Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet naar de huisarts durven

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 15 Jan 2014 21:13

Re: Niet naar de huisarts durven

Ik ben pas sinds tijden naar de Ha geweest om een vraag over mijn cyclus, hij was onregelmatig met bloedverlies tussendoor en een stolsel bij mijn ongesteldheid. Bleek dat mijn cyclus nog niet goed op gang was en ik nog geen eisprong had. Vond het fijn dat ik geweest was, aangezien je op internet enge verhalen leest over tussentijds bloedverlies etc. Maar voelde mij ook wat dom omdat het zoiets simpels was.
Vanmorgen ben ik met mijn dochter naar de Ha geweest. Zij had al 3 maanden een schrale plek rond haar onderlip waar ze ook jeuk aan had. Daarvoor hadden we al zalf voor krentenbaard (werd het erger van) eczeemzalf (maakte het minder maar ging er niet van weg) lanettezalf (werd het erger van) en boegembalsem (maakte het minder maar ging er niet van weg) geprobeerd. Nu blijkt dat het door teveel likken (wat ik nooit gezien heb) komt. En moet ik smeren en smeren en smeren met lippenbalsem. Dus, zelfde verhaal als die andere hierboven, voelde ik mij weer dom dat het zo simpel was.
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 15 Jan 2014 21:25

Re: Niet naar de huisarts durven

Das toch niet dom?? Je kunt het ook zo zien: weer wat geleerd.

Je kunt toch niet alles weten :-) zou wel makkelijk zijn
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 15 Jan 2014 21:39

Re: Niet naar de huisarts durven

Klopt helemaal, maar ze ging bij mijn 1e bezoek echt een cyclus uittekenen alsof ik niet opgelet had bij biologie ;-)
Maar ik moet ook leren dingen niet negatief te zien maar zoals jij zegt, weer wat geleerd! Dank je
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 15 Jan 2014 21:43

Re: Niet naar de huisarts durven

Ik heb dat ook wel een beetje. Als er iets is ga ik echt wel, maar ik ben nu denk ik al 3-4 jaar niet geweest en heb best wel eens last van iets, maar toch ga ik dan niet.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers