt ontzettend mooi je haar zo! Maar ik moet even wennen aan die schoenen bij je, ze lijken echt ontzettend plomp!

UN, ah, dat verklaart het! Het staat je wel hoor!
<<

Anoniem29

Bericht 17 Jan 2014 22:40

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Haha wat lief. Dankje! Ben ook nog steeds heel blij met mijn haar :D

Die schoenen zijn ook wel wat lomp, zo met dat shirtje misschien niet heel geslaagd, maar buiten met leren jasje en grote sjaal vond ik het wel leuk :)
<<

Anoniem57

Bericht 17 Jan 2014 23:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ja, ik zie ze nu van vooraf, misschien is de zijkant heel anders hoor! Maar je bent zo petit, dan lijkt iets al snel kolossaal.
<<

Anoniem57

Bericht 17 Jan 2014 23:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Hee, jij hebt trouwens een thigh gap hahahaha
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 18 Jan 2014 11:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Kenya, leuke outfit! Mooi jasje en hij valt ook mooi bij je.

Afbeelding
#teammaple🍁
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 18 Jan 2014 11:09

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Lovely, UN!

Ik heb gisteren trouwens veel complimentjes gehad over mijn spijkerjasje! Stond dan ook erg vlot en hip, vond ik zelf. :D (Kort, getailleerd en stonewashed jasje) Ik kan geen foto's van mijn telefoon op mijn computer zetten voor iedereen die het vroeg.
<<

Anoniem273

Bericht 18 Jan 2014 11:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuk UN, ik twijfelde ook over die trui :)
<<

Anoniem156

Bericht 18 Jan 2014 12:40

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Heel tof UN!

Afbeelding

Ik twijfelde over de schoenen, het zijn de Nikes geworden. En m´n spiegel is inmiddels schoon.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 18 Jan 2014 12:46

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ik stond er even van te kijken, maar pas gewoon m'n broeken weer :dance: !

Afbeelding
<<

Anoniem21

Bericht 18 Jan 2014 14:47

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuke trui U-N! Staat je erg mooi.
Mag ik vragen waar hij van is?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 18 Jan 2014 16:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Het is niet echt een trui. Hij heeft een rits op de rug en is van polyester :)
Ik heb hem een paar jaar geleden bij h&m gekocht! Heb ook een vestje met hetzelfde patroon.
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers