Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ebay topic

<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 07 Jan 2014 16:33

Re: Ebay topic

Een hele tijd geleden schreef ik in dit topic dat ik na 3 maanden mijn sieraden die ik bij Ebay had besteld nog niet binnen waren. Inmiddels, na een half jaar (in totaal) heb ik ze eindelijk allemaal binnen. Whoehoew! Maar ik heb serieus nog nooit zolang gewacht op een klein pakje wat door de brievenbus kan. Jullie wel?
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 07 Jan 2014 17:29

Re: Ebay topic

Chocolate Cookie schreef:Een hele tijd geleden schreef ik in dit topic dat ik na 3 maanden mijn sieraden die ik bij Ebay had besteld nog niet binnen waren. Inmiddels, na een half jaar (in totaal) heb ik ze eindelijk allemaal binnen. Whoehoew! Maar ik heb serieus nog nooit zolang gewacht op een klein pakje wat door de brievenbus kan. Jullie wel?


Ik heb in november een oogschaduwpalette besteld, de verwachte levering stond op half-eind november, maar het is nog steeds niet binnen. Al contact gehad met de verkoper die zegt dat het vertraagd is, maar ik baal er wel van. Ik hoop dat het, net zoals bij jou, extreme vertraging op heeft gelopen.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 07 Jan 2014 17:56

Re: Ebay topic

Phileine schreef:
Chocolate Cookie schreef:Een hele tijd geleden schreef ik in dit topic dat ik na 3 maanden mijn sieraden die ik bij Ebay had besteld nog niet binnen waren. Inmiddels, na een half jaar (in totaal) heb ik ze eindelijk allemaal binnen. Whoehoew! Maar ik heb serieus nog nooit zolang gewacht op een klein pakje wat door de brievenbus kan. Jullie wel?


Ik heb in november een oogschaduwpalette besteld, de verwachte levering stond op half-eind november, maar het is nog steeds niet binnen. Al contact gehad met de verkoper die zegt dat het vertraagd is, maar ik baal er wel van. Ik hoop dat het, net zoals bij jou, extreme vertraging op heeft gelopen.

Zo ging dat bij mij ook. Zeiden precies hetzelfde. Maar na een bepaalde tijd accepteerde ik het niet 'dat het vertraagd was' aangezien het een bepaalde uiterlijke leverdatum had verstreken die ze zelf na mail 1 hadden gezegd. Was geloof ik na 2 maanden toen. Hou het ff goed in de gaten zou ik zeggen :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem122

Bericht 07 Jan 2014 18:08

Re: Ebay topic

Ik wacht ook al een tijdje op een pakje, wat ik eigenlijk nodig heb voor op reis.. Al eens een klacht geopend, en de verkoper beloofde een nieuwe te sturen, maar ook daar wacht ik al een tijd op en denk dat hij niks meer opgestuurd heeft. Want ik had perongeluk hem al een goede feedback gegeven, had op het verkeerde item geklikt.

Andersom had ik vorige week een pakje binnen waarvan ik niet eens zeker wist of ik hem binnen zou hebben voordat ik op reis zou gaan, maar het toch maar geprobeerd had. Ging om een hoesje voor een Ereader en hier in NL zijn die behoorlijk duur, dus ik had de gok maar gewaagd. Ik had het pakje binnen 7 dagen in huis, ondanks dat kerst en oud en nieuwe er nog tussen zat. :cheering:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Jan 2014 21:11

Re: Ebay topic

ik wacht ook nog op een paar pakjes, maar da's al wel meer dan een half jaar geloof ik. Denk niet dat ik dat ook nog krijg :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 07 Jan 2014 23:46

Re: Ebay topic

Phileine schreef:
Chocolate Cookie schreef:Een hele tijd geleden schreef ik in dit topic dat ik na 3 maanden mijn sieraden die ik bij Ebay had besteld nog niet binnen waren. Inmiddels, na een half jaar (in totaal) heb ik ze eindelijk allemaal binnen. Whoehoew! Maar ik heb serieus nog nooit zolang gewacht op een klein pakje wat door de brievenbus kan. Jullie wel?


Ik heb in november een oogschaduwpalette besteld, de verwachte levering stond op half-eind november, maar het is nog steeds niet binnen. Al contact gehad met de verkoper die zegt dat het vertraagd is, maar ik baal er wel van. Ik hoop dat het, net zoals bij jou, extreme vertraging op heeft gelopen.


Je kan via paypal (claim) je geld misschien terug krijgen? Is mij zo al een paar gelukt, zo doe ik het meestal als de verkoper moeilijk doet.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 08 Jan 2014 21:55

Re: Ebay topic

Super schattige baby sokjes, en ook nog eens spotgoedkoop. Misschien een leuk idee om weg te geven als cadeautje ofzo? Kwam ze tegen op Ebay

http://www.ebay.nl/itm/Cartoon-Newborn- ... 508&_uhb=1
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 08 Jan 2014 22:41

Re: Ebay topic

Oh die zijn zo schattig! :heart:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem57

Bericht 13 Jan 2014 00:45

Re: Ebay topic

Oh mida, the cutest!!!
<<

Anoniem22

Bericht 15 Jan 2014 13:59

Re: Ebay topic

Ik heb weer wat stempels in bestelling:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 14:04

Re: Ebay topic

Leuk Willem. Die camera stempel heb ik als cadeautje al eens gekocht bij Studio Stationery.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 15 Jan 2014 14:12

Re: Ebay topic

Heb je linkjes willem? Ze zijn echt leuk!
<<

Anoniem22

Bericht 15 Jan 2014 15:15

Re: Ebay topic

<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 15:27

Re: Ebay topic

Volgende keer bestel ik m`n cadeautjes ook wel op Ebay gnagna. Wat een stuk goedkoper Willem!
<<

Anoniem22

Bericht 15 Jan 2014 15:45

Re: Ebay topic

Ja dat scheelt enorm. Zijn veel Nederlandse webshops die inkopen via Ebay en vervolgens de prijs rustig verdubbelen, of dat een keer of drie.
<<

Anoniem12

Bericht 15 Jan 2014 15:55

Re: Ebay topic

Willem schreef:Ja dat scheelt enorm. Zijn veel Nederlandse webshops die inkopen via Ebay en vervolgens de prijs rustig verdubbelen, of dat een keer of drie.

Ja, dat had ik ook al gezien met nagelspullen. Van die penselen setjes van €3 op Ebay, voor €20 gewoon!! :eyes:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 15 Jan 2014 19:30

Re: Ebay topic

Heel leuk, Willem!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 21 Jan 2014 20:43

Re: Ebay topic

TukTuk schreef:Jurkje
Afbeelding

Heel leuk jurkje! Heb je er een linkje van?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem122

Bericht 21 Jan 2014 20:49

Re: Ebay topic

Peyton schreef:
TukTuk schreef:Jurkje
Afbeelding

Heel leuk jurkje! Heb je er een linkje van?


Ja! http://www.ebay.com/itm/1X-Lady-Womens- ... 4d0d8db4c8
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 21 Jan 2014 21:09

Re: Ebay topic

Dank je wel! Heb hem ook besteld, vind de rode ook erg leuk maar eerst afwachten hoe hij in het echt is :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Jan 2014 13:37

Re: Ebay topic

Ik ben op zoek naar een soort bedeltjes ( die je bijvoorbeeld aan een cadeautje kan doen of ter decoratie van iets ) Zoiets als onderstaande plaatjes. Wie kan mij op weg helpen op Ebay?

Afbeelding

Afbeelding
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 22 Jan 2014 15:55

Re: Ebay topic

Zoeken op dangle beads, of dangle charms? Volgens mij vind je dan wel iets
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem151

Bericht 22 Jan 2014 16:39

Re: Ebay topic

Eh, gewoon 'made with love' intoetsen? Dan kan je kiezen uit 1853 bedeltjes.
Weet niet of een linkje werkt?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.Xmade+with+love&_nkw=made+with+love&_sacat=0&_from=R40
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Jan 2014 17:51

Re: Ebay topic

dank jullie wel
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem122

Bericht 22 Jan 2014 22:14

Re: Ebay topic

Peyton schreef:Dank je wel! Heb hem ook besteld, vind de rode ook erg leuk maar eerst afwachten hoe hij in het echt is :)


Hij viel mij 100% mee. Hij past wel bij mij, maar met een maatje kleiner staat hij wel leuker denk ik. Sowieso voor dat geld is het de moeite waard.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron