Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe geldig is het contract?

<<

Anoniem50

Bericht 16 Jan 2014 21:11

Hoe geldig is het contract?

Hoe geldig is een contract als de geboortedatum van de contractant niet klopt?

Ik kan het topic niet vinden waar ik dergelijke vragen kan stellen, maar ik blijf wel nieuwsgierig.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 16 Jan 2014 21:13

Re: Hoe geldig is het contract?

Wanneer de persoonlijke gegevens in een contract niet kloppen, is het contract volgens mij in principe niet geldig. (ben ik bijna zeker van)
<<

Anoniem50

Bericht 16 Jan 2014 21:17

Re: Hoe geldig is het contract?

Dat dacht ik ook. Maar herinner me ineens wel dat ze een kopie ID van mij hebben. Dus dan moet het wel goedkomen. Vind het wel leuk om zeven jaar jonger te zijn, maar het klopt niet.
<<

Anoniem166

Bericht 16 Jan 2014 22:26

Re: Hoe geldig is het contract?

Als jij zegt dat je het contract getekend hebt, is het geldig. Als jij bijvoorbeeld zegt dat je het niet getekend hebt, dat je handtekening niet klopt en dat je geboortedatum niet juist is, dan zal de tegenpartij meestal moeten bewijzen dat jij degene bent die getekend hebt en dat kan best lukken ondanks dat je geboortedatum niet klopt.
<<

Anoniem50

Bericht 16 Jan 2014 23:08

Re: Hoe geldig is het contract?

En met het kopie ID kunnen ze dat natuurlijk gewoon.

Ik ben al twee jaar klant bij mijn provider en al twee jaar lang denken ze dat ik zeven jaar jonger ben dan ik ben. Een tikfoutje. Ik doe er verder niets mee, maar vroeg me af of het mogelijk was om zo onder je contract uit te komen. Er zullen namelijk altijd mensen zijn die het op die manier proberen.
<<

Anoniem166

Bericht 16 Jan 2014 23:10

Re: Hoe geldig is het contract?

Er zijn inderdaad een hele hoop mensen die het zo proberen (nadat ze een betalingsachterstand hebben laten ontstaan), maar ze krijgen zelden gelijk (van mij in ieder geval niet).
<<

Anoniem50

Bericht 16 Jan 2014 23:30

Re: Hoe geldig is het contract?

Terecht trouwens.

Ik weet dus al twee jaar dat het mijn geboortedatum niet is en ik heb de medewerkers van de telefoonwinkels en de provider er al op aangesproken, maar zei zeiden dat het geen kwaad kon. Ik wilde er geen kwaad mee. Dus klaar. Maar ik dacht, wat nu als ik ik niet was en er wel kwaad mee wilde? Was dus oprecht nieuwsgierig.

Maar het is mijn naam, mijn handtekening, mijn bankrekeningnummer, mijn adres, alleen mijn geboortedatum niet. Lekker laten gaan dus. :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]

cron