Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Tag' forummers!

<<

Anoniem29

Bericht 09 Sep 2013 09:06

Re: 'Tag' forummers!

Hahaha.. Daarom gewoon Azi :D

Maar even serieus, hoe schrijf je het nu wel? haha
<<

Anoniem273

Bericht 09 Sep 2013 09:14

Re: 'Tag' forummers!

Intoxicated schreef:Hahaha.. Daarom gewoon Azi :D

Maar even serieus, hoe schrijf je het nu wel? haha


Azi is prima! :D Je was er bijna..Azi ra phale (Azijrafeel/Azirafaal op z'n NL).
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Sep 2013 09:19

Re: 'Tag' forummers!

Sweet: Rush, Bazinga en Azirphale vind ik lieverds! En Famke ook want ze stuurde me een heel tof kaartje!
Random: -
Rebellious: Gerda
Nice: Pippa
Cool: Elliot
Tall: Nina
Artistic: Rush
Smart: Willemien
Funny: Bazinga
Evil: -
Chill: Exo
Religious :Rood
Outgoing; Carrie
Short: Rush
Crazy crazy : -
Sexy: -
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 09 Sep 2013 09:55

Re: 'Tag' forummers!

Sweet Caroow, Exo, Parel, Bliss
Random ?
Rebellious Bazinga
Nice Kowalski, Snirp
Cool Rogue, Intoxicated
Tall Intoxicated
Artistic Rush met haar mooie haakwerken (valt bij mij even onder artistiek :razz: )
Smart RYW
Funny Zero, Bazinga, Elliot
Evil ?
Chill Exo
Religious Rood
Outgoing Gerda
Short ?
Crazy Lejow
Sexy Harrison, Carrie
<<

Anoniem273

Bericht 09 Sep 2013 10:32

Re: 'Tag' forummers!

Sweet Joan
Random Inderdaad de nietszeggende nicknames met cijfers erachter.
Rebellious Bazinga
Nice Zo veel meiden hier, iig de meiden die ik ontmoet heb :)
Cool Intoxicated
Tall Bazinga
Artistic Rush met haar haakwerkjes, Joan met haar viltwerkjes, Intoxicated met de gave banners voor dit forum.
Smart Verde, zij wint vaak van me met de Slimste Mens :)
Funny Willemien
Evil Willemien ;)
Chill Harrison lijkt me wel relaxed.
Religious Rood
Outgoing Bazinga
Short Geen idee
Crazy Zero
Sexy Sugarfall, Carrie
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 09 Sep 2013 10:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Sep 2013 10:41

Re: 'Tag' forummers!

Sweet Joan, Elliot, Azi, Exo
Random Alle 200 gebruikers die zich geregistreerd hebben, maar nog 0 posts.
Rebellious Bazinga
Nice Ja, bijna alle forumsters, maar speciaal de dames van het Haak&Brei topic, o.a. Oreo, Siem, Kaas en Angela.
Cool Majira (omdat ze BzV gaat schrijven)
Tall Bazinga
Artistic Joan, Intoxicated, Pom Poen
Smart Susan
Funny Willemien
Evil Ha, volgens mij kan Exo heel evil zijn.
Chill Gerda
Religious Rood
Outgoing -
Short CBL
Crazy crazy Zero
Sexy Sugarfall
<<

Anoniem 49

Bericht 09 Sep 2013 10:44

Re: 'Tag' forummers!

Sweet Caroow, Exo, Celine
Random ?
Rebellious Gerda
Nice Kowalski, Marin
Cool Parel, Joan
Tall Intoxicated,
Artistic Rush, Pom Poen, Joan
Smart Susan
Funny Bazinga, Elliot
Evil ?
Chill MeaVota
Religious Rood
Outgoing Kowalski
Short Rush
Crazy Lejow
Sexy Lacey, Willemien
<<

Anoniem23

Bericht 09 Sep 2013 11:02

Re: 'Tag' forummers!

Sweet Caro, Intoxicated, Kowalski, Guus, Parel
Random Inderdaad de nietszeggende nicknames met cijfers erachter.
Rebellious Bazinga
Nice Haha, heel veel meiden!
Cool Intoxicated, Rogue, Aziraphale, UN
Tall Antibes (al weet ik niet of die meegekomen is naar het nieuwe forum) Pippa, Bazinga, Jip83.
Artistic Pom Poen
Smart Sanne
Funny Willemien, Zero, Carrie, Gerda
Evil Forti
Chill Ik denk dat Rush heel chill is.
Religious Carrie, Sugarfall
Outgoing Intoxicated, Carrie, Caro, Rogue, Gerda, Blond, Feline (ik twijfel opeens of je hier wel zo heet haha!)
Short Lavendel! Haha
Crazy Zero, Gerda.
Sexy Guus, Lacy
Laatst gewijzigd door Anoniem23 op 09 Sep 2013 14:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Sep 2013 11:43

Re: 'Tag' forummers!

Rogue schreef:
Gerda schreef:Rogue, wie of wat is BB?

Wat denk je :^^:


Ik snap deze nu pas... :nerd:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 09 Sep 2013 12:31

Re: 'Tag' forummers!

Sweet Majira, Joan, Azi, Harrison, Meneer de Uil, Roza.
Random Tsja, diezelfde getalletjes dus.
Rebellious Gerda en Bazinga op een leuke manier!
Nice Toxi, Gerda, Jeanette, Held op Sokken, Rogue, Carrie, Happi.
Cool Toxi, Rogue, Gerda.
Tall Held op Sokken.
Artistic Geen idee!
Smart Susan.
Funny Willemien, Toxi, Gerda, Zero.
Evil ED.
Chill Azi.
Religious No idea.
Outgoing Gerda!!
Short Ahh ik ben de naam kwijt!
Crazy Zero, Gerda.
Sexy UN, Harrison, Sugarfall, Sogood.
<<

Anoniem29

Bericht 09 Sep 2013 13:08

Re: 'Tag' forummers!

Haha wat grappig dat sommige mensen mij bij 'tall' zetten. Ik ben maar 172 en daarvan is 1 cm misschien wel gesmokkeld ;)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 09 Sep 2013 13:14

Re: 'Tag' forummers!

Hoe smokkel jij die ene cm?
<<

Anoniem29

Bericht 09 Sep 2013 13:34

Re: 'Tag' forummers!

haha dat ligt eraan wie mij opmeet ;) Als ik mezelf opmeet met een liniaal kom ik op 171 als mijn vriend mij opmeet komt hij op 172..

Maar volgens mij is het echt 71.. maar 72 klinkt mooier hahahaha
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 09 Sep 2013 13:36

Re: 'Tag' forummers!

Hahaha! Ach, mooie lengte...maar tall? Nah! ;)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Sep 2013 13:39

Re: 'Tag' forummers!

Lady schreef:
Famke schreef:
Exogenesis schreef:Hallo Joan, Marin, Bliss en Famke: invullen dat lijstje, anders mag je niet reageren in dit topic hoor :^^:


Ik ga geen lijstjes invullen als ik zelf nooit genoemd wordt, dat is altijd een beetje akward :razz:


Tja, logisch met een nieuwe naam. Ik heb net moeten uitpluizen in het nieuwe naam topic wie jij eerst was. Had anders echt geen idee gehad.


Tja.. ik weet het nog steeds niet. Oprecht weet ik het niet. Maar dan alsnog.. er zijn over de 500 forummers ofzo.. de kans dat je wordt genoemd is dus gewoon nihil eigenlijk. En daarnaast.. het komt inderdaad zeurderig over. Niet doen, wordt de kans dat je wel genoemd namelijk ook kleiner van.
<<

Anoniem57

Bericht 09 Sep 2013 13:54

Re: 'Tag' forummers!

Sweet : Pippa, Sanne, Marin
Random : alle meelezers, en mensen die zeuren dat ze niet genoeg erkenning krijgen
Nice : Lady, Elliot, Pippa, Burn
Cool : Carrie, Intoxiblabla, Aziraphale, Urban Naked, Plien
Tall : Harrison, Held op Sokken
Artistic : Rush, Liadan, Aziraphale
Smart : Susan, Held op Sokken, Willemien, Marin
Funny : ik vind Willemien vaak hilarisch om haar uitspraken, en Gerda om haar foto's.
Evil : ED, maar CBL kan er ook wat van.
Chill : Harrison
Religious : Pippa komt op mij altijd heel correct, netjes en lief over, geen idee of je religieus bent trouwens!
Outgoing : Intoxiblablabla, Jeanette, Bliss & Gerda
Short : iedereen kleiner dan 1.60 m vind ik kort!
Crazy : Gerda
Sexy : Urban Naked, Rood (was dat Rouge, vroeger?) en ik vind Jeanette ook veel sexy's hebben.

Ik vind het lastig, je grijpt al gauw naar genoemde namen.
<<

Anoniem1

Bericht 09 Sep 2013 17:47

Re: 'Tag' forummers!

Caro schreef:
Lady schreef:
Famke schreef:
Ik ga geen lijstjes invullen als ik zelf nooit genoemd wordt, dat is altijd een beetje akward :razz:


Tja, logisch met een nieuwe naam. Ik heb net moeten uitpluizen in het nieuwe naam topic wie jij eerst was. Had anders echt geen idee gehad.


Tja.. ik weet het nog steeds niet. Oprecht weet ik het niet. Maar dan alsnog.. er zijn over de 500 forummers ofzo.. de kans dat je wordt genoemd is dus gewoon nihil eigenlijk. En daarnaast.. het komt inderdaad zeurderig over. Niet doen, wordt de kans dat je wel genoemd namelijk ook kleiner van.


Dingen worden ook altijd zo overtrokken. Ik bedoel het helemaal niet serieus of ernstig. Mijn oude naam staat gewoon in mijn onderschrift ook, nooit een geheim van gemaakt. Echt dingen die je hier zegt kunnen zoveel groter worden gemaakt dan ze bedoeld zijn. Ik lig er echt niet wakker van dat ik niet in lijstjes wordt genoemd, echt niet. Over een paar weken ben ik hier toch weg en ik weet dat weinig mensen me hier kennen, hoeft ook allemaal niet. Maar ik heb dan ook geen zin om lijstjes in te vullen, blij allemaal namen in gaan vullen terwijl iemand geen idee heeft wie jij bent.
<<

Zero

Bericht 09 Sep 2013 18:08

Re: 'Tag' forummers!

Dat is op zich wel te begrijpen Famke, maar wat doe je dan eigenlijk in zo'n lijstjestopic?
Ik bedoel, ergens moet je toch hebben willen weten wat mensen vonden, anders opende je het topic niet, toch...?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Sep 2013 18:10

Re: 'Tag' forummers!

Famke schreef:
Tja.. ik weet het nog steeds niet. Oprecht weet ik het niet. Maar dan alsnog.. er zijn over de 500 forummers ofzo.. de kans dat je wordt genoemd is dus gewoon nihil eigenlijk. En daarnaast.. het komt inderdaad zeurderig over. Niet doen, wordt de kans dat je wel genoemd namelijk ook kleiner van.


Dingen worden ook altijd zo overtrokken. Ik bedoel het helemaal niet serieus of ernstig. Mijn oude naam staat gewoon in mijn onderschrift ook, nooit een geheim van gemaakt. Echt dingen die je hier zegt kunnen zoveel groter worden gemaakt dan ze bedoeld zijn. Ik lig er echt niet wakker van dat ik niet in lijstjes wordt genoemd, echt niet. Over een paar weken ben ik hier toch weg en ik weet dat weinig mensen me hier kennen, hoeft ook allemaal niet. Maar ik heb dan ook geen zin om lijstjes in te vullen, blij allemaal namen in gaan vullen terwijl iemand geen idee heeft wie jij bent.[/quote]

Ja hoor.. het ligt uiteraard aan dat alles overtrokken wordt. Als je die mening hebt, prima: doe je eigen ding. Niemand verplicht je die lijstjes in te vullen, maar noem het dan ook niet. Ik hoor namelijk geen intonatie. Lees alleen maar iemand die toch echt zegt het niet in te vullen omdat niemand weet wie jij bent en het dús niet terugkrijgt.

Ohh en even: ik lees echt niet alle onderschriften, ken niet alle namen, ken niet alle avatars: kortom.. uit een onderschrift herken ik echt niet zomaar iemand.
<<

Anoniem1

Bericht 09 Sep 2013 18:11

Re: 'Tag' forummers!

Gewoon nieuwsgierig, verveling.
En ik reageerde volgens mij alleen omdat ik een naamswijziging doorhad.
<<

Anoniem119

Bericht 09 Sep 2013 18:30

Re: 'Tag' forummers!

Ik vind het eigenlijk wel een beetje 'zielig' dat je zegt dat je geen vragenlijstje in gaat vullen, omdat je toch zelf niet genoemd wordt in het lijstje.
En daarbij, als je dat zo vervelend vindt dat je niet herkend wordt (want dat lees ik zo vaak van jou), ga dan a) niet je naam veranderen en b) wellicht is het dan juist leuk om wél mee te doen aan vragenlijstjes. Beetje participatie loont al snel natuurlijk. Vaak is het zelfs zo dat namen die al genoemd zijn in lijstjes of mensen die reageren, juist vaker voorkomen omdat je sneller denk 'oh ja', en dan die naam sneller in je opkomt.
Bovendien valt het volgens mij wel mee hoe onherkenbaar je bent, onder je oude naam (her)kende ik je vrij goed. Je moet daar niet zo onzeker over zijn, dat werkt alleen maar averechts.
<<

Anoniem1

Bericht 09 Sep 2013 18:31

Re: 'Tag' forummers!

Die opmerking was echt als een sarcastisch grapje bedoeld. Dat is t laatste wat ik er over te zeggen heb.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Sep 2013 18:33

Re: 'Tag' forummers!

Maar Famke, wat geeft het dat je zelf niet wordt genoemd? Het is toch gewoon leuk om bij elke eigenschap een forummer te bedenken?
<<

Anoniem119

Bericht 09 Sep 2013 18:34

Re: 'Tag' forummers!

OK, misschien niet de meest handige grap dan ofzo en niet echt de eerste keer.
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Sep 2013 18:35

Re: 'Tag' forummers!

Nou vind ik ook. Zeker dit lijstje. Kom op, short en tall komen er in voor :/ hoe druk kan je je maken..

't Is geen verkiezing voor leukste forummer of zo..

Wie de flip is Famke eigenlijk? :)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira