Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thigh Gap

<<

Anoniem 52

Bericht 11 Jan 2014 17:38

Re: Thigh Gap

Ik heb een bikiniberg..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Jan 2014 22:22

Re: Thigh Gap

Ik heb geen brugkut, maar ik heb ook geen schurende benen. Ik kan wel voor een foto zo gaan staan dat het een brugkut lijkt, maar dat staat niet erg prettig.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem38

Bericht 11 Jan 2014 22:32

Re: Thigh Gap

Ik ben ook eens hip: Volgens mij heb ik ze beide. Maar ik vind het een raar 'mode verschijnsel'! Het ligt erg aan je bouw of je dit hebt of niet.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jan 2014 10:43

Re: Thigh Gap

Ik ging dit weekend eens in de spiegel kijken. Blijk ik dus blijkbaar met een strakke maillot aan prima een thigh gap te hebben haha. Ik voelde me zo enorm hip!
<<

Anoniem81

Bericht 13 Jan 2014 15:07

Re: Thigh Gap

Thigh Gap kom ik nog wel een klein beetje in de buurt, Hip Bridge heb ik toch echt met mijn zwangerschap verpest.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Jan 2014 17:14

Re: Thigh Gap

Tabbie schreef:Ik ging dit weekend eens in de spiegel kijken. Blijk ik dus blijkbaar met een strakke maillot aan prima een thigh gap te hebben haha. Ik voelde me zo enorm hip!

Het is vooral heel handig als je iets wilt doorgeven aan iemand die achter je staat. Een rol pepermunt of een theezakje. Hoef je je niet meer om te draaien.
#teammaple🍁
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Jan 2014 10:09

Re: Thigh Gap

Urban Naked schreef:
Tabbie schreef:Ik ging dit weekend eens in de spiegel kijken. Blijk ik dus blijkbaar met een strakke maillot aan prima een thigh gap te hebben haha. Ik voelde me zo enorm hip!

Het is vooral heel handig als je iets wilt doorgeven aan iemand die achter je staat. Een rol pepermunt of een theezakje. Hoef je je niet meer om te draaien.


:lol:
<<

Anoniem58

Bericht 15 Jan 2014 10:52

Re: Thigh Gap

Ik heb blijkbaar ook een tigh gap, nooit geweten dat het hip is.
<<

Anoniem280

Bericht 15 Jan 2014 11:25

Re: Thigh Gap

Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar sinds ik ben afgevallen heb ik van beide een beetje.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jan 2014 15:16

Re: Thigh Gap

Rihanna heeft het ook:

Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 15:19

Re: Thigh Gap

Maar zij heeft haar benen wel tegen elkaar verder. Of gaat het echt om dat driehoekje bovenin? Want dat hebben toch heel veel?
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jan 2014 15:20

Re: Thigh Gap

Weet ik eigenlijk niet. Ik meende te begrijpen dat het vooral het bovenste stuk is.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Jan 2014 15:39

Re: Thigh Gap

Volgens mij moeten de bovenbenen elkaar niet raken. Of zo min mogelijk.
#teammaple🍁
<<

Anoniem260

Bericht 15 Jan 2014 18:47

Re: Thigh Gap

Die foto trekt mijn aandacht toch niet naar haar thigh gap... :smile:
<<

Anoniem156

Bericht 15 Jan 2014 18:48

Re: Thigh Gap

Jerry schreef:Die foto trekt mijn aandacht toch niet naar haar thigh gap... :smile:


Nou idd! Haar tepels zijn te groot voor de stickers volgens mij. :omg:
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jan 2014 19:01

Re: Thigh Gap

Haha! Ja, sexy is anders. Maar ik kwam deze foto tegen op de Linda site en mij viel direct dat 'driehoekje' op, wat ik als thigh gap zie.

Ze had overigens een fotoshoot waarin het moest lijken alsof ze topless was.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 15 Jan 2014 21:03

Re: Thigh Gap

Vroeger had je zo'n fout veronica programma waar mensen in zwemkleding met twee of drie opkwamen en dat een 'jury' dan de mooiste doorliet naar de volgende ronde. Ik weet nog dat er toen een meisje niet door mocht omdat een van de juryleden het zo lelijk vond dat haar bovenbenen elkaar niet raakte, en er zo'n gat tussen zat (hij scheen er volgens mij zelfs op met een laserpen)

Zat ik daar, jaar of 14, met benen die bij lange na niet bij elkaar in de buurt kwamen. Heeft toen best indruk op me gemaakt. Zo'n gek idee dat het nu een ideaal is geworden...

En die botten vind ik ook maar vervelend, en er kan nogsteeds een puttenkont onder hangen hoor! (ook boven de gebogen saté prikkers zoals mijn btw)
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jan 2014 12:15

Re: Thigh Gap

Oh jaaa, welk programma was dat ook alweer? Dat was echt heel hard soms.

Oh ja, dunne benen zeggen niks over gladheid of strakheid. Ik heb ook putjes en striae op mijn spinnenpootjes, maar ach, zo heeft iedereen wel iets.

Edit. Waarom zeg ik steeds 'Oh ja'? :palm:
<<

Anoniem17

Bericht 16 Jan 2014 13:08

Re: Thigh Gap

Ligt het nou aan mij of heeft Rihanna in verhouding best wel stevige benen?
<<

Anoniem130

Bericht 16 Jan 2014 13:14

Re: Thigh Gap

Rush schreef:Maar zij heeft haar benen wel tegen elkaar verder. Of gaat het echt om dat driehoekje bovenin? Want dat hebben toch heel veel?


Volgens mij gaat het met name om dat driehoekje bovenin, dat hebben veel stevigere vrouwen niet hoor.

Ik zie trouwens ook thigh gaps waarbij ze niet hun knieeen tegen elkaar hebben/krijgen.. Dat zijn gewoon o-benen hoor.. :palm:
<<

Anoniem12

Bericht 16 Jan 2014 13:16

Re: Thigh Gap

Whatever schreef:
Rush schreef:Maar zij heeft haar benen wel tegen elkaar verder. Of gaat het echt om dat driehoekje bovenin? Want dat hebben toch heel veel?


Volgens mij gaat het met name om dat driehoekje bovenin, dat hebben veel stevigere vrouwen niet hoor.

Ik weet het niet. Ik heb hele stevige benen, maar wel een klein driehoekje. Misschien begint mijn stevigheid te laag, haha.
<<

Anoniem130

Bericht 16 Jan 2014 13:19

Re: Thigh Gap

Rush schreef:
Whatever schreef:
Rush schreef:Maar zij heeft haar benen wel tegen elkaar verder. Of gaat het echt om dat driehoekje bovenin? Want dat hebben toch heel veel?


Volgens mij gaat het met name om dat driehoekje bovenin, dat hebben veel stevigere vrouwen niet hoor.

Ik weet het niet. Ik heb hele stevige benen, maar wel een klein driehoekje. Misschien begint mijn stevigheid te laag, haha.


Het hangt ook sterk van je houding af. Ik heb absoluut geen thigh gap, maar als ik mijn bekken kantel en een holle rug maak wel.. ;)
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron