Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je woonkamer!

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 08 Sep 2013 22:37

Re: Show je woonkamer!

Waarom tegels (of zeil) en laminaat?
Hebben jullie een hond?
<<

Anoniem2

Bericht 08 Sep 2013 22:45

Re: Show je woonkamer!

Daar stond tot voor 3jaar terug een openhaard. En toen ik bevallen was van de oudste en we zoiets hadden als zij graat kruipen moeten we dat eruit breken (hij zat op een hele rare plek, vanuit uit de rechts iets meer naar links.
En man bedacht toen op Zondag om dat er even uit te slopen, en aangezien we toen der tijd ons niet een hele nieuwe konden veroorloven (keuken, woonkamer, halletje & wc) hebben we het zo opgelost. In werkelijkheid valt het geen eens op haha !! Het is in ieder geval niet storend dat laminaat.

We hebben een hond & 4katten, maar daar is het niet voor.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 08 Sep 2013 23:21

Re: Show je woonkamer!

zijn dus echte tegels? ik zag foto 1 en dacht die hebben vast een hond of was het geen hondenpluk haar? en dacht toen dat het misschien daarvoor zo eruit ziet bij jullie thuis
<<

Anoniem2

Bericht 09 Sep 2013 09:10

Re: Show je woonkamer!

De rest vd vloer heeft gewoon plavuizen ja en er zal heus wel hier en daar honden haren liggen maar heb de foto's gemaakt nadat alles was opgeruimd en kinderloos vandaar zo netjes haha
<<

Anoniem273

Bericht 09 Sep 2013 09:12

Re: Show je woonkamer!

expressob schreef:zijn dus echte tegels? ik zag foto 1 en dacht die hebben vast een hond of was het geen hondenpluk haar? en dacht toen dat het misschien daarvoor zo eruit ziet bij jullie thuis


Hoe ziet het eruit dan volgens jou?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Sep 2013 09:33

Re: Show je woonkamer!

Oeh, ik ga vandaag wel even foto's maken. Heb ik in ieder geval een excuus om op te ruimen. :D
<<

Anoniem33

Bericht 09 Sep 2013 14:20

Re: Show je woonkamer!

expressob schreef:zijn dus echte tegels? ik zag foto 1 en dacht die hebben vast een hond of was het geen hondenpluk haar? en dacht toen dat het misschien daarvoor zo eruit ziet bij jullie thuis



Wat kun jij toch vreselijk uit de hoek komen zeg! Gadver....
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 09 Sep 2013 14:53

Re: Show je woonkamer!

Mooie woonkamers dames, vergeleken met die van julie is het bij ons echt maar een kamerTJE!


Dit zijn allemaal foto's van een net-niet-af woonkamer:
Afbeelding
Hier hangt inmiddels een hele mooie lamp en de tafel is aangekleed met een dienblad met wat 'rommeltjes'
Zie deze foto (die ik overigens had gemaakt om aan te tonen dat ik alle rotzooi van een weekje kinderkamp draaien nog op moest ruimen...
Afbeelding

Afbeelding
Op de bank liggen nu witte kussens en boven de bank hangt nu dit schilderij:
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Sep 2013 15:55

Re: Show je woonkamer!

**

Het is nog niet af (gele deur moet nog wit etc.), maar ik vind het een fijn huis. Het lijkt op de foto's heel donker, maar het is juist een heel licht huis.
Laatst gewijzigd door Olivia op 10 Sep 2013 13:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Sep 2013 16:05

Re: Show je woonkamer!

Wat zitten je hondjes er leuk bij Jade :)
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem23

Bericht 09 Sep 2013 16:28

Re: Show je woonkamer!

Ik vind dat blauwe schilderij echt heel tof, Azi. Hoe komen jullie daar aan?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb niet echt een goede overzichtsfoto! Zal ik vanavond eens maken. We moeten de gordijnen nog steeds ophangen :nerd: en de stoeltjes moeten nog steeds wit geschilderd worden haha! Nou we hebben dus nog wel wat te doen.
<<

Anoniem273

Bericht 09 Sep 2013 17:51

Re: Show je woonkamer!

Gaaf Harri, ook al zo mooi blauw ;)
Dat doek is van IKEA, een hele oude die we via MP hebben opgeduikeld. Is van hetzelfde materiaal als waar je nu die grote wereldkaart van hebt.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 10 Okt 2013 20:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 09 Sep 2013 18:01

Re: Show je woonkamer!

Wat een gave lampen Harri!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem 49

Bericht 09 Sep 2013 18:55

Re: Show je woonkamer!

Woooow Jade, ik ken jou huis nog heeeeeeeeel anders! :angel:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Sep 2013 19:06

Re: Show je woonkamer!

Ohh, ik wil verhuizen!
Zie zoveel leuke dingen hier..

Harri: Die lamp in de hoek blijf ik echt super vinden! Waar is die van?

Azi: Jullie huisje blijf ik echt zo leuk vinden! Vooral dat stukje waar het buikkastje staat.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 09 Sep 2013 19:53

Re: Show je woonkamer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem129

Bericht 09 Sep 2013 20:26

Re: Show je woonkamer!

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem129 op 11 Sep 2013 07:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem253

Bericht 09 Sep 2013 20:43

Re: Show je woonkamer!

Ziet er gezellig uit Lien!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 09 Sep 2013 20:49

Re: Show je woonkamer!

Wat een gezellige woonkamers Kajaka en Lien!

Shopaholic: Haha het is wel duidelijk welke kleur jij mooi vindt ;). De vloer was mij trouwens echt niet opgevallen.

Champagne: Helaas de foto's niet gevonden, die ik had, zijn heel erg wazig. Ik heb alleen van de slaapkamer en de kinderkamer.
Waar zijn jouw foto's? ;) Ik ben ook wel benieuwd.
Afbeelding
<<

Anoniem2

Bericht 09 Sep 2013 20:57

Re: Show je woonkamer!

_Lana_ schreef: Shopaholic: Haha het is wel duidelijk welke kleur jij mooi vindt ;). De vloer was mij trouwens echt niet opgevallen.



Ben benieuwd naar jouw huisje! Heb hem gemist...komt ie nog een x online? Het valt ook niet op dat er een stukje laminaat ligt en de rest plavuizen, 't is maar net waar je op let natuurlijk ;-) Zelfs mijn man vind het "roze" wel leuk hoor! :thumbup:
<<

Anoniem170

Bericht 09 Sep 2013 21:03

Re: Show je woonkamer!

Ik woon hier nog niet zo lang, het was echt helemaal casco. Zo ziet de woonkamer er nu uit:

Ik ben nog niet klaar, ik mis nog wat aankleding en heb de tvhoek niet op foto gezet, staat nu zo'n heel oude tv op een heel goedkoop tafeltje :P Ik mis ook nog wat dingen aan de muur maar wordt pas van de winter denk ik dat ik dat ga vervangen. Eerst weer wat sparen :)
Afbeelding

En een foto van mn keuken :heart:
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 09 Sep 2013 21:09

Re: Show je woonkamer!

Lien! Oude bekende toevallig?

Waarom die vitrages sommigen? Ik vind dat zoooooo bedompt en oubollig en zonlicht vretend.
<<

Anoniem129

Bericht 09 Sep 2013 21:13

Re: Show je woonkamer!

Willemien schreef:Lien! Oude bekende toevallig?

Waarom die vitrages sommigen? Ik vind dat zoooooo bedompt en oubollig en zonlicht vretend.


Geen ideeeee wie jij bent haha!
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 09 Sep 2013 21:17

Re: Show je woonkamer!

Mooie woonkamers hier! Ik vind huizen zonder vitrage (in betweens) juist vaak erg kil ogen. Het kleedt toch wat meer aan. En ik vind het ook mooi trouwens :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 09 Sep 2013 21:20

Re: Show je woonkamer!

*weg*
Laatst gewijzigd door _Lana_ op 09 Sep 2013 22:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers