Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snel weer honger-flesvoeding

<<

Anoniem16

Bericht 08 Jan 2014 22:11

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Euh denk denk... nog geen jaar geleden en ik weet het niet eens meer... volgens mij niet. Ik meen dat we altijd de 2 speen gebruikte.. ga ff verder graven.
<<

Anoniem66

Bericht 08 Jan 2014 22:12

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Tijdens die weken dat ik borstvoeding gaf lag hij ook echt wel een uur te drinken en nog was hij niet verzadigd. Terwijl ik volgens mij wel behoorlijk wat melk had. Met kolven in ieder geval wel.
<<

Anoniem16

Bericht 08 Jan 2014 22:13

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Drinkt hij wel goed dan? Of krijgt hij ook veel lucht binnen?

Zo erg, nog geen jaar geleden en ik weet het allemaal niet eens meer precies van N. Man zegt dat we idd een wat grotere speen hadden, dan zal het dus idd die 2 speen geweest zijn.
<<

Anoniem106

Bericht 09 Jan 2014 10:53

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Wat betreft de jbpm, ik heb aparte spenen gekocht, maar dat was helemaal niet nodig geweest. L drinkt met nu met een 2 van Avent, maar het lukte haar ook met een 1. Dus ik zou het eerst zo proberen en mocht het niet lukken dan kan je altijd nog een andere/speciale speen kopen.
En L krijgt de jbpm ook al zo'n beetje vanaf het begin, wel vanwege het spugen.
<<

Anoniem168

Bericht 09 Jan 2014 12:12

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Printje schreef:Volgens mij wel hoor. Dat mag al vanaf 0 mnd meen ik. Daar zit verder niets in he ofzo das gewoon een verdikkingsmiddel. Eigenlijk tegen spugen maar hier hielp het tegen honger.


Ah ja, had dat wel zien staan in de winkel, maar wist niet dat dat ook kan helpen. Morgen ook eens halen als ik toch nieuwe voeding ga kopen, ben heel benieuwd. En geef je dat dan in elke fles, of alleen die van 's avonds?
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 13:01

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Wij gaven het in iedere fles omdat ze iedere keer nog honger had of weer te snel een fles wilde.
<<

Anoniem66

Bericht 10 Jan 2014 21:06

Re: Snel weer honger-flesvoeding

We zitten nu aan de jbpm en het helpt! Maar ik denk dat de onrust kwam doordat de melk terug kwam! Ook honger hoor maar sinds hij dit in de fles krijgt heeft hij niet meer de hik en geeft hij ook geen melk meer terug. Vannacht sliep hij steeds direct weer na de fles en normaal is hij wel een uur onrustig enzo.

Bedankt voor de tip printje!
<<

Anoniem66

Bericht 10 Jan 2014 21:07

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Hij drinkt nog steeds 120 cc 7/8 keer per dag maar hij is daarna ook verzadigd.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Jan 2014 21:16

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Fijn om te lezen dat het werkt luce!
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jan 2014 13:14

Re: Snel weer honger-flesvoeding

Mijn baby groeit als kool! Ze is ook inmiddels alweer wat zwaarder, 4,2 kilo!
Ben nu de flessen gaan ophogen en heb nu meer tijd tussen de flessen zitten en er is 1 nachtvoeding ervan af. We krijgen nu ook een beetje een ritme, dus dat mooi.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers