Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 11 Jan 2014 21:57

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:Weer even andere vraag: wat doen jullie aan asc in je haar en wat doen jullie aan sieraden?


In eerste instantie wil ik kijken voor een kleine sluier voor in het haar (meer op het achterhoofd zegmaar). Mocht mij dat totaal niet staan, dan ga ik denk ik voor wat summiere versiering zoals kleine parels. Ik draag een bril, dus het wordt al snel te druk wanneer ik te veel qua haar en sieraden doe. Ik ben er dan ook nog niet over uit of ik wel of geen ketting om doe (dat hangt weer af van de jurk denk ik..) Kortom; ik vind het maar lastig! :laughcry:

Heb je lang of kort haar en wil je het vast of los?
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 11 Jan 2014 22:04

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:
Ysa schreef:Ik ga in Apeldoorn kijken. Ik heb voor 's morgens een afspraak gemaakt. Ik denk dat ik komende week nog even kijk of ik elders aan het begin van de middag een afspraak kan maken. Als we dan toch bezig zijn :laughcry:

Leuk dat jij in het VO werkt, Sunshine! Ik werk inderdaad in het basisonderwijs. Deels voor de klas en deels in de begeleiding buiten de klas.


Welke groep doe je?

Ik heb maar bij 1 winkel gekeken en heb de jurk toen gevonden. Maar misschien wel een idee om bij nog een zaak een afspraak te maken...


*

Jij had je jurk dus snel gevonden, leuk! Zit er een lange levertijd op je jurk? Waar ik ga kijken is geen hele grote winkel, dus ik ben benieuwd of er wat tussen zit!
Laatst gewijzigd door Ysa op 11 Jan 2014 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 11 Jan 2014 22:06

Re: Trouwen in 2014

Ysa schreef:
Sunshine27 schreef:Weer even andere vraag: wat doen jullie aan asc in je haar en wat doen jullie aan sieraden?


In eerste instantie wil ik kijken voor een kleine sluier voor in het haar (meer op het achterhoofd zegmaar). Mocht mij dat totaal niet staan, dan ga ik denk ik voor wat summiere versiering zoals kleine parels. Ik draag een bril, dus het wordt al snel te druk wanneer ik te veel qua haar en sieraden doe. Ik ben er dan ook nog niet over uit of ik wel of geen ketting om doe (dat hangt weer af van de jurk denk ik..) Kortom; ik vind het maar lastig! :laughcry:

Heb je lang of kort haar en wil je het vast of los?



Ik heb lang haar (tot over mijn schouders) en ik heb toen ik de jurk aan had zowel mijn haar los als vast gehad(had het zelf van te voren opgestoken). Bij de jurk stond dat het mooiste. Ik wil het dus laten opsteken of misschien wel de grace Kelly rol. Ik heb op ebay al wat kleine schuifspeldjes met bloementjes en steentjes besteld. Wil graag iets subtiels in mijn haar.
Ook zat ik zelf te denken aan een heel fijn zilveren kettinkje met een steentje en bijpassende oorbellen.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 11 Jan 2014 22:08

Re: Trouwen in 2014

Mijn jurk wordt helemaal op maat gemaakt en heeft een maximale levertijd van 15 weken. Ik weet niet wat de levertijd bij een jurk is die je bijvoorbeeld in maat 36 besteld?
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 11 Jan 2014 22:30

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:Mijn jurk wordt helemaal op maat gemaakt en heeft een maximale levertijd van 15 weken. Ik weet niet wat de levertijd bij een jurk is die je bijvoorbeeld in maat 36 besteld?


Ook maximaal een maand of 3-4 dus! Op de website van de winkel waar ik ga kijken staat 3-5 maanden, dat voelt als een eeuwigheid..
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 11 Jan 2014 22:34

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:
Ysa schreef:
Sunshine27 schreef:Weer even andere vraag: wat doen jullie aan asc in je haar en wat doen jullie aan sieraden?


In eerste instantie wil ik kijken voor een kleine sluier voor in het haar (meer op het achterhoofd zegmaar). Mocht mij dat totaal niet staan, dan ga ik denk ik voor wat summiere versiering zoals kleine parels. Ik draag een bril, dus het wordt al snel te druk wanneer ik te veel qua haar en sieraden doe. Ik ben er dan ook nog niet over uit of ik wel of geen ketting om doe (dat hangt weer af van de jurk denk ik..) Kortom; ik vind het maar lastig! :laughcry:

Heb je lang of kort haar en wil je het vast of los?



Ik heb lang haar (tot over mijn schouders) en ik heb toen ik de jurk aan had zowel mijn haar los als vast gehad(had het zelf van te voren opgestoken). Bij de jurk stond dat het mooiste. Ik wil het dus laten opsteken of misschien wel de grace Kelly rol. Ik heb op ebay al wat kleine schuifspeldjes met bloementjes en steentjes besteld. Wil graag iets subtiels in mijn haar.
Ook zat ik zelf te denken aan een heel fijn zilveren kettinkje met een steentje en bijpassende oorbellen.


Goede tip om inderdaad eens op ebay te kijken, ik denk dat ik daar binnenkort ook eens ga rondspeuren. Ik heb de Grace Kelly rol even opgezocht en dat ziet er mooi uit. De combinatie van de sieraden klinkt ook mooi. Dat past ook prima bij een subtiele versiering in je haar.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 11 Jan 2014 22:35

Re: Trouwen in 2014

Ysa schreef:
Sunshine27 schreef:Mijn jurk wordt helemaal op maat gemaakt en heeft een maximale levertijd van 15 weken. Ik weet niet wat de levertijd bij een jurk is die je bijvoorbeeld in maat 36 besteld?


Ook maximaal een maand of 3-4 dus! Op de website van de winkel waar ik ga kijken staat 3-5 maanden, dat voelt als een eeuwigheid..


Ik heb die van mij 30 sep besteld... Ben benieuwd wanneer hij binnen is!
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 11 Jan 2014 22:48

Re: Trouwen in 2014

Goede tip om inderdaad eens op ebay te kijken, ik denk dat ik daar binnenkort ook eens ga rondspeuren. Ik heb de Grace Kelly rol even opgezocht en dat ziet er mooi uit. De combinatie van de sieraden klinkt ook mooi. Dat past ook prima bij een subtiele versiering in je haar.[/quote]

Zal even opzoeken wat ik gekocht heb op ebay.... Is echt zoveel te koop. Pareltjes heb ik niet in mijn jurk, maar die kun je ook wel kopen.Is ook niet zo duur en kan dan wel het gokje wagen.De bloemen heb ik al binnen ( heb ik 2 van)en staan leuk in mijn haar.
En de onderste wil ik misschien jog bestellen...

http://www.ebay.nl/itm/5-10-20-30pc-Cle ... 963&_uhb=1

http://www.ebay.nl/itm/Bridal-Wedding-P ... f94&_uhb=1


http://www.ebay.nl/itm/Wedding-Bridal-B ... c96&_uhb=1


Ik ga denk ik morgen nog even verder neuzen...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Jan 2014 22:58

Re: Trouwen in 2014

Ik heb redelijk bescheiden swarovski sieraden, een armbandje en een ketting, en oorbellen, maar weet niet of ik die ga dragen.
En wil in mijn haar kleine pareltjes denk ik.
Ik ga mijn haar een soort naar op zij vastzetten en dan met krullen er in, zodat mijn rug vrij is.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 11 Jan 2014 23:05

Re: Trouwen in 2014

Lejow schreef:Ik heb redelijk bescheiden swarovski sieraden, een armbandje en een ketting, en oorbellen, maar weet niet of ik die ga dragen.
En wil in mijn haar kleine pareltjes denk ik.
Ik ga mijn haar een soort naar op zij vastzetten en dan met krullen er in, zodat mijn rug vrij is.


Als ik op foto's kijk bij bruidsjurken zijn het redelijk grote kettingen. Vind bescheiden wel zo mooi. Heb je ook pareltjes in je jurk lejow?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 11 Jan 2014 23:06

Re: Trouwen in 2014

Ik heb nog geen sieraden, maar wil kleine oorbelletjes en misschien een armbandje om.
Net als Lejow, wil ik wel eens naar Swarovski kijken, die hebben erg mooie (en subtiele) sieraden.
Ik doe geen ketting om, dat staat niet mooi bij mn jurk.

Qua haar heb ik nog geen idee. Ik ben het aan het laten groeien en ga het waarschijnlijk laten opsteken.
Of ik er dan nog iets in doe, weet ik nog niet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Jan 2014 23:34

Re: Trouwen in 2014

De mijne komen bij groupon vandaan haha!
Ja, op mijn heup zitten wat pareltjes.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 11 Jan 2014 23:40

Re: Trouwen in 2014

Haha, groot gelijk!
Alle beetjes besparen helpen :)
<<

No. 3

Bericht 12 Jan 2014 10:22

Re: Trouwen in 2014

Ik ga alleen oorbellen in doen. Ik wil heel graag een paar uit de kluiten gewassen grote knoppen (dus geen hangers of ringen), die lijken op de 'bloemstukjes' in mijn jurk.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 12 Jan 2014 11:06

Re: Trouwen in 2014

Ik doe ook alleen oorbellen in waarschijnlijk. Ik ben normaal al niet zo van de sieraden. Ik mijn haar los doen, een ketting valt daardoor ook minder op.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 14 Jan 2014 18:49

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:Ik doe ook alleen oorbellen in waarschijnlijk. Ik ben normaal al niet zo van de sieraden. Ik mijn haar los doen, een ketting valt daardoor ook minder op.


Wat leuk om te lezen dat er veel verschillende ideeën zijn over sieraden en kapsels. Ik denk dat ik voor een kapsel ga wat niet zo snel uitzakt ( soms is iets wel mooi, maar moet je het steeds bijwerken). Vind de Grace Kelly rol ook mooi.

Maar vandaag schoenen bekeken, maar vond ze allemaal lelijk. Ik vind schoenen met een punt niet mooi. Ik had van Rainbow wel schoenen gezien online met een rondere neus, maar die hadden ze net bij deze winkel niet. Dus maar even naar een andere zaak.

Vandaag wel geslaagd wat betreft sieraden :thumbup: . Ik heb bij de juwelier een collier met hanger ( zirkonia steentje) en bijpassende oorbellen gekocht. Mocht zelfs als het toch tegenviel bij de jurk het terug brengen. Neem dus de sieraden mee als ik de jurk weer ga passen.

Volgende week ga ik voor de impressie make-up en vrijdagmiddag gaan we in ondertrouw.

Jullie nog ontwikkelingen? Nog dingen gekocht of geregeld?
<<

Rennebol85

Bericht 14 Jan 2014 19:46

Re: Trouwen in 2014

*Bericht verwijderd*
Laatst gewijzigd door Rennebol85 op 03 Mrt 2015 19:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 15 Jan 2014 08:50

Re: Trouwen in 2014

Leuk hoor meiden, al die vorderingen!

Sunshine, vrijdag in ondertrouw, leuk!

Wij hebben maandag de definitieve kaart uitgezocht. Deze week beiden erg druk en niet thuis, dus volgende week voor de tekst zitten.
Zijn er op zich redelijk uit wat betreft de avondgasten, maar zoeken nog een leuke manier om op de kaart voor de daggasten te zetten dat ze er de hele dag bij mogen zijn (al weten ze dat allemaal eigenlijk al ;))
<<

Anoniem129

Bericht 15 Jan 2014 15:26

Re: Trouwen in 2014

Leuk die speldjes van Ebay zeg, zoiets subtiels wil ik ook wel in mijn haar! Ik heb halflanghaar met veel krullen dus ben benieuwd wat mijn kapster daarvan gaat maken!

Wij zijn gisteren voor een locatie wezen kijken en het was erg leuk! Ik heb zoiets hoef niet meer ergens anders te gaan kijken. Het is een soort bruin café. Als er bruiloften zijn doet ze de aankleding met heel veel wit, zag er op de foto's al super uit! Enige jammere is dat er nog een bruiloft is (wel in een andere zaal natuurlijk) dus we moeten even goed kijken of we dat echt willen. Verder ben ik heel enthousiast!

Gastenlijst is ook gemaakt al heb ik wel dat ik telkens denk ow ja die ook!

Leerlingen van school ben ik ook uit. Die krijgen een uitnodiging om naar de kerkdienst te komen en daarna daar even wat te drinken met elkaar. Zijn ze er toch bij geweest en kost het ons niet heel veel tijd!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 15 Jan 2014 17:10

Re: Trouwen in 2014

Leuk alle ontwikkelingen Dames! Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de ondertrouw.
Wat doen jullie qua muziek 's avonds?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem57

Bericht 15 Jan 2014 23:30

Re: Trouwen in 2014

Ik ben eigenlijk heel benieuwd of Elliot nog gaat trouwen in 2014? Of vraag ik nu iets heel onbeleefdst?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Jan 2014 13:21

Re: Trouwen in 2014

Parel schreef:Ik ben eigenlijk heel benieuwd of Elliot nog gaat trouwen in 2014? Of vraag ik nu iets heel onbeleefdst?

Ik zag jouw naam bij de laatste reactie staan en dacht dat jij leuk nieuws te melden had :ja:
2012 & 2016
<<

Anoniem129

Bericht 16 Jan 2014 16:17

Re: Trouwen in 2014

Snoes schreef:
Parel schreef:Ik ben eigenlijk heel benieuwd of Elliot nog gaat trouwen in 2014? Of vraag ik nu iets heel onbeleefdst?

Ik zag jouw naam bij de laatste reactie staan en dacht dat jij leuk nieuws te melden had :ja:


En ik dacht weer Huh snoes toch in 2014!
<<

Anoniem173

Bericht 16 Jan 2014 20:57

Re: Trouwen in 2014

Nog maar 5 weken :banaan:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Jan 2014 22:33

Re: Trouwen in 2014

Lien schreef:
Snoes schreef:
Parel schreef:Ik ben eigenlijk heel benieuwd of Elliot nog gaat trouwen in 2014? Of vraag ik nu iets heel onbeleefdst?

Ik zag jouw naam bij de laatste reactie staan en dacht dat jij leuk nieuws te melden had :ja:


En ik dacht weer Huh snoes toch in 2014!
Haha :) Nee wij houden het toch maar op 2015.
Al lees ik hier wel mee om o.a. jou en Lejow te volgen :cheers:
2012 & 2016
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers