Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic!#1

<<

Anoniem124

Bericht 16 Jan 2014 10:52

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Huh? Welke smiley? Ik bedoel helemaal niks flauw :nopompom: .
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Jan 2014 10:52

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

SoGood schreef:Joh, ik dacht laat ik voor Carrie een postieve draai aan het vest geven gaan jullie de kleur bestempelen als Tinky Winky en Alto '98 :12:

Anyway, hoe zit het nou met het spijkerjasje? Casual Friday-proof of gewoon maar lekker niet?


Dus hartstikke eens. Dat je iets niet mooi vind: dat kan. Ik vind zo vaak dingen niet mooi die mensen aan hebben. Maar zeg dat dan gewoon netjes. Niet met een flauwe smiley en alto 1998.

Ja SoGood: ik wil gewoon een foto!! Dan pas kan ik oordelen (maar het lijkt me echt hartstikke leuk dus daarom wil ik proof!)
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2014 10:52

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

M-Train schreef:Carrie ik vind je stijl bijna altijd superleuk maar meen je dit nou serieus? :pale:


Ik vind het niet erg dat je mijn vest niet leuk vindt (duh) maar vind de manier waarop je het verwoordt wel een beetje flauw eigenlijk. Dat wilde ik toch even zeggen.

Edit: oh dat zei Caro ook al, nouja maakt niet uit.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jan 2014 10:53

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Sogood, het klinkt alsof het kan. Maar eigenlijk ben ik het eens met Caro: foto!
<<

Anoniem124

Bericht 16 Jan 2014 10:54

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Naah nu voel ik me rot ik bedoelde het echt heel anders! Die smiley bedoelde ik aardig en ik had op de middelbare school alles jn die kleur inclusief ribbroeken enzo (geloof dat ik t nu niet beter maak he? Vind tinky Winky veel flauwer eigenlijk. Naja, sorry dan.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Jan 2014 10:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

M-Train schreef:Huh? Welke smiley? Ik bedoel helemaal niks flauw :nopompom: .


Deze :pale: vond ik redelijk flauw overkomen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Jan 2014 10:56

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

hahaha.. nou. we kletsen lekker langs elkaar heen :-)
<<

Anoniem124

Bericht 16 Jan 2014 10:56

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Oh die! Ik dacht al de lachende. Nou ik vind zo snel geen andere. Ik ben gewoon onhip en begreep m niet.
<<

Anoniem17

Bericht 16 Jan 2014 10:59

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ik vind het ogen als een extreem comfortabel vest Carrie. Ik vind alleen de lengte niet zo mooi, het maakt je wat vol terwijl je juist zo mooi slank bent.

Ik heb vandaag niets te showen, ik heb dezelfde outfit aan als een paar dagen geleden (spijkerbroek, zwarte enkellaarsjes en een donkergrijs oversized shirt met glitterdingetjes op de schouders). Ik moet eens wat vaker iets leuks aantrekken, loop altijd in dezelfde combi's :nopompom:
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2014 11:02

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

M-Train schreef:Naah nu voel ik me rot ik bedoelde het echt heel anders! Die smiley bedoelde ik aardig en ik had op de middelbare school alles jn die kleur inclusief ribbroeken enzo (geloof dat ik t nu niet beter maak he? Vind tinky Winky veel flauwer eigenlijk. Naja, sorry dan.


Ok al goed! Nogmaals geen probleem om kritiek op kleding of whatever te krijgen, geef ik zelf ook vaak genoeg, dus dan moet ik ook incasseren :) Alleen die smiley stond een beetje gek.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jan 2014 11:04

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Oh wacht, maar ik bedoel met Tinky Winky: 1. de kleur komt overeen. 2. de knuffelfactor komt overeen.
Hierin zit geen oordeel over het vest op zich. Ik ben er namelijk nog niet over uit wat ik er van vind.

Tinky Winky herinnert me trouwens aan een voorval op de middelbare school; een rete-hip meisje, met een enorme schare fans, dat mij altijd moest belagen (want ik was onhip), had op een gegeven moment schoenen aan die toen echt trendy waren. Hele logge, lompe dingen. Net pantoffels (voorloper van de Uggs?). Ik vond die schoenen driedubbel niks en zei op een gegeven moment, toen ze weer eens aan het treiteren was: 'Ach jij, met je Teletubbie-schoenen!'. Ze keek me aan joh! Alsof ik ter plekke tot een hoopje as moest verbranden. En guess what.. ik heb haar na die dag nooit weer met die schoenen gezien. WIE was er hip dan? Huh? Huh? :face:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Jan 2014 12:38

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Exogenesis schreef:Oh wacht, maar ik bedoel met Tinky Winky: 1. de kleur komt overeen. 2. de knuffelfactor komt overeen.
Hierin zit geen oordeel over het vest op zich. Ik ben er namelijk nog niet over uit wat ik er van vind.

Tinky Winky herinnert me trouwens aan een voorval op de middelbare school; een rete-hip meisje, met een enorme schare fans, dat mij altijd moest belagen (want ik was onhip), had op een gegeven moment schoenen aan die toen echt trendy waren. Hele logge, lompe dingen. Net pantoffels (voorloper van de Uggs?). Ik vond die schoenen driedubbel niks en zei op een gegeven moment, toen ze weer eens aan het treiteren was: 'Ach jij, met je Teletubbie-schoenen!'. Ze keek me aan joh! Alsof ik ter plekke tot een hoopje as moest verbranden. En guess what.. ik heb haar na die dag nooit weer met die schoenen gezien. WIE was er hip dan? Huh? Huh? :face:


hahaha jij dus!
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 13:17

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Hahaha Exo!

Ik denk dat het wel kan hoor SoGood. Op casual friday doe ik wel casualler dingen aan, dat is geen woord maar ik zeg het toch.

Carrie ik hou niet van paars maar het vest zelf vind ik wel tof. Ik denk dat hij ook leuk is met een wit bloesje er onder!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2014 13:25

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Wat word hier keurig uitgedeeld en geincasseerd, helemaal volgens het boekje, inclusief ik-boodschappen! Mijn complimenten.

Ik hou van de bijsnijfunctie want nu zien jullie m'n vuile was niet liggen, ha!
Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2014 13:29

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Hm zo te zien kan ik beter even met de glassex gaan stoeien dan foto's maken.
#teammaple🍁
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Jan 2014 13:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuk UN, maar heb je dan geen koude voeten? Of heb je kousjes aan?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2014 13:42

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Lot schreef:Leuk UN, maar heb je dan geen koude voeten? Of heb je kousjes aan?

Neuh ik ben gewoon in huis he, als ik naar buiten ga trek ik wel wat fatsoenlijks aan :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem 53

Bericht 16 Jan 2014 13:47

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

UN, jij bent echt perfect! Goeie looks, mooie kleding, mooi lijf!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2014 13:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Harrison schreef:Hahaha Exo!

Ik denk dat het wel kan hoor SoGood. Op casual friday doe ik wel casualler dingen aan, dat is geen woord maar ik zeg het toch.

Carrie ik hou niet van paars maar het vest zelf vind ik wel tof. Ik denk dat hij ook leuk is met een wit bloesje er onder!


Ja hij is superpaars op de foto! In het echt is neigt hij meer naar koningsblauw, heel gek.
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 14:00

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Volgens mij heb ik hem wel eens gezien in de reclames van Nikkie en dan lijkt hij inderdaad een stuk paarser.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Jan 2014 14:23

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

@UN: Maar als je in huis loopt, waarom heb je dan pumps aan? Of was dat alleen voor de foto:P
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2014 14:35

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Lauren dankjewel maar dat is natuurlijk niet waar :)
Alibi: ik moet ze inlopen, ze zijn nieuw. En ik loop al een tijdje niet meer op hoge hakken. Thuis doe ik dat soms een uurtje of twee als training :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2014 14:57

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Harrison schreef:Volgens mij heb ik hem wel eens gezien in de reclames van Nikkie en dan lijkt hij inderdaad een stuk paarser.


Blauwer bedoel je? :)
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 15:19

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Nee als dat hetzelfde vest is dan lijkt hij op deze foto inderdaad paarser dan dat hij in het echt is, dat bedoelde ik haha!
<<

Anoniem57

Bericht 16 Jan 2014 15:35

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

UN, ben je afgevallen? Ik vind die broek niet zo mooi aansluiten, of is dat de bedoeling? (Ik ben ook onhip namelijk)

Carrie, dat vest ziet er wel gruwelijk comfortabel uit! Ik vind de kleur ook mooi.

Azi, je hebt nog steeds je shirt niet gestreken haha verder heb je echt een moordlijf!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers