Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toiletetiquette

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Jan 2014 12:10

Re: Toiletetiquette

Elliot schreef:Ik vind het vooral verbazingwekkend dat hier zoveel wederzijds onbegrip is. Als iemand haar vriend wil kussen als hij zit te kakken is dat toch haar zaak? Als zij dat geen probleem vindt in haar relatie hoeft een ander daar toch ook geen probleem van te maken? En andersom, als iemand liever de deur op slot doet moet diegene dat toch ook lekker zelf weten?

Wow, ik voel me moraalridderig vanavond..


Dat valt mij ook al op. Wat maakt het nou uit wat anderen doen? Zolang twee partners zich er allebei goed bij voelen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Jan 2014 12:17

Re: Toiletetiquette

Oh maar dat kan hoor. Mijn vriend en ik zijn daar heel vrij en open in naar elkaar maar als ik mijn haar verf dan doe ik dat als hij er niet is......geen idee waarom precies, vind ik fijner denk.
En ik snap best dat andere het fijn vinden om niet bij een poepende, plassende vriend te zijn, mij maakt het toevallig niet zo veel uit.
30-04-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Jan 2014 15:52

Re: Toiletetiquette

SoGood schreef:Samen plassen is geen enkel probleem, maar ik plas soms ook gewoon bij vriendinnen enzo. Is dat raar eigenlijk?

Al het andere vind ik echt een no go en dat wil ik ook écht niet zien van mijn vriend. Wij hebben maar 1 toilet in de badkamer, pasgeleden heeft mijn vriend me ingesopt en al in mijn blootje uit de badkamer gezet omdat het echt niet anders kon. Liever dat, dan dat ik erbij blijf. :D

Ik ken een stel waarbij zij zelfs tampons enzo verwisselt in zijn bijzijn, dat zie ik mezelf ook in geen 100 jaar doen.


:lol: En daarna mocht je in de stank je douche afmaken? :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem19

Bericht 11 Jan 2014 16:49

Re: Toiletetiquette

Plassen met deur open, poepen met de deur dicht. Hier in huis hoor je eigenlijk niks ervan door de vele deuren maar op vakantie ofzo zetten we wel altijd even een muziekje aan of de tv :P Tampons verwisselen vind ik echt een smerig klusje en dus absoluut niet iets wat mijn vriend hoeft te zien. Dan gaat gewoon de deur dicht. We hebben een aparte wc. Prima wat andere mensen prettig vinden trouwens, maar ik zie serieus het nut niet van je tampon verwisselen waar je vriend bij is. Dan wacht ik even twee minuten ofzo.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Jan 2014 16:51

Re: Toiletetiquette

Nee, ik wil echt niet dat iemand mij ziet poepen haha. Ik zou het andersom nog minder erg vinden (in bijvoorbeeld werk o.i.d.) maar ik hoef mijn vriend ook echt niet te zien. (Hij doet gelukkig ook de deur dicht).

Ik ben niet ongesteld maar vroeger wisselde ik ook echt geen tampons waar hij bij was, dat hou ik gewoon liever voor mijzelf. Zelfde trouwens met plassen. Ik vind het niet erg als iemand dat in mijn bijzijn doet, maar ik doe het zelf liever alleen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Jan 2014 23:13

Re: Toiletetiquette

Ik schijn hier te moeten zijn met mijn verhaal en niet in het frustratietopic ;-).

Ik plas altijd met de deur open, als ik ergens anders ben of er visite is moet ik er echt goed aan denken de deur dicht te doen. Ik plaste ook waar A. bij was en andersom ook. Hoewel hij dat eigenlijk minder vond geloof ik, maar ik liep altijd gewoon doodleuk de badkamer binnen en als hij stond te plassen liet ik me daar niet door tegenhouden.
Poepen deed ik altijd met de deur dicht en ik wilde ook niet dat A. dat zou zien, andersom ook niet.
Tampons wisselen deed ik ook nooit in zijn bijzijn.

Maar daarover nu dus meer, ik merk dat ik met L. minder terughoudend ben en dus ook wel eens poep met de deur open en hem in de deuropening, of nog erger...gisteren had ik ineens enorme buikpijn. Hij lag te brullen terwijl ik op de wc zat dus toen het tussendoor even rustig was in mijn buik heb ik hem uit de box gehaald en naast me in het bad gelegd maar dat vond hij echt niet tof, krijsen! Dus uiteindelijk zat ik te poepen met mijn kind op mijn schoot :laughcry:.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Jan 2014 11:00

Re: Toiletetiquette

Hahaha, Pompoen. Dat begrijp ik, alles voor je kind toch. :D
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Jan 2014 11:12

Re: Toiletetiquette

SoGood schreef:Hahaha, Pompoen. Dat begrijp ik, alles voor je kind toch. :D


Ja, haha, zoiets. Maar eigenlijk best gek om achter je dan te beseffen dat je echt zonder meer over al je schroom stapt voor je kind.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Jan 2014 17:47

Re: Toiletetiquette

Wij plassen in elkaars bijzijn en ik geef mijn vriend ook weleens een een kus wanneer hij aan het plassen is. Ik snap serieus niet wat daar nou zo raar aan is? Misschien komt het omdat wij allebei zo vaak getuige zijn van andermans plas, poep en kots, dat we ons over dat van elkaar niet zo druk om kunnen maken. Poepen en menstruatie blijft wel privé.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Jan 2014 18:01

Re: Toiletetiquette

Pompoen schreef:
SoGood schreef:Hahaha, Pompoen. Dat begrijp ik, alles voor je kind toch. :D


Ja, haha, zoiets. Maar eigenlijk best gek om achter je dan te beseffen dat je echt zonder meer over al je schroom stapt voor je kind.


Ach, alstie straks 16 is wil hij dat zelf vast ook niet meer hoor.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Jan 2014 19:40

Re: Toiletetiquette

SoGood schreef:
Pompoen schreef:
SoGood schreef:Hahaha, Pompoen. Dat begrijp ik, alles voor je kind toch. :D


Ja, haha, zoiets. Maar eigenlijk best gek om achter je dan te beseffen dat je echt zonder meer over al je schroom stapt voor je kind.


Ach, alstie straks 16 is wil hij dat zelf vast ook niet meer hoor.


:omg: Dat mag ik hopen!
<<

Anoniem73

Bericht 12 Jan 2014 20:39

Re: Toiletetiquette

Wij poepen en plassen ook met de deur open lekker boeiend. Mijn man is erg weinig thuis en als ie thuis is en zit op de wc (hij kan daar gerust een half uur zitten) dan staat de deur gewoon open en zijn we gezellig aant kletsen.
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 12 Jan 2014 21:18

Re: Toiletetiquette

Plassen waar de ander bij is wil nog weleens voorkomen omdat we maar één wc hebben die in de badkamer is. Poepen echt no way, gelukkig denken we daar allebei zo over.
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem280

Bericht 13 Jan 2014 11:14

Re: Toiletetiquette

Magenta schreef:Wij poepen en plassen ook met de deur open lekker boeiend. Mijn man is erg weinig thuis en als ie thuis is en zit op de wc (hij kan daar gerust een half uur zitten) dan staat de deur gewoon open en zijn we gezellig aant kletsen.


Dat is hier ook zo.
Zelfs wanneer ik bij mijn vader ben laat ik de deuren open staan.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 16 Jan 2014 00:04

Re: Toiletetiquette

Pompoen dat doe ik ook! Ruben gaat vrijwillig mee! Hij word zelfs boos als wij de deur dicht doen en hij niet mee naar binnen mag. Hij zegt dan de hele tijd 'oooh scheetjes laten' of 'bleeeeh vies poepen'. Hahaha! Leuk dat commentaar erbij, ik weet prrcies wat mijn man dan doet..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Jan 2014 00:20

Re: Toiletetiquette

Wij lopen gewoon door de badkamer als de ander daar net op het toilet zit. Kan ik me niet echt druk om maken, alleen als ik ongesteld ben doe ik de deur dicht (maarr dat was mei 2012 voor het laatst, misschien na dat hele bevallen dat ik er nu niet meer zo moeilijk in ben).
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Jan 2014 22:07

Re: Toiletetiquette

Haha, wat een goed topic dit! Bij ons gaat bij beiden de deur dicht en op slot voor zowel nr. 1 als nr. 2 Verder vind ik het niet heel erg om een keer een plons van hem te horen, maar andersom vind ik dat vreselijk....

Ons toilet zit in de gang en hij mag van mij dus ook niet in de gang komen als ik op het toilet zit. Tegen me praten als ik op het toilet zit is ook een no-go bij mij. En als ik (met wie dan ook) op een hotelkamer o.i.d. ben ga ik dus niet daar naar het toilet, maar zoek een ander toilet in het hotel of waar we dan ook zijn. Ik heb er ook nog steeds moeite mee om bij andere mensen thuis naar het toilet te moeten voor een nr.2, laat staan op mijn werk. Al probeer ik daar makkelijker in te worden.

Ja, ik ben megapreuts wat toiletgedrag betreft, maar dat hangt samen met mijn PDS, de gevolgen daarvan en mijn schaamte daarvoor.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron