Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jan 2014 11:48

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis, wat vervelend dat jullie allebei ziek zijn, beterschap!

@ All: volgens mij heb ik nog niks op 2 maart, lijkt mij een prima datum! Vind Hilversum wel ver weg, maar goed, echt dichtbij gaat het voor mij toch niet worden :wink:

Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik een positieve test in handen had :D De tijd is echt voorbij gevlogen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jan 2014 12:03

Re: najaar 2013 mama's!

SPAM alert!

*Weg*

Aardbei, ze heeft vannacht weer bijna 10 uren geslapen, gisternacht 9, eergisternacht 10, daarvoor bijna 8 en dáár weer voor bijna 9. Slaapkop :hulde:
Opmerkelijk is dat he, hoe jongens en meisjes zó ver gaan verschillen qua groei. In mijn vriendengroep hebben we trouwens ook een enorm verschil tussen twee meiden, die maar 1 maand qua leeftijd verschillen, maar ook een dikke kop qua lengte.

Filoria, ik vind Hilversum een behoorlijk eind (zo'n 130 km voor mij) en 2 maart wat aan de vroege kant. Dat zou ik best een keer willen, maar in combinatie met m'n werk dat de volgende dag weer volop start na de voorjaarsvakantie, inclusief gymopleiding en de eerste keer kdv (2 dagen + een dag naar oma) die week, vind ik het iets te veel van het goede. Ik hecht nogal veel waarde aan de rust/reinheid/regelmaat en dat wordt die week al behoorlijk op de proef gesteld. Dus als het een paar weken later kan.... :thumbup: Want ik vind het wel heel leuk en wil jullie en de baby's ook zien! :dance:
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 17 Jan 2014 11:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jan 2014 12:15

Re: najaar 2013 mama's!

Mooi meisje, Exo!

En kan me voorstellen dat alles tegelijk een beetje teveel wordt, een paar weken later is wat mij betreft ook goed. Alleen 23 maart kan ik niet.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jan 2014 12:26

Re: najaar 2013 mama's!

MooiE meisjeS, Suus. Want de jouwe is ook al zo'n knapperd. En de andere baby's uit dit topic ook. Dit worden de toekomstige Hollands Next Topmodellen! Hoewel.. Liever niet. Als ik voor mezelf mag spreken, heb ik liever dat ze juf, schaatster of dokter wordt :razz:
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 13 Jan 2014 12:32

Re: najaar 2013 mama's!

Exo: Oh wauw!! Wat een leuke foto en wat een superschattig koppie. Echt een meisjesgezichtje.En kan me voorstellen dat het die datum niet helemaal lekker uitkomt nee :) Doen we het toch gewoon wat later nog? En wat een lekkere slaapkop zeg! T had tot vorige week elke keer 7 uur per nacht, toen ineens 3x 10 uur achter elkaar en nu net krap aan 6 uur de afgelopen nachten. Ze slaapt nu ineens wel veel voordat ze haar laatste voeding krijgt en normaal gesproken sliep ze daarvoor nooit, dus misschien heeft het daarmee te maken. Ben nog in dubio wat ik fijner vindt: of 's avonds gewoon even gezellig nog tijd met zijn tweeën, of de hele nacht doorslapen en niet nog een voeding hoeven te geven. Misschien dat er dan nog het een en ander te sturen valt, hoewel ik het wel fijner vind om op haar verzoek eten te geven.

Suus: Wat een leuke datum! Bijzonder he, hoe anders je leven er een jaar geleden nog uitzag! Ik hoop dat T de doek ook wat fijner gaat vinden binnenkort, nu is het nog niet zo'n succes helaas. Had helemaal in mijn hoofd dat ik heerlijk met mijn baby in de doek zou gaan lopen, maar T vindt er helemaal niets aan. Ze kan veel te weinig zien en daar is ze het niet mee eens :wink:

Nillis: Balen dat het weer wat slechter met M gaat. Hoop dat hij snel gewend is aan volledig kv en dat hij snel opknapt. Jij ook sterkte!

Filoria: Wat lief dat het bij jou thuis kan! Even kijken welke datum het handigst uitkomt voor iedereen en dan zie je vanzelf een delegatie vrouwen en babies bij je thuis verschijnen :) Misschien als het dus later wordt dan 2 maart is het wel mooi weer en kunnen we lekker in de tuin :)

All: Vanmorgen even naar het inloopspreekuur van het cb geweest, was zo benieuwd hoeveel ze nu weegt. Ze is alweer 56 cm en 4990 gram! Gaat echt hard. Bijna twee maanden geleden was het nog 48 cm en 3270 gram!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 13 Jan 2014 12:34

Re: najaar 2013 mama's!

Exogenesis schreef:MooiE meisjeS, Suus. Want de jouwe is ook al zo'n knapperd. En de andere baby's uit dit topic ook. Dit worden de toekomstige Hollands Next Topmodellen! Hoewel.. Liever niet. Als ik voor mezelf mag spreken, heb ik liever dat ze juf, schaatster of dokter wordt :razz:


Haha echt he, we hebben allemaal van die knappe baby's! En een modelletje hoeft ze van mij ook niet te worden hoor, hoewel, de komende paar jaren hoeft ze van mij nog niet cameraschuw te zijn. Ik moet wel leuke fotoboeken kunnen maken voor later :wink:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jan 2014 12:38

Re: najaar 2013 mama's!

Haha, dank je Exo! En inderdaad, qua uiterlijk kunnen het zo modelletjes worden, maar hoop toch dat ze voor wat anders kiest :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jan 2014 12:40

Re: najaar 2013 mama's!

Haha, Aardbei, met die fotoalbums komt het vast ook wel goed :wink: Die albums worden eerder te dik dan te dun...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jan 2014 12:54

Re: najaar 2013 mama's!

Hahaha, dat denk ik ook. Ik heb 1 februari een fotoshoot geregeld :redface: voor ons als gezinnetje.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jan 2014 12:57

Re: najaar 2013 mama's!

Oh, wat leuk Exo! Dat wil ik binnenkort ook gaan doen :D Ken je ( het werk van) de fotograaf al? Ik vind het zo moeilijk om een fotograaf te kiezen...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jan 2014 13:33

Re: najaar 2013 mama's!

De shoot is bij twee zussen die het eigenlijk als uit de hand gelopen hobby doen. Ze zitten zeg maar in de opstart van hun eigen bedrijfje. Hun werk heb ik bekeken op hun facebook-site, dat ziet er mooi en professioneel uit, maar ze hebben nog geen babyshoots gedaan. Het kost ook maar 30 euro en dan krijg je een cd'tje mee met zo'n 60-100 foto's, waarvan een aantal bewerkt zijn. Make-up en haarstyling zitten er trouwens ook bij inbegrepen.
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 13 Jan 2014 13:39

Re: najaar 2013 mama's!

Hier ook even een foto van mijn meisje.
*weg*
Laatst gewijzigd door Catgirl op 13 Jan 2014 20:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jan 2014 13:45

Re: najaar 2013 mama's!

Aaahw :heart: Ook al zo'n mooi meisje en zo'n mooie open blik. Ze wordt echt al groot en lang, of niet? Zo oogt ze in elk geval.
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 13 Jan 2014 14:19

Re: najaar 2013 mama's!

@aardbei. Dat verschil zie je in het begin heel snel. Ik moet ook altijd wel lachen als mensen v. nog zo klein vinden. Ik vind dr juist al zo groot. Ik zou niet de hele week thuis willen zitten, maar ik heb nu gewoon nog geen zin om te beginnen. Maar ik weet gewoon dat het zo weer gewend is.

@nillis. Beterschap voor jullie! Mag hij wel de prikjes als hij ziek is geweest?

@suus. Gek he dat je leven in een jaar zo anders kan zijn. Ik heb volgende week een jaar geleden positief getest. Is als de dag van gisteren.

@exo. Wat een lief meisje! Leuk een fotoshoot. Dat wil ik ook nog steeds, maar komt er niet van. Ja ze wordt echt lang. Ze zit nu in maat 62 en 68 past soms ook al. Het gaat gewoon te hard!

@all. Hier weinig bijzonders te melden eigenlijk. V. ligt heerlijk in de box en m. hangt naast me op de bank. Te moe om te spelen, maar wil niet slapen. Straks even naar de winkel voor het avondeten, ben de aardappels vergeten...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jan 2014 14:51

Re: najaar 2013 mama's!

Dat klinkt goed, Exo, helemaal niet duur! Maar zal voor mij te ver weg zijn. Alhoewel, vanaf mijn moeder valt het misschien wel mee. Zou je mij de site kunnen doorsturen?

Catgirl, ook al zo'n mooie meid! E. heeft dezelfde maat, ik vind haar ook al zo groot.
Grappig dat jij pas een week later positief hebt getest, terwijl jouw meisje ouder is. Jij was wel pas na mij uitgerekend, toch?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jan 2014 14:54

Re: najaar 2013 mama's!

Mijn meisje lag net vrolijk met Nijntje te spelen:

Afbeelding
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 13 Jan 2014 14:59

Re: najaar 2013 mama's!

Ik was 28 sept uitgerekend en 2 weken eerder bevallen, dus dat klopt. Hoe lang en zwaar is e nu? We moeten volgende week weer naar het cb, ben benieuwd.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jan 2014 15:09

Re: najaar 2013 mama's!

Ik was de 22e uitgerekend en ben de 26e bevallen.
E. is nu 6,4 kg en ongeveer 63 cm. Wij moeten volgende week ook weer naar het cb (dit hebben we dus zelf gemeten), dan krijgt ze voor de derde keer prikjes. Gelukkig daarna 7 maanden niet :thumbup:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 13 Jan 2014 15:37

Re: najaar 2013 mama's!

Netjes gewicht! Ja die stomme prikjes. Gelukkig heeft ze er de andere keren weinig last van gehad, hoop deze keer ook.
V. heeft sinds vorige week het duimen ontdekt. Zo grappig. En met haar andere hand zit ze aan haar oor te trekken haha
Afbeelding

Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 14 Jan 2014 14:29

Re: najaar 2013 mama's!

Hallo allemaal

@ Exo, wat een knapperd. Leuk om even een foto te zien en fijn dat alles zo goed gaat. Oja fotoshoot moet ik ook nog even regelen. Wij doen alleen de twee kids

@ Catgirl, jammer heb de foto gemist. Ik denk ook niet de M prikjes gaat krijgen. Hij is nog steeds ziekjes.

@ Suus, ik had 19 januari een positieve test in handen, dus ook al bijna een jaar geleden. Wat een schatje en al lekker aan het spelen. m doet dat vooral met doekjes.

@ Filoria, denk niet dat ik kom bij de meeting. Vind Hilversum nog wel een eindje rijden. Wel lief aangeboden.

@ all, nou hier ben ik weer beter en heb gisteren weer kunnen werken. M spuugt nog steeds veel, maar gelukkig blijft vandaag 100cc binnen, alleen nu hij heeft hij hele erge diarree. Echt water is zijn ontlasting. Hij is nu ook aan het afvallen. Vorige week woog hij thuis nog 5,9 kg en eergisteren 5,7 kg. Wil hem vanavond in bad doen en dan zal ik hem weer wegen. Gelukkig moet ik morgen naar het bureau en dan zal ik hem weer laten nakijken. Denk dat hij echt ook buikgriep heeft. Hij oogt alleen niet heel ziek. Van de voeding kan het haast niet komen omdat hij al vanaf half dec. ook al flesjes kv kreeg en hij deze wel binnen hield. Hier dus even afwachten hoe het verder gaat. Hij is nog wel vrolijk en alert en droogt dus niet uit. Oja gisteren heb ik onze zomervakantie ook ngo geboekt. We gaan lekker 2,5 week naar Frankrijk.
Fijne dag allemaal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 16 Jan 2014 21:44

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis, hoe is het met M? Is hij alweer wat op aan het knappen. Hoe was het op het cb? En lekker, al jullie vakantie geboekt. Waar gaan jullie heen in Frankrijk?

Suus, wat een leuke foto van E! Ze kijkt ook zo lekker vrolijk!

Catgirl, wat groeit V hard! Hier zit M nog steeds in 56, en af en toe 62. En wat fijn dat het goed ging op het kdv. Wij hebben nu 5 voedingen op een dag. Om de 4 uur, en dan 's nachts ongeveer 8 uur tussen de laatste en eerste voeding.

Exo, Wat een mooi meisje! En wat kijkt ze wijs! Jullie hebben wel een lekker slaapkopje. Hoe laat doe jij ongeveer de laatste voeding bij N? En leuk, een fotoshoot. Hebben we met M ook gedaan, was zo leuk!

Aardbei, jouw meisje groeit ook al zo hard! En wat lief, die roos. Heeft ze goed voor elkaar ;)

Munk, hij groeit inderdaad erg hard, te hard vind ik eigenlijk ;)

Filoria, hoe gaat het nu met drinken uit de fles met I? En wat lief dat de meeting bij jou thuis mag. Hier had het ook wel gemogen, maar dat is voor sommigen wel erg ver! Ik heb het ook liever iets later, ons nichtje is 5 maart jarig, dus dat zullen ze waarschijnlijk wel in dat weekend vieren, en 2 dagen achter elkaar die drukte is voor M iets teveel.

All, vandaag is het bij mij dan ook een jaar geleden dat ik positief testte. Zo raar, het voelt nog helemaal geen jaar geleden!
Verder heeft M deze week voorlopig voor de laatste keer prikken gehad. Hij was nu 63 cm en 6,535 kg. Hij is helemaal goedgekeurd weer, alleen hebben we wel een afspraak moeten maken met de fysio voor hem. Zijn hoofdje is rechtsachter een beetje afgeplat, dus om erger te voorkomen maar fysio. Morgen komt ze hier thuis langs, dus ben benieuwd. Ook moeten we af gaan bouwen met het inbakeren, dus ik hoop dat hij nog een beetje goed blijft slapen dan. Afgelopen nacht 3 keer wakker geweest, maar met speentje geven, en even een aai over zijn bol toch elke keer weer verder geslapen. En uitgeslapen tot 9 uur, heerlijk! Die paar uurtjes extra slapen kon ik wel gebruiken :)
Daarnaast zijn we met zijn allen lekker aan het snotteren hier thuis, heel gezellig die snottebellen overal :razz:
Fijne avond allemaal!
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:10

Bericht 17 Jan 2014 11:44

Re: najaar 2013 mama's!

Meeting: Leuk!! Mij maakt het niet zo uit waar. Ik woon bij de Veluwe dus redelijk in het midden van het land.

Hier gaat alles goed. Wel lekker druk met 3 kinderen maar M. gaat zo mee in het ritme gelukkig. Hij heeft wel veel last van zijn buikje en hierdoor veel lucht/poepjes zonder ontlasting. Hierdoor is hij vooral s'avonds vaak ontroostbaar. Hij slaapt nog steeds bij ons op de kamer en hij slaapt nu vaak 7 á 8 uurtjes. Ook zijn we van de week bij het CB geweest. Hij groeit goed. Hij woog 4160 en was 54 cm. Wel zit zijn neusje ontzettend verstopt. Dit is eigenlijk al van zijn 1e week van zijn leven zijn ook al hierdoor bij de huisartsenpost geweest omdat het leek of hij stikte in zijn slijm. hadden een pufje meegekregen toen maar het lijkt niet echt over te gaan.
Met mij gaat het geestelijk heel erg goed. Dus hopen dat dat zo blijft!!

Nillis: Leuk vakantie geboekt!! Waarheen? Jullie gaan toch altijd met de tent?

Stich: Bij jullie ook al zoveel aan het snotteren!!
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jan 2014 12:00

Re: najaar 2013 mama's!

BB, klinkt goed! Lekker dat hij in het ritme meegaat en de nachten goed doorslaapt. Vervelend he, die verstopte neus. N. heeft daar ook al vanaf het begin last van. Ze niest ook veel en soms ademt ze heel zwaar (vooral bij het drinken, zo zielig!). Gek eigenlijk he, dat baby's vaak in de avond het meest huilerig zijn.. Fijn dat het met jou ook goed gaat :D

Stitch, dankje :) Ze kan ook heel lelijk kijken hoor :wink: Maar over het algemeen is ze vrolijk en kijkt ze lekker helder om zich heen. De laatste voeding is meestal rond 23 uur. Wauw, M. groeit goed dus! Fijn dat de prikjes voorlopig even klaar zijn. Wij beginnen er over 3 weken aan.. Brrr.. Is zijn hoofdje afgeplat vanwege een voorkeurskant met slapen? N. heeft dit namelijk ook (aan haar linkerkant) en ik vind het duidelijk te zien, maar op het cb zagen ze er geen probleem in. Wat houdt de fysio in dat geval dan in? Wat wordt er gedaan?
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 17 Jan 2014 12:49

Re: najaar 2013 mama's!

BB, goed om weer wat van je te horen! Fijn dat met jou alles goed gaat, en dat M het zo goed doet. Wel vervelend dat Hij steeds zo verstopt zit. Hier is het echt een verkoudheid, zullen we wel opgepikt hebben op het kdv.

Exo, ik dacht altijd dat M recht op zijn achterhoofd lag, maar hij draait zijn hoofd toch blijkbaar steeds een beetje naar rechts, waardoor hij rechtsachter een afplatting heeft. De fysio komt over een half uurtje, ben benieuwd wat ze dan gaat doen. Wat je zou kunnen proberen nog is om haar bedje andersom op te maken, en om de box aan haar voorkeurskant saai te maken. Misschien deed je dat al, maar dat kreeg ik iig al als tips. Eventueel kan je ook als ze slaapt haar hoofdje voorzichtig de andere kant opdraaien. Bij M werkte dat alleen niet, hij draait zijn hoofd gelijk weer terug :laughcry:
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Jan 2014 14:47

Re: najaar 2013 mama's!

Hey meiden!

2 maart kan ik ook niet, dat is mijn werkweekend.

Ik ben vandaag even op het werk geweest en heb mijn nieuwe rooster gekregen. Alles is sinds 1 jan. flink omgegooid voor iedereen omdat we geen schoolzwemmen meer hebben en daar voor in de plaats nu andere activiteiten.
Helaas wel minder, wat betekent dat ik nu een stuk minder uren heb. Het afgelopen jaar werkte ik standaard minstens 25 uur id week terwijl mijn contract 17 uur is. Nu ga ik terug naar die 17 uur.
Dat wordt eens kijken hoe we dat financieel gaan opvangen of dat ik er nog ander werk bij kan gaan doen als dat te vinden is.
We kunnen nu in elk geval wel kijken hoe we opvang gaan regelen. Beide oma's willen wel oppassen, dus dat is erg fijn!

Verder gaat het hier wel goed. De lange nachten helaas niet meer. Ze gaat vaak pas laat slapen (tussen 1 en 2) en is dan 5/6uur weer wakker. En om 7 uur moet ik voor D. weer uit.
Vanmiddag gaat hij bij een vriendje spelen en eten, dus ik ga zo even proberen te slapen als N. tenminste ook slaapt. Die ligt nu nog te protesteren in de wagen terwijl ze flink moe is.
Ze heeft trouwens haar stembanden ontdekt en maakt nu steeds geluidjes. Echt heel erg schattig!

Nillis, we zouden evt. ook samen naar een meeting kunnen rijden?
Hoe was het bij het cb? Is hij alweer wat beter te pas?

Catgirl, fijn dat alles goed gaat!

Suus, wat ligt ze lief te spelen!

Exo, mooie foto van jullie meisje! Wat leuk die shoot, ben benieuwd naar het resultaat!

Stitch, hoe is het gegaan met de fysio.
Ik kreeg hier ook het advies om steeds het hoofdje te draaien bij het in bed leggen, maar ze blijft hoogstens 5 sec. zo liggen. Dan draait ze alweer. Maar het bedje maak ik wel bij elke verschoonbeurt aan de andere kant op.

Bb, wat sneu dat hij zo verkouden is! Die scheetjes zijn herkenbaar. Vooral in de avond heeft ze hier veel last van. Eerst flink huilen van krampjes en dan een scheetje erachteraan.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers