Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 17 Jan 2014 11:07

Re: Afvaltopic

Hallo! Ik meld mij ook om mee te schrijven. Ik heb eindelijk het idee de knop te hebben gevonden en het echt ga volhouden. Heb het vaker gehad en dat het na 3 maanden of zo toch weer misgaat.....
Sinds 1 januari is er ruim 2 kilo af! (maar er moet nog zo veel...).
<<

Anoniem54

Bericht 17 Jan 2014 11:14

Re: Afvaltopic

Ik wil ook graag meeschrijven. Wil in totaal 25 kilo afvallen. (Weeg 95 kilo en ben 1.79) ben er nu sinds januari 4 kilo kwijt. Sinds vorige week zaterdag ben ik begonnen met pilates via blogilates. :cheering:

Heb vandaag ei banaan pannekoekjes op met jam zonder suiker. Voor vanmiddag heb ik ei muffins met prei, tomaat en kip gemaakt. Ook ben ik gestopt met fruitdranken. Drink alleen nog water en mag van mezelf 1 blikje cola zero per dag.
<<

Anoniem57

Bericht 17 Jan 2014 17:03

Re: Afvaltopic

Wat goed Lemon! Misschien kan je ook even een schuin oog werpen op het Clean, Fit & Healthy topic, daar zijn er een heleboel die ook dingen maken als (gezonde) muffins. Gewoon in deze pijler.

Jorja, dat is ook best lang hoor, 3 maanden aan een stuk lijnen! Ik ben nu 2 weken bezig en zit af en toe al pfffff maar hartstikke goed dat er al 2 kilo af is, zeg!

Aagje, wow! Gewoon gelopen of hard gelopen? Allebei knap!

Hier was het vanochtend weer een ons zwaarder dan gisteren, ik hou me er maar aan vast dat er dan hopelijk morgen of overmorgen in 1x veel af is :laughcry: Ik doe serieus niks anders dan eerst, maar goed we zien het wel.
<<

Anoniem26

Bericht 17 Jan 2014 17:17

Re: Afvaltopic

Hey parel. Ik tel ook calorieën en heb een fijne app daarvoor die werkt heel makkelijk. Misschien iets voor jou? Ik ben nu in 6 dagen 1,3 kilo kwijt :)
Maar weeg wel alleen op vrijdag.
<<

Anoniem219

Bericht 17 Jan 2014 17:20

Re: Afvaltopic

Lemon en jorja welkom!

Parel: he balen! Ik hoop het ook voor je!
Het was gewoon lopen, en vanavond ga ik weer. Morgen is mijn weegdag. Afgelopen woensdag wel tussendoor gewogen maar ben toch benieuwd.

Ik tel trouwens ook cal. Heb er nu nog de app van voedingscentrum voor, maar ik ga overstappen naar myfitnesspal, kan je ook dingen scannen enzo
<<

Anoniem26

Bericht 17 Jan 2014 17:22

Re: Afvaltopic

Ja die heb ik ook Aagje die werkt echt goed.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Jan 2014 17:34

Re: Afvaltopic

Puggle schreef:Hey parel. Ik tel ook calorieën en heb een fijne app daarvoor die werkt heel makkelijk. Misschien iets voor jou? Ik ben nu in 6 dagen 1,3 kilo kwijt :)
Maar weeg wel alleen op vrijdag.


Hoe weet je dan dat je in zes dagen 1.3 kilo kwijt bent, als je alleen op vrijdag weegt? :P

Hier gaat het niet best. Ik was weer goed begonnen, maar heb deze week alweer een emo-(vr)eetweek. Bluh. Moet weer ff zoeken naar de knop!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem57

Bericht 17 Jan 2014 18:53

Re: Afvaltopic

Oh ik heb idd de eetmeter, maar dan ga ik die andere eens proberen!
Ik mag niet klagen hoor puggle, ik ben nu in 11 dagen 2,7 kilo kwijt. Maar jij bent toch hartstikke slank, waarom moet jij wat kwijt?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 17 Jan 2014 19:23

Re: Afvaltopic

Parel schreef:Wat goed Lemon! Misschien kan je ook even een schuin oog werpen op het Clean, Fit & Healthy topic, daar zijn er een heleboel die ook dingen maken als (gezonde) muffins. Gewoon in deze pijler.

Jorja, dat is ook best lang hoor, 3 maanden aan een stuk lijnen! Ik ben nu 2 weken bezig en zit af en toe al pfffff maar hartstikke goed dat er al 2 kilo af is, zeg!

Aagje, wow! Gewoon gelopen of hard gelopen? Allebei knap!

Hier was het vanochtend weer een ons zwaarder dan gisteren, ik hou me er maar aan vast dat er dan hopelijk morgen of overmorgen in 1x veel af is :laughcry: Ik doe serieus niks anders dan eerst, maar goed we zien het wel.


Thanks, jij bent ook al goed op weg zie ik.

Ik ben nu overigens begonnen met suikervrij eten. Ik herkende veel in de effecten die het kan hebben en heb online door een korte cursus mij ingelezen. Ik ben verbaasd dat het mij wel makkelijk lijkt te gaan. Ik heb al 2 kantine avonden en een nieuwjaarsborrel achter de rug en heb mij geheel beperkt tot de suikervrije keuzes (water, wijn, blokje kaas).
Alleen bij de verjaardag van een collga heb ik 1 klein mergpijpje gehad, maar vond het eigenlijk helemaal niet lekker en merkte jet gelijk daarna, dus dat doe ik ook niet meer!
<<

Anoniem26

Bericht 17 Jan 2014 21:38

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:
Puggle schreef:Hey parel. Ik tel ook calorieën en heb een fijne app daarvoor die werkt heel makkelijk. Misschien iets voor jou? Ik ben nu in 6 dagen 1,3 kilo kwijt :)
Maar weeg wel alleen op vrijdag.


Hoe weet je dan dat je in zes dagen 1.3 kilo kwijt bent, als je alleen op vrijdag weegt? :P

Hier gaat het niet best. Ik was weer goed begonnen, maar heb deze week alweer een emo-(vr)eetweek. Bluh. Moet weer ff zoeken naar de knop!


Oh ja het staat een beetje stom zo haha. Ik had me zaterdagochtend nog wel gewogen. Dus het klopt idd niet echt wat ik zeg. Maar vrijdag is sinds deze week mijn weegdag.
<<

Anoniem26

Bericht 17 Jan 2014 21:40

Re: Afvaltopic

Parel, oh nee dat is zeker netjes zeg! Je bent goed bezig zo.
Ja ik vind mezelf echt niet slank hoor. Ook niet dik natuurlijk. 5 kilo wil ik er graag af en nu dus nog 3,7.
<<

Anoniem50

Bericht 17 Jan 2014 23:42

Re: Afvaltopic

Ik krijg het er weer eens niet af. Nog tips?
<<

Anoniem57

Bericht 18 Jan 2014 00:32

Re: Afvaltopic

Nou, je bent niet ineens overnight 10 kilo lichter, dat vergt gewoon heel veel geduld.
Tips heb ik niet echt, mager en niet te veel eten en doorzetten, vooral doorzetten. Oh en veel water drinken, litertje of 2/3 per dag.
<<

Anoniem50

Bericht 18 Jan 2014 00:35

Re: Afvaltopic

Nee, dat snap ik. Het probleem is dat ik het er gewoon echt niet afkrijg. Ik eet echt gezond en gecontroleerd, maar die weegschaal komt maar niet in beweging of wel, dan naar boven. Ik snap gewoon echt niet wat ik fout doe. Ben hier al zolang mee bezig, maar niets lijkt te helpen. Het enige wat ik nog wil aanpassen is het sporten. Als er weer geld is dan zou ik graag 2/3x gaan spinnen. Maar lopen is toch ook niet heel slecht. Trouwens, ik tel mijn kcal via fatsecret en sinds gisteren via een app van samsung. Van de laatste app moet ik zelfs 10.000 stappen maken per dag. Ik volg.
<<

Anoniem57

Bericht 18 Jan 2014 01:03

Re: Afvaltopic

Heb je misschien al eens bloed laten prikken? Wie weet is er een medische verklaring voor?
Ik sport helemaal niet (naast achter L aanrennen) maar ik val wel af..
<<

Anoniem50

Bericht 18 Jan 2014 01:09

Re: Afvaltopic

Nee, misschien is dat wel een handig iets.

Ik zie mijn vader ook en hij zei: "Het is de leeftijd. We worden oud". Zal best, maar ik zit hier al mee vanaf de leeftijd waarop het nog 'makkelijk' zou moeten gaan. Vroeger deed ik even twee maanden een dieet en was ik zo tien kg kwijt, ik doe nu hetzelfde en verlies geen gewicht. Zo frustrerend.
<<

Anoniem219

Bericht 18 Jan 2014 07:47

Re: Afvaltopic

Marley, hoeveel cal eet je per dag dan? Je kan namelijk ook te weinig eten, misschien ligt het daaraan?

Ik zou ook even bloed laten prikken inderdaad .



@all, gister weer 6 km gelopen, straks wegen..... Ben bang dat er niets af is, dus beetje nerveus hahaha



Edit: 6,2 kilo is er totaal af nu! :smile:
Laatst gewijzigd door Anoniem219 op 18 Jan 2014 10:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Jan 2014 09:17

Re: Afvaltopic

Ik zit even een een dip qua afvallen....het getal wil niet meer omlaag (en de cm's ook niet). Ik doe juist erg mijn best en dacht goed bezig te zijn. De dip zit hem niet in dat ik niet meer wil of dat ik aan het snaaien ben overigens maar echt dat het niet wil lukken, terwijl ik zo wel eerder afgevallen ben.
Maar goed ik ga eens kijken naar mijn koolhydraten, denk dat ik die eens ga minderen en meer groentes neem ipv.
We zullen eens kijken hoe dat gaat.
Zo maar weer een rondje hardlopen :)
<<

Anoniem57

Bericht 18 Jan 2014 10:09

Re: Afvaltopic

Ik ben echt zooooo sad! Hier doe ik nog steeds precies hoe ik het doe, snaai nog niks, eet normaal, drink goed, en ik was serieus een halve kilo zwaarder vanmorgen :face: gisteren ook al een ons! Zooooo demotiverend, baal er echt gigantisch van. Inderdaad net of je het allemaal voor jan met de korte achternaam doet.

Aagje, en en?
<<

Anoniem219

Bericht 18 Jan 2014 10:11

Re: Afvaltopic

Balen Ibbel!!! Hoop dat je plan gaat werken!

@parel, ahh wat rot! Moet je misschien ongesteld worden of zit je in de buurt van je eisprong ? Dan ben ik ook altijd zwaarder! Niet opgeven hoor.... Volgende week gaat beter zijn!

Totaal -6,2 nu! Dus nog 300 eraf sinds woensdag...
<<

Anoniem57

Bericht 18 Jan 2014 10:30

Re: Afvaltopic

Goed zo Aagje! Maar doe je nu aan hardlopen of gewoon lopen?

Ja mijn eisprong kan kloppen. Ik hou het even in de gaten!
<<

Anoniem219

Bericht 18 Jan 2014 10:39

Re: Afvaltopic

Gewoon wandelen... Beetje doorwandelen zeg maar.... :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Jan 2014 10:43

Re: Afvaltopic

Oh Parel jij ook al :( We moeten doorzetten dan komt het wel weer goed. Ik weet namelijk dat ik het wel kan en het eerder wel lukte.

Aagje> hoe vaak loop je en hoe lang per keer? Fijn dat jij zo lekker afvalt! Ik heb even niet alles gevolgd, maar op welke manier doe jij het?
<<

Anoniem219

Bericht 18 Jan 2014 10:46

Re: Afvaltopic

Ik probeer 3 keer in de week te gaan. Of 2 keer en 1 keer aquajoggen....

Deze week heb ik 3x gedaan en aquajoggen.... Maar dat red ik niet elke week haha!

En altijd een uurtje of meer. Meestal 6 km, 1u12m ongeveer

Ik loop bij een dietiste en eet 1500 cal per dag en ben gewoon meer gaan bewegen.... Eigenlijk gewoon normaal maar minder eten dus.... Erg makkelijk vol te houden tot nu toe :)
<<

Anoniem57

Bericht 18 Jan 2014 11:18

Re: Afvaltopic

En waar loop jij dan? Ik moet dat ook weer eens gaan doen inderdaad, vroeger deed ik dat idd meerdere keren per week, gewoon goed doorwandelen en viel toen ook op.

Ik had net even schijt aan alles en heb lekker samen met mijn dochter 2 witte puntjes met duo penotti op, nu mag ik weer in het gareel! Had het echt even nodig. Vandaag hebben we wéér een verjaardag, en vanavond eten we pizza uit het vriesvak, ik neem maar een halve heb ik besloten.

Ibbel, we moeten inderdaad gewoon doorzetten hoor! Ik merk het namelijk al wel aan mijn kleren, en aan mijn buik s´avonds! Komt helemaal goed met ons!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers