Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij een papa of mama's kindje..

<<

Anoniem25

Bericht 14 Jan 2014 11:39

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

Luuk heeft niet echt een duidelijke voorkeur. Alleen met naar bed brengen moet papa het áltijd doen. Maar ik heb weer voorkeur als er getroost moet worden. Dus zo wisselt hij het af :)
<<

Anoniem106

Bericht 14 Jan 2014 12:19

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

Hier verschilt het heel erg per dag/week. De ene keer is mijn man het helemaal en de andere keer ik. Ligt helemaal aan de situatie. Dit geldt voor beide kinderen.
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:51

Bericht 14 Jan 2014 12:21

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

Mijn zoontje had al die tijd geen voorkeur. Maar sinds ik zwanger ben is die toch meer een papa's kindje geworden. Mijn man heeft hem ook in deze zwangerschap alleen verzorgd tot 26 weken, ik was te ziek om veel met hem te doen.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 14 Jan 2014 12:30

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

Hier geen voorkeur. Dat komt omdat ik alleen met haar ben en zodra haar vader haar komt halen, dan ziet ze alleen nog maar hem. Logisch ook, want ze heeft papa dan ontzettend gemist en wil graag bij hem zijn.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem166

Bericht 14 Jan 2014 12:32

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

Carool schreef:Als papa borsten zou hebben zou het een papa's kindje zijn. Hij drinkt het liefst bij mij terwijl hij mijn vriend vast houdt.


:lol:

SK, gefeliciteerd met je zwangerschap!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 14 Jan 2014 13:06

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

Hier was het eerst vooral een papa´s kindje. We zijn in November een weekje naar Center Parcs geweest, ik had ze net zo goed samen kunnen laten gaan, want ik was totaal niet in beeld bij mijn dochter het meest van de tijd.
Na haar eerste verjaardag is ze veel meer op mij gericht, maar ook nog steeds stapelgek op haar papa! Zodra mijn man thuiskomt van zijn werk vliegt ze op hem af en krijgt hij een dikke knuffel van haar. :heart:
Afbeelding

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2014 13:08

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

Julian is echt een papa's kind. Ik ben gewoon echt totaal niet belangrijk. Als zijn pa naar boven gaat is het al huilen, als ik 10 min bij de deur aan het zwaaien ben: 'Daaag lieffie mama gaahaat weeheeg' kijkt hij niet op of om. :palm:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 14 Jan 2014 13:46

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

ChiQ schreef:Julian is echt een papa's kind. Ik ben gewoon echt totaal niet belangrijk. Als zijn pa naar boven gaat is het al huilen, als ik 10 min bij de deur aan het zwaaien ben: 'Daaag lieffie mama gaahaat weeheeg' kijkt hij niet op of om. :palm:


Hier precies zo.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Jan 2014 14:36

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

Ha, dat is dan weer een voordeel, daar heb ik geen last van! Tenminste...ik mag hopen dat L. een mama'skindje is want hij zegt wel de hele dag papapapapapa :wink: .
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 14 Jan 2014 14:42

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

de oudste is een echt papa's kindje en onze jongste vind ons allebei lief maar moet ze echt kiezen dan kiest ze voormij.
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 14 Jan 2014 14:44

Re: Heb jij een papa of mama's kindje..

D is een mama's kindje en J.. Die knuffelt met iedereen
november 2010-januari 2013-november 2014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers