Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie mis je hier nog?

<<

Anoniem187

Bericht 08 Sep 2013 20:49

Re: Wie mis je hier nog?

Maple schreef:Ik mis Roza trouwens! Ik ben zo benieuwd hoe haar vakantie was, in haar eentje.


Ik ben hier! De vakantie was echt genieten :heart:
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 20:51

Re: Wie mis je hier nog?

Roza schreef:
Maple schreef:Ik mis Roza trouwens! Ik ben zo benieuwd hoe haar vakantie was, in haar eentje.


Ik ben hier! De vakantie was echt genieten :heart:

Ja? Wat goed! Wat heerlijk dat je zo genoten hebt.
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 20:54

Re: Wie mis je hier nog?

Voor Maple:

Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 20:57

Re: Wie mis je hier nog?

Hmm, die zou voor de herfst nog kunnen... Ik sla hem op maar ben nog niet helemáál overtuigd! Dank je! Lastig ben ik he :)
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 21:00

Re: Wie mis je hier nog?

Haha, erg lastig ja...

Ik zag deze ook en toen moest ik toch even aan jou denken :wink:

Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 21:01

Re: Wie mis je hier nog?

Whahahaha, oh die zou ik serieus nog nemen :lol:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Sep 2013 22:44

Re: Wie mis je hier nog?

Haha, ik moest echt even twee keer kijken naar jouw avatar, ik dacht eerst dat de burgemeester een standaard hadden ingesteld :lol:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Sep 2013 08:10

Re: Wie mis je hier nog?

Meiden, ik heb t lootje dingie van Blair, naar wie moet ik die sturen?
<<

Artemis

Bericht 09 Sep 2013 08:15

Re: Wie mis je hier nog?

Je bedoelt wie ze getrokken heeft?

Naar mij, ik had haar. En ik stuur wat naar degene die door mevrouw oppermuts niets gekregen heeft.
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Sep 2013 14:09

Re: Wie mis je hier nog?

Febe, kom op, je kent 't verhaal niet.. Je hebt een PM met 't lootje dat Blair getrokken had.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 09 Sep 2013 14:13

Re: Wie mis je hier nog?

Febe schreef:Je bedoelt wie ze getrokken heeft?

Naar mij, ik had haar. En ik stuur wat naar degene die door mevrouw oppermuts niets gekregen heeft.

Nou doe even normaal zeg.
<<

Artemis

Bericht 09 Sep 2013 14:32

Re: Wie mis je hier nog?

Sea of Trees schreef:
Febe schreef:Je bedoelt wie ze getrokken heeft?

Naar mij, ik had haar. En ik stuur wat naar degene die door mevrouw oppermuts niets gekregen heeft.

Nou doe even normaal zeg.


Wat is daar niet normaal aan? Je doet mee aan een actie, je laat niets van je horen, reageert niet op berichtjes, laat degene die jij getrokken hebt stikken en degene die jou getrokken heeft ook. En dan kom je even langs om je account te verwijderen.

Dan vind ik oppermuts echt nog heel heel zacht uitgedrukt. Afgelopen zaterdag had alles verstuurd moeten worden, het is gewoon een kutactie om zonder bericht te besluiten dat je niet meer meedoet.
Even een mailtje met 'sorry, het gaat mij niet lukken/ik heb geen zin meer' was ook goed geweest.
<<

Artemis

Bericht 09 Sep 2013 14:35

Re: Wie mis je hier nog?

Bazinga schreef:Febe, kom op, je kent 't verhaal niet.. Je hebt een PM met 't lootje dat Blair getrokken had.

Ze heeft op 22 augustus in haar lootje gezet 'vanavond vul ik hem aan' en dat was het laatste wat ik hoorde. Natuurlijk kan er van alles aan de hand zijn maar wat ik al zei: een mailtje met 'ik doe niet meer mee' was ook goed geweest,en als je kunt schrijven 'ik pas mijn lootje vanavond aan' kun je ook schrijven dat je niet meer meedoet, als je je speciaal kunt aanmelden om hier te melden dat Wendy heus niets verkeerds heeft gedaan kun je ook melden dat je kapt met snailmail.
<<

Anoniem193

Bericht 09 Sep 2013 14:40

Re: Wie mis je hier nog?

We zouden het hier gezellig houden, in ieder geval zolang Nicky er niet is, daarna mogen de :popcorn: berichten weer komen!
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Sep 2013 14:49

Re: Wie mis je hier nog?

I don't care; je kent de situatie niet, dan hoef je niet gelijk te gaan schelden. (Met een extreem lame scheldwoord, might I add..) Let it go. 't Is nu opgelost, toch?
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 09 Sep 2013 16:04

Re: Wie mis je hier nog?

Febe schreef:
Sea of Trees schreef:
Febe schreef:Je bedoelt wie ze getrokken heeft?

Naar mij, ik had haar. En ik stuur wat naar degene die door mevrouw oppermuts niets gekregen heeft.

Nou doe even normaal zeg.


Wat is daar niet normaal aan? Je doet mee aan een actie, je laat niets van je horen, reageert niet op berichtjes, laat degene die jij getrokken hebt stikken en degene die jou getrokken heeft ook. En dan kom je even langs om je account te verwijderen.

Dan vind ik oppermuts echt nog heel heel zacht uitgedrukt. Afgelopen zaterdag had alles verstuurd moeten worden, het is gewoon een kutactie om zonder bericht te besluiten dat je niet meer meedoet.
Even een mailtje met 'sorry, het gaat mij niet lukken/ik heb geen zin meer' was ook goed geweest.

Jij weet helemaal niet eens wat er aan de hand is. Blair gaat door een zware periode nu, er zijn veel dingen gebeurd, dat ze haar account verwijderd is echt niet 'zomaar' maar een opeenstapeling van dingen. Ik begrijp dat je dit niet kan weten, maar ga dan niet gelijk met dingen roepen zoals 'mevrouw oppermuts' want daar word ik ronduit pissig om. Ze heeft haar lootje doorgegeven, nu is het klaar.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Sep 2013 18:54

Re: Wie mis je hier nog?

Sunprincess. Volgens mij was ze op het andere forum ook niet heel actief meer, maar ik mis haar kleurrijke foto's en leuke reacties :nopompom:
<<

Anoniem17

Bericht 09 Sep 2013 19:45

Re: Wie mis je hier nog?

Sunprincess heeft een andere naam! (Toch?)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Sep 2013 19:52

Re: Wie mis je hier nog?

Elliot schreef:Sunprincess heeft een andere naam! (Toch?)


Klopt, op het oude forum al. Ze was namelijk herkend/had meelezers.
Kan alleen niet meer op d'r nieuwe naam komen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 09 Sep 2013 21:53

Re: Wie mis je hier nog?

Snoes, als ze een andere naam heeft dan heb ik haar nog niet herkend.
Afbeelding
<<

Anoniem285

Bericht 09 Sep 2013 22:07

Re: Wie mis je hier nog?

Waar is Feline?
<<

Anoniem66

Bericht 10 Sep 2013 12:44

Re: Wie mis je hier nog?

Bazinga schreef:I don't care; je kent de situatie niet, dan hoef je niet gelijk te gaan schelden. (Met een extreem lame scheldwoord, might I add..) Let it go. 't Is nu opgelost, toch?


Blair heeft wel vaker ineens rigoureus al haar profielen etc verwijderd zonder wat te laten weten aan een ander, dus het verbaast me niks. Ineens krijgt ze het dan weer op de heupen en moet alles verwijderd. Jammer dat het zo gaat, kan me voorstellen dat het irritant is, Febe.
<<

Anoniem66

Bericht 10 Sep 2013 12:45

Re: Wie mis je hier nog?

Dora schreef:
Elliot schreef:Sunprincess heeft een andere naam! (Toch?)


Klopt, op het oude forum al. Ze was namelijk herkend/had meelezers.
Kan alleen niet meer op d'r nieuwe naam komen.


Ooh nu ben ik ook benieuwd!!
<<

Anoniem122

Bericht 10 Sep 2013 14:03

Re: Wie mis je hier nog?

Is JD eigenlijk ook terug? Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen met haar huisgenote.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Sep 2013 14:39

Re: Wie mis je hier nog?

Papilionrose (of zoiets, zwanger van 2de kindje en erg ziek/beroerd/misselijk).
Of heb ik een naamswijziging gemist.
Als ik het goed heb is ze nu rond de 10-12 weken
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers