Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem32

Bericht 14 Jan 2014 11:27

Re: Datetopic

Daar zou ik ook op afknappen ja.

Ik had een leuk contact met iemand van een datingsite wat leuk klikte. App contact en best veel ook. Hij gaf aan te willen afspreken, nou prima. Alleen omdat hij niet in de buurt woont wordt het wat moeilijker plannen.
Het contact werd wat closer en toen ik voorstelde om evt te skypen, trok hij zich opeens helemaal terug. En dat tot 2x toe.
Hij geeft aan dat ik te dicht in de buurt van gevoelens kom waar hij niet mee om kan gaan.
Nu hadden we a.s. vrijdag een date op staan maar ik heb hem afgezegd. Het voelt opeens niet meer goed door zijn reactie. 1 maal oke, maar 2x terug trekken, niks laten horen enz nee sorry dan is het voor mij wel klaar zo.
<<

Anoniem 47

Bericht 14 Jan 2014 12:10

Re: Datetopic

Stuiterbal, wel jammer. Maar ik snap dat je de date hebt afgezegd.

Mijn date is gister bij mij komen eten. Het was echt super gezellig en de tijd vloog voorbij. Gisteravond stuurde hij nog een appje met dat hij het zo leuk vond. Ik begin hem steeds leuker te vinden, maar blijf het allemaal nog wel moeilijk vinden. Gelukkig kunnen we dit samen goed bespreken.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 14:40

Re: Datetopic

Liv leuk!

Ik kan mij ook wel vinden in de woorden van Artemis. Ten eerste heb ik geen idee hoe die dag voor hem uit zou zien en had ik geen idee dat hij van 12 tot 20u niet bereikbaar zou zijn. Ik heb m'n excuses aangeboden, wil hem vertellen waar het vandaan komt en nog is hij niet duidelijk. Hij heeft vanmorgen leuk geappt maar ik ben er niks wijzer van geworden, nu is het alweer een tijd stil en ik leg de bal nu bij hem. Als hij mij echt zo leuk vind dan laat hij wel iets horen.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 14:52

Re: Datetopic

Het is dat hij geen Nederlands leest, anders zou ik denken dag hij mee leest. Had hem nog gevraagd of ik nog een kaartje moet regelen voor mijn concert volgende week, en nu reageert hij dat hij super graag komt, met nog iets liefs erachter. Maar ik open het lekker niet :p ik geef hem het idee dat ik een heel geduldig persoon ben nu ;)
<<

Anoniem156

Bericht 14 Jan 2014 14:53

Re: Datetopic

Bolletje schreef:Liv leuk!

Ik kan mij ook wel vinden in de woorden van Artemis. Ten eerste heb ik geen idee hoe die dag voor hem uit zou zien en had ik geen idee dat hij van 12 tot 20u niet bereikbaar zou zijn. Ik heb m'n excuses aangeboden, wil hem vertellen waar het vandaan komt en nog is hij niet duidelijk. Hij heeft vanmorgen leuk geappt maar ik ben er niks wijzer van geworden, nu is het alweer een tijd stil en ik leg de bal nu bij hem. Als hij mij echt zo leuk vind dan laat hij wel iets horen.



Maar Bolletje, weet je nu wel dan hoe zijn dag eruit ziet?
Wat voor duidelijkheid wil je? Wil je weten of hij jou zo leuk vindt als jij hem?
Niet iedereen kan meteen terug appen. Ik kan tijdens m'n werk m'n berichtjes vaak wel snel lezen maar wat terugsturen doe ik pas veel later vaak.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Jan 2014 14:57

Re: Datetopic

Maar is het contact dan nu heel anders dan eerst? Hij is natuurlijk ook net verhuisd he Bolletje. Naar een heel nieuw land! Kijk als hij echt dagen niet reageert, dan is dat anders. Maar dan nog kan je beter die opmerkingen hier neerzetten :p


Arti, ik snap je hoor, maar dat is inderdaad toch anders dan dat het geleidelijk gaat of dat iemand gewoon aan het werk is. Dat hij eerst elke dag om 18 uur een uur appt en dan een week niet en dan opeens 1 berichtje om 4 uur 's nachts. Ja kijk, dat is opeens een totaal anders iets en dan zou ik ook denken wtf! Nu ken ik iemand en ik weet gewoon dat hij standaard pas een dag later iets terugappt. Geen idee waarom en ik erger me er kapot aan. Maar ik denk gewoon dat hij niet wanhopig over wilt komen. :S Maar dat is een ander verhaal.

Jammer Stuiterbal, maar geheel begrijpelijk. Komop, twee keer terugtrekken. Daar moet dan toch een reden voor zijn (of kijk ik te veel catfish)? Fijn dat je er ook zo in staat, dat is dan wel weer het relaxe als je eigenlijk ook helemaal niet op zoek bent.

Klinkt leuk Liv. En ook leuk dat je hem steeds leuker gaat vinden, maar volgens mij vond je hem allang leuk :yes: Goed communiceren is dan inderdaad gewoon heel belangrijk.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Jan 2014 14:59

Re: Datetopic

Ik zie nu dat hij net wat liefs gestuurd heeft. Waarom niet gewoon openen. Als je dan toch zo gaat doen (als in spelletjes spelen die niet nodig zijn en mannen toch nooit doorhebben) ... waarom dan niet openen, zodat hij ziet dat je het gelezen hebt en dan nog niets terugsturen. Dan speel je dat (waarom speel je het uberhaupt spelletje) toch veel beter? :D
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 16:51

Re: Datetopic

Tabbie, ik heb het gewoon geopend want kreeg ook nog andere appjes, maar ik moest weg dus net pas gereageerd. Ik hou helemaal niet van de spelletjes en we hebben eigenlijk wekenlang constant meteen terug geappt, zonder te kijken wie wanneer iets stuurde en hoe lang iemand al online was. Dus ik begin daar verder ook niet aan. En hij is inderdaad kei druk met de verhuizing, en ik moet gewoon geduld hebben.

Liv, heb die duidelijkheid nu wel, hij stuurde zoiets liefs, en nar mijn domme opmerking wil dat wel iets zeggen. Ik ben dus weer helemaal content, en relaxed! Merk wel dat ik super onzeker ben, dus ik moet me daarin echt inhouden.

Stuitergeluid, ik hou ook helemaal niet van skypen, dus de eerste keer heb ik ook tegen m'n date gezegd dat ik niet wilde, daarna wel gedaan maar vond het doodeng. Misschien heeft hij dat ook wel?
<<

Anoniem32

Bericht 14 Jan 2014 17:13

Re: Datetopic

Stuitergeluid whahahahahahahha ik moest ff heel hard lachen!

Straks kom ik met een zinvolle reactie. Ff eten koken enz.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 17:14

Re: Datetopic

Ik ook toen ik het na las, sta ook te koken dus geen zin om te veranderen ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Jan 2014 17:40

Re: Datetopic

En ik ben ook lekker aan het koken :D
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 18:38

Re: Datetopic

Haha tabbie, jij bent ect grappig.
<<

Anoniem285

Bericht 14 Jan 2014 18:42

Re: Datetopic

Hallo! Drukke dagen gehad (voornamelijk druk met leuke dingen, muahaha) dus alweer veel gemist zie ik!

Bolletje, fijn dat het zo goed gaat!! En inderdaad beter dit topic gebruiken voor je opmerkingen dan het direct schrijven – zie je wel dat je er spijt van krijgt anders :D Geniet er lekker van!!
En vertrouw op je intuitie; niet schrijven omdat je het druk hebt is 1 ding, niet schrijven omdat je geen interesse meer hebt is iets anders. Hij is net verhuisd naar een ander land! Hij zal het echt wel druk hebben. Maar toch vreemd als het eerst wel gewoon zonder verder gedoe verliep.

Tabbie,
Leuk dat je nog altijd zoveel contact hebt met je vakantieman, maar ook leuk dat je op date gaat met de volhardende Nederlander! Ik vind dat wel leuk, als iemand dan toch blijft proberen ondanks dat je geen interesse hebt. De interesse kan immers nog komen.

Poubelle, bij jou klinkt het ook super! Jammer dat de date afgezegd moest worden, maar als hij er een goede reden voor heeft EN het ook meteen goed wil maken, dan vergeef ik hem dat wel hoor :P

Majira, jammer dat je andere date niets is geworden, maar wat goed dat je alweer een nieuw exemplaar hebt! Geniet maar lekker van je vrijheid, en veel plezier! Hebben jullie alweer iets af gesproken? Super leuk trouwens, je uitgebreide verslag van de date.

Feline, super lief, dankjewel :D Haha, nog lang en gelukkig reizen, net zoals jullie! Klinkt ons ook goed in de oren!

Joyce, jammer dat je ziek werd en je date dus niet door kon gaan! Hopelijk voel je je weer beter?

Nijntje, die laat er geen gras over groeien! Goed dat je meteen direct bent.

Marley, DOE IETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Japie en Jules, goed voornemen!

Sushi, ik had laatst een gesprek met een paar collega’s, we waren het unaniem erover eens dat Amerikanen gewoon een beetje ‘vreemd’ zijn qua daten. Niet stom of zo, maar gewoon anders. Dus ik zou het niet te persoonlijk opvatten allemaal, ik weet niet wat het is, maar ik vind ze gewoon een beetje ‘anders’ op dat vlak, dat wat jij schrijft klinkt voor mij ook typisch. Jammer dat de date niet doorging! Heb je nog van hem gehoord?

Toet, heb je hem ondertussen durven te appen? Ga je hem zeggen dat je zijn praktische vragen zat bent? Goedzo.

Liv, gaat hard zeg, bijna iedere dag samen! Wow! Leuk dat het zo goed gaat en dat je hem zo leuk vindt! Op zich niet vreemd dat hij de dingen eerst wil afhandelen met zijn ex, lijkt me. Maar zien hoe het verder loopt voor jullie dus, tot nu toe klinkt het wel prima!

Bliss, ik kan me die kerel inderdaad nog herinneren, maar ik heb nu gemist wat het gesprek was, boooo!! Hij klinkt in ieder geval als een zakkenwasser, als ik de vele reacties mag geloven!
En een dating blacklist, GENIAAL!!

Beachgirl, heb je al een reactie gekregen van hem? Goed dat je een bericht hebt gestuurd!

RYW, wat een vreemde vogel!!! Gelukkig heb je nu een veel beter exemplaar gevonden :D

Lenthe, hoe gaat het ondertussen met je? Klote, zo’n liefdesverdriet. Bah!

Stuiterbal, zou ik ook geen zin in hebben. Als het nu al zo moeilijk moet en je hebt elkaar nog niet eens gezien? Gevoelens? My ass. Misschien durft hij gewoon niet op Skype (niet realistische foto’s gestuurd misschien?) Of ben ik nu te achterdochtig?

***
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 26 Jan 2014 18:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 14 Jan 2014 18:55

Re: Datetopic

Ik ben happy voor jou Polly! Heel veel plezier alvast! :heart:
<<

Anoniem32

Bericht 14 Jan 2014 19:01

Re: Datetopic

Polly je klinkt altijd zo mega happy hahaha echt leuk voor je!

Ik heb hem wel op facebook dus de foto;s kloppen gewoon. Ik denk eerder dat hij met zijn eigen gevoel gewoon worstelt. Dat zou natuurlijk goed kunnen en dat skype hem te realistisch wordt ofzo. Ik heb met hem erover gesproken en ook aangegeven dat ik er niet meer voor open sta om af te spreken gezien hij skype al niet aan durfde laat staan een real life afspraak. Stel hij krijgt het dan weer heet onder zijn voeten, word ik weer aan de kant gezet.
Hij begreep mijn reactie wel dus dat scheelt.

Tabbie: Ik sta er idd heel nuchter in nu met totaal geen verwachtingspatroon en dat is echt fijn. Ik ben niet op zoek. Gebeurt het wel dan is dat zo maar wel dit maal wanneer ik heel zeker van mijn zaak ben. Ik geniet nu vooral van de vrije tijd. Ik ben met iemand nu in gesprek waar het ook mee klikt dus ben benieuwd of dat misschien wel tot een afspraakje komt. Wie weet.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 14 Jan 2014 19:53

Re: Datetopic

Bliss schreef:
Beachgirl schreef:
Exogenesis schreef:Maar misschien denkt hij dat ook van jou.
Ik zou gewoon quasi nonchalant vragen: 'En, vind je dat er een tweede date in zit?' of 'Zullen we nog een keer daten?'.


Zal ik hem nu dan al appen of wachten tot volgend weekend als ie weer in NL is?


Ik zou hem gewoon nu al appen, anders weet je de komende dagen nog niet waar je aan toe bent. Vraag gewoon of ie zin heeft om nog een keer af te spreken als ie terug is. Nee heb je, ja kun je krijgen!




Had nog niet verteld wat ie teruggestuurd had, hij zei hey thanks, ja was gezellig! Nog wat leuks gedaan vandaag?

Dus hij is niet ingegaan op mijn hint dat t van mij part voor herhaling vatbaar is. :nopompom:

ZUCHT! Mannen en hints.... :( Hij is vanochtend vertrokken naar het buitenland voor zijn werk, als het goed is is hij zaterdag weer terug. Misschien maar goed ook dat ik hem even een paar dagen niet spreek, ik ga hem ook totaal niet appen, hij mag het weer laten weten als ie in het land is en ik ben dus ook benieuwd of hij dat doet en hoe het dan verder loopt.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jan 2014 20:03

Re: Datetopic

Oh irritant zeg, BG! Kerels...! Nou ja, dan maar ff in z'n sop laten gaarkoken inderdaad, nu mag hij weer initiatief nemen!

Polly: :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 14 Jan 2014 20:41

Re: Datetopic

polly, wat ontzettend leuk! Veel plezier!

Ik voel me nog niet beter, eerder slechter :(
Helaas heb ik gister - vandaag ook geen reactie op m'n berichtje naar mijn date gehad :( Ik weet het niet..
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem 49

Bericht 14 Jan 2014 23:02

Re: Datetopic

Vandaag elkaar weer gezien!
Nog leuker, gezelliger en alles dan zondag! :smile:
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 14 Jan 2014 23:06

Re: Datetopic

@Majira Wat fijn! Wat hebben jullie gedaan? :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem 53

Bericht 14 Jan 2014 23:14

Re: Datetopic

Majira, klinkt heel goed allemaal!

Polly, jij klinkt ook helemaal gelukkig :D
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Jan 2014 08:18

Re: Datetopic

Leuk Majira! Is er al gezoend? En wat hebben jullie gedaan?

Poubelle, jij al een tweede date in de planning?

Joyce, wat vervelend dat hij niet reageert. :/
<<

Anoniem58

Bericht 15 Jan 2014 08:48

Re: Datetopic

Polly, wat zijn jouw stukjes altijd ontzettend leuk om te lezen, ben zo blij voor je!
Joyce, dat is echt stom dat hij niet reageert!
Majira, wat leuk, ben benieuwd naar wat jullie gedaan hebben?
<<

Anoniem32

Bericht 15 Jan 2014 09:58

Re: Datetopic

Majira: Vertel!!!!
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jan 2014 10:16

Re: Datetopic

Stuiterbal schreef:Majira: Vertel!!!!


Jaaa!! :bounce:

Ik vind dit topic zo leuk he. Ik ben een fanatieke meelezer :^^:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers