Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heet jij?

<<

Anoniem9

Bericht 14 Jan 2014 23:42

Re: Hoe heet jij?

CBL, de keren dat jij gelijk hebt of hebt gehad zijn op 1 hand te tellen. Ook in dit topic heb je wederom géén gelijk. Hou je es in joh. Wat voor zin heeft het om zo te doen?
<<

Anoniem36

Bericht 15 Jan 2014 00:54

Re: Hoe heet jij?

B.on.ny. Komt niet veel voor, ben vernoemd naar een filmpersonage.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Jan 2014 17:04

Re: Hoe heet jij?

Ik heb een echte Friese naam, F.eik.je
Ik ben vernoemd naar een tante van mijn moeder.
Ik ben nu blij met de naam. Als tiener vond ik 'm afschuwelijk.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Jan 2014 17:38

Re: Hoe heet jij?

R.
Prima naam. Hoor 'm in mijn omgeving eigenlijk nooit.
Laatst gewijzigd door Ooh La La! op 16 Jan 2014 18:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:33

Bericht 15 Jan 2014 18:27

Re: Hoe heet jij?

En ik heet Fee (alleen wel anders geschreven met ay! :smile:)
Laatst gewijzigd door Fiebie op 17 Jan 2014 01:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 15 Jan 2014 18:38

Re: Hoe heet jij?

Ik heet Stefanie. In mijn pubertijd vond ik het geen leuke naam, maar nu vind ik dat mijn ouders Het goed hebben gekozen!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:14

Bericht 16 Jan 2014 18:43

Re: Hoe heet jij?

Joontjuh schreef:Ik heet Joni en hier in Brabant hoor je dat niet zo vaak, dus vind het wel leuk.


Spreek je het uit als joni of djoni
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2014 18:54

Re: Hoe heet jij?

Forti schreef:CBL, de keren dat jij gelijk hebt of hebt gehad zijn op 1 hand te tellen. Ook in dit topic heb je wederom géén gelijk. Hou je es in joh. Wat voor zin heeft het om zo te doen?


Ik mag zelf bepalen wat ik doe en wat ik zeg zo nu ook. Niemand, maar dan ook echt niemand op deze hele wereld gaat mij vertellen wat ik moet doen, dus jij al helemaal niet!
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2014 18:55

Re: Hoe heet jij?

Jerry schreef:
caribbeanlover schreef:
Churrito schreef:Sorry hoor heb me jaren ingehouden maar cbl echt doe iets aan je toon jeetje mina heb jij.issues ofzo?take a chill pill!men!


Ik heb toch gelijk. Waarom zoiets openen en vervolgens haar naam niet noemen. Slaat nergens op!



Dat maak ik toch zeker zelf wel uit! Als er een fototopic wordt geopend, worden foto's ook regelmatig weer weggehaald, daar hoor ik je ook niet over.

Bak een taart. Tuthola


Zeikerd! Je kan er toch net als anderen een punt achter tussen zetten. Probleem opgelost!
<<

Anoniem156

Bericht 16 Jan 2014 19:43

Re: Hoe heet jij?

CBL, je bekt nu Forti af omdat zij jou zou vertellen hoe je wel of niet moet doen. Maar nu doe je hetzelfde bij Jerry. Dat is toch krom, vind je zelf ook niet?
<<

Anoniem260

Bericht 16 Jan 2014 22:49

Re: Hoe heet jij?

caribbeanlover schreef:
Jerry schreef:

Dat maak ik toch zeker zelf wel uit! Als er een fototopic wordt geopend, worden foto's ook regelmatig weer weggehaald, daar hoor ik je ook niet over.

Bak een taart. Tuthola


Zeikerd! Je kan er toch net als anderen een punt achter tussen zetten. Probleem opgelost!


Als reactie, quote ik graag een forummer, die kortgeleden precies heeft kunnen verwoorden wat ik denk:

caribbeanlover schreef:Ik mag zelf bepalen wat ik doe en wat ik zeg zo nu ook. Niemand, maar dan ook echt niemand op deze hele wereld gaat mij vertellen wat ik moet doen, dus jij al helemaal niet!


Het wordt nou echt lachwekkend (vooral ook het feit dat JIJ MIJ een zeikerd noemt :cheering: :dance: :banaan: )
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 16 Jan 2014 23:54

Re: Hoe heet jij?

Loenatik schreef:
Joontjuh schreef:Ik heet Joni en hier in Brabant hoor je dat niet zo vaak, dus vind het wel leuk.


Spreek je het uit als joni of djoni


Joni, dus gewoon op z'n Nederlands, niet zo moeilijk doen, ben ik ook niet ;-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 17 Jan 2014 00:15

Re: Hoe heet jij?

Wat komen er veel Monique's hier! Hier nog eentje, maar mijn naam schrijf je gewoon op zijn Nederlands: Moniek. Op die manier is wel weer bijzonder, want meestal gaat het om de Franse variant. Ik ben neutraal over mijn naam, maar ik irriteer me vaak wel aan mensen die mijn naam steevast verkeerd blijven schrijven :P
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem40

Bericht 17 Jan 2014 00:20

Re: Hoe heet jij?

CBL, die site is wel handig hoor. Als je met je pijltje op de gemeente gaat staan, kun je precies zien hoe vaak die naam in die gemeente voorkomt. Jouw naam komt bijvoorbeeld 91 keer voor in jouw woonplaats.

En als je je nu afvraagt hoe ik dat weet, dat is omdat je blijkbaar een keer te veel info hebt gegeven. Ik snap best dat andere meiden dat niet willen en dus hun naam weghalen.
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:33

Bericht 17 Jan 2014 01:10

Re: Hoe heet jij?

Lucky.. eeuuhh CBL jij veranderd nooit he? :smile:
<<

Anoniem 53

Bericht 17 Jan 2014 11:38

Re: Hoe heet jij?

M.andy
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jan 2014 12:41

Re: Hoe heet jij?

Ooooh ik vind Joni een leuke naam!! :heart: Die komt op mijn lijstje!
(Mijn dochter haar tweede naam is trouwens J.ohanna, naar mijn moeder, en ik heb iets met het Jo-klankstuk. Zo vind ik Joan, Joanna, Joniek ook helemaal tof!)
<<

Anoniem17

Bericht 17 Jan 2014 12:52

Re: Hoe heet jij?

Ik vind Joni ook zo leuk! Maar een vriendin van mij heet zo, dus de naam kan niet op m'n lijstje.. Snif! Jolien vind ik ook heel leuk, die staat wel op m'n lijstje!
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jan 2014 13:04

Re: Hoe heet jij?

Jolien vind ik ook leuk. En Jolein en Jolée.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers