Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Victoria Secret.

<<

Anoniem119

Bericht 10 Jan 2014 11:51

Re: Victoria Secret.

Hahahah wat een slechte site. Maar ze zegt het zelf wel goed op die website. Er staat: Welkom bij Victoria Secret Nederland.nl, dit is geen officiële site van Victoria’s Secret.

Dus ze weet iig wel dat het met een apostrof s is in de officiele naam. Wellicht is er dan juist bewust voor gekozen, zodat ze de merknaam niet gebruikt (wellicht mag dat niet eens).
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jan 2014 01:27

Re: Victoria Secret.

Waarom zou dat niet mogen? Kan je nergens de naam niet meer noemen dan zoals ik nu?
Ik vind dat ze op Schiphol na de douane (die andere heb ik nog nooit gezien) niet veel hebben. De douchegels ed zien er leuk uit, maar of het ook lekke ruikt weet ik dus niet. Die make up tasjes of wat het ook waren, horizontaal gestreept met donkere en lichtroze banen vond ik niet bijzonder en hadden ook van de H&M kunnen zijn. Ze waren nog duur ook voor zo'n miezerig dingetje. Wat ze qua kleding hadden was volgens mij niet veel. Heb niks van de Pink collectie gezien en dat moet toch wel opvallen in die grote letters PINK!
<<

Anoniem14

Bericht 11 Jan 2014 03:35

Re: Victoria Secret.

Ik denk dat ze de merknaam officieel niet mogen gebruiken en dat daarom de 's weg is gelaten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 11 Jan 2014 08:49

Re: Victoria Secret.

Dat lijkt mij ook niet nee. Zal vast copyright opzitten omdat het een merk/handelsnaam is.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Jan 2014 14:36

Re: Victoria Secret.

CBL, die winkel op Schiphol Plaza heeft ook met name beauty dingen en wel wat onderbroekjes. Ik gebruik al jaren een body spray van VS. handig als je wel een geurtje op wilt maar geen dure parfum op wilt maken. Ik heb nu in tien jaar anderhalve fles gebruikt! Das dus wel een aankoop waard.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jan 2014 16:14

Re: Victoria Secret.

Gympie schreef:Ik denk dat ze de merknaam officieel niet mogen gebruiken en dat daarom de 's weg is gelaten.


Wat als jij of ik het hier neerzet? Hoe werkt dat dan?
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 11 Jan 2014 20:50

Re: Victoria Secret.

caribbeanlover schreef:
Gympie schreef:Ik denk dat ze de merknaam officieel niet mogen gebruiken en dat daarom de 's weg is gelaten.


Wat als jij of ik het hier neerzet? Hoe werkt dat dan?

Zoals jij geen site maakt uit hun naam of t-shirts gaat betrukken met de naam erop mag je er natuurlijk wel over praten.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jan 2014 10:44

Re: Victoria Secret.

Ik zag in de TV kantine dat ze exact hetzelfde logo gebruiken van Dr. Phil en dacht dat ze daarna misschien wel problemen ermee zullen krijgen. Dat is dus niet zo?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jan 2014 11:53

Re: Victoria Secret.

Nee, want dat is een satire. Daarvoor gelden weer andere regels, ook omdat het dan dus duidelijk is dat er een grap wordt gemaakt. Echter mag je het niet gebruiken voor eenzelfde programma als dr. phil, omdat je dan dus meedraagt op de bekendheid en merknaam van de show. Moeilijk uit te leggen, maar het is iig anders bij een satire.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jan 2014 13:02

Re: Victoria Secret.

Aha dank je voor de opheldering
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers