Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 22:21

Re: Datetopic

Nee, dat klopt.

Wilde hem vanavond een bericht sturen, maar hoorde aan mijn eigen ondertoon al dat ik aan het sneren was. Niet goed. Toen bedacht ik me dat ik hem dit weekend best wel kon uitnodigen voor de koffie, maar zou hij daar wel zin in hebben? Vervolgens bedacht ik me dat ik hem gewoon vaker zogenaamd spontaan tegen moest komen in het portiek, maar als ik hem niet eens aan durf te kijken? En toen bedacht ik me dat ik geen flauw idee heb wat ik moet doen. Dat ik maar eens een afspraak moet maken met de makelaar om het bord ervoor te zetten...

Echt, buren zijn leuk. Maar hou ze op afstand. En als je dan wel met iets met een buurman wil beginnen, zorg er dan in ieder geval dat er niet alleen één muur tussen zit, maar minstens een straat. :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jan 2014 22:32

Re: Datetopic

Of je stuurt gewoon een berichtje voor die koffie? Waarom neem je al aan dat hij niet zou willen, niet voor hem denken! Dan heb je sowieso een nee, een ja kan je krijgen...
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 22:37

Re: Datetopic

Dat is voornamelijk de bui waar ik allang in zit. Waarom zou iemand op mij zitten te wachten? Ik ben alleen maar goed voor mensen die zich vervelen en er niemand anders is om iets mee te ondernemen. Maar goed, dat is ook niet van een week. Zo denk ik al mijn hele leven.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jan 2014 22:44

Re: Datetopic

Dat is echt zo zonde meis!

Echt, ik miste je toch ook direct toen je verdween van het forum. En ik verveel me echt niet alleen hoor ;) zie je wel, mensen zitten wel op je te wachten. En ik denk echt dat dat negatieve "waarom zou hij mij willen" je énorm in de wegzit. Enne ik heb dat echt ook wel vaak en ben dan ook mega onzeker, toch probeer ik dan wel iets te sturen. Want je kan niet scoren zonder te schieten!
<<

Anoniem32

Bericht 13 Jan 2014 23:02

Re: Datetopic

Marly: Oke ik moest even heel hard schakelen en heb je naamsverandering ergens gemist maar het is nu wel duidelijk hahaha.
Meid maak jezelf toch niet zo gek. Als je gevoel er niet goed bij zit dan volg dat gevoel. Als je niet zeker bent en je wilt duidelijkheid ( wat ik wel uit je berichten haal) dan schiet eens op en zorg zelf dat je duidelijkheid krijgt!
Hij is natuurlijk niks verplicht aan jou en als er nog een andere meid in zijn leven is, dan is dat zo. Jullie hebben geen relatie verder. En ergens schep jij ook totaal geen duidelijkheid voor hem dus als ik hem was, en ik zou jou leuk vinden maar kreeg totaal geen hoogte van je, dan zou ik op een gegeven moment ook denken "Ja dikke doei"
Dus nu kun je 2 dingen doen. Of je gaat zorgen dat je te weten komt wat hij nu van je vind door direct te zijn. Of je laat de hele buurman voor wat hij is en gaat verder met je leven.
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 23:04

Re: Datetopic

Das lief. Het lastige is dat ik zo geloof in mijn eigen waarheid, dat ik me door niemand laat overtuigen. Hoe ik ooit zo ben geworden? Geen idee. Ik laat gewoon alles aan anderen over, ook aan vrienden en familie. Willen zij het leuk hebben, dan heb ik het leuk. Hebben zij het leuk met een ander, dan heb ik gelijk. En ik snap wel dat ik er geen leuker persoon van word als ik alles laat afhangen van een ander en vervolgens klaag dat ze mij niet leuk vinden, maar stop het maar eens. Zo dom.

Ik las in mijn oude dagboeken dat ik het wel honderdduizend keer heb uitgemaakt met mijn toenmalige vriend, omdat ik wilde weten wat hij zou doen. Hij heeft 8 keer gehuild, 1 keer het huis aan puin geslagen en de 10e keer zei hij:"Ga maar slapen, dan praten we er morgen over". Tja, dat wil ik dus niet meer. Want ook daar schiet ik niets mee op.

Wat ben ik ook een dom ding. :palm:
<<

Anoniem32

Bericht 13 Jan 2014 23:07

Re: Datetopic

Waarom lees je je dagboeken terug? Ik heb het idee dat het niet bepaald positief op je werkt maar dat je alleen maar meer jezelf tegen jezelf gaat keren. Wat zonde! Ik heb je een keer ontmoet en je bent een leuke meid. Kom op kijk in die spiegel en zeg "Ja ook ik mag er zijn"
Je kunt niet van anderen gaan houden als je nog niet eens van jezelf houd. En ja ook jij bent het meer dan waard.
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 23:11

Re: Datetopic

Stuiterbal, je hebt helemaal gelijk. Ik ben ook absoluut niet duidelijk. Ik zou niet eens weten hoe het moet.

En die dagboeken? Ik heb ze bij mijn moeder achter het schot weggehaald en was ze ergens vorige week, of de week ervoor, in huis aan het opruimen, toen ben ik zo hier en daar ben gaan lezen. En nee, daar werd ik inderdaad niet gelukkig van. Want mijn stopwoordjes waren toch wel kut, kloten en beroerd.

Ik vind mezelf inderdaad niet leuk. Als ik in de spiegel kijk dan zie ik van alles, behalve iemand waarmee ik door één deur kan. Maar ooit moet het toch goedkomen?
<<

Anoniem32

Bericht 13 Jan 2014 23:15

Re: Datetopic

Heel zonde echt. En totaal niet nodig. Je maakt jezelf alleen maar ongelukkig daarmee.
Ik bedoel iedereen is wel onzeker op zijn manier, maar jij duwt en cijfert je voor iedereen alleen maar weg.
Zou je daar geen hulp bij kunnen krijgen? Om meer eigenwaarde te ontwikkelen?
Dat zou voor jou al een stap in de goede richting kunnen zijn.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jan 2014 23:17

Re: Datetopic

Maar dat is iets wat jij moet doen. Ik vin het echt jammer om te lezen hoe je over jezelf denkt. En dan kunnen wij inderdaad hoog en laag roepen, jij moet toch echt de verandering doorvoeren. (Al wil ik ook best eens met jouw telefoon eens naar je buurman appen...)
<<

Anoniem32

Bericht 13 Jan 2014 23:24

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Maar dat is iets wat jij moet doen. Ik vin het echt jammer om te lezen hoe je over jezelf denkt. En dan kunnen wij inderdaad hoog en laag roepen, jij moet toch echt de verandering doorvoeren. (Al wil ik ook best eens met jouw telefoon eens naar je buurman appen...)

:hulde: hell yeah
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 23:25

Re: Datetopic

In elke therapievorm komt het ombuigen van negatieve gedachten aan de orde. Het probleem is dat ik op dat gebied al zoveel therapie heb gehad dat ik het wel weet. De laatste psycholoog vond het handig als ik me zou laten opnemen in een vrouwenhuis. Heel fijn, maar hoe ze het tegenwoordig ook noemen, het blijft niet de fijnste plekken om tijdelijk te moeten vertoeven. Mijn ouders raden het ook ten strengste af. Mijn vader weet niet veel meer van het verleden, maar hij wist nog wel hoe ze met mij door de poorten reden en bij het eerste de beste plein van het terrein zijn gegaan. (Destijds moest ik opgenomen worden in de volwassenkliniek voor eetstoornissen, ik zat in de jeugdkliniek voor eetstoornissen). Dit lijkt nu net een ander topic. Sorry. :palm:

Tabbie, wat had je hem dan willen sturen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jan 2014 23:47

Re: Datetopic

"Zin in een kopje koffie?"

Daar zou ik mee beginnen. Het kan gewoon zoiets simpels zijn.

En verder even een dikke knuffel, het is inderdaad voor mij duidelijkdatvje erg zit met je zelfbeeld en ik word daar best verdrietig van. Weet dan ook niet zo goed wat te zeggen..
<<

Anoniem50

Bericht 14 Jan 2014 00:43

Re: Datetopic

Niet verdrietig van worden hoor. Doe ik ook niet meer. Het is zoals het is en ik hoop alleen maar dat het beter wordt. Maar dan moet ik uit mijn eigen comfortzone stappen. :)
<<

Anoniem50

Bericht 14 Jan 2014 01:24

Re: Datetopic

Ik weet nu wie ik hoorde lopen in de avond. :omg: Het was de onderbuurman met zijn klikklakschoenen. :palm:
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 08:17

Re: Datetopic

Marley, wat hier allemaal gezegd word moet je nog eens goed na lezen, want het klopt allemaal. Stuur hem een berichtje of hij zin heeft in koffie, om te beginnen. Dat kan toch echt geen kwaad.

Ik heb gisteren een opmerking gemaakt en m'n date is meteen afstandelijker geworden. Hij had het te druk om te appen maar keek wel op z'n telefoon dus ik zag dat hij online was. Ik heb hem weggejaagd omdat hij met dichtbij komt en ik ben zooooo kwaad op mijzelf. De allereerste die om de hoek komt die lief is voor me, ook een relatie zou willen, die Christian aan aan hem wilde laten wennen jaag ik weg...
<<

Anoniem156

Bericht 14 Jan 2014 09:15

Re: Datetopic

Oh Bolletje wat jammer! Wat heb je gezegd dan?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Jan 2014 09:36

Re: Datetopic

Mijn raad Bolletje: zodra je hem weer spreekt: zeg hem dit ook. Zeg dat je bang bent, zodat hij er rekening mee kan houden. Als je een rotopmerking hebt gemaakt dan geef hem even de kans dat een plek te geven. Daten is al lastig zat en je bent elkaar aan het aftasten, doet voorzichtig en als iemand dan opeens een sneer krijgt: kan dat best hard overkomen.

Ga er niet direct vanuit dat je hem hebt weggejaagd, hij kan gewoon geschrokken zijn maar leg het wel uit als je hem spreekt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jan 2014 09:52

Re: Datetopic

Hahaha Marley, was het gewoon de onderbuurman! Maar toch blijf ik erbij dat je gewoon dat koffie appje moet sturen.

Bolletje: wat heb je gestuurd?? En verder eens met Caro.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 10:04

Re: Datetopic

Ik heb gezegd: if you don't want me to text you, juist say it. Omdat hij dus wel op z'n telefoon keek en mijn berichten zag en niks terug zei.. Ja caro, dat ben ik ook van plan. Van te voren zei hij al dat hij geduld met mij zou hebben, dus ik hoop dat ik het hem kan uitleggen en dat ik mijn onzekerheid daarna aan de wilgen kan hangen. Zaterdag was hij dus hier, en het was net of hij door me heen kon kijken, en ik denk dat ik daar toch erg van ben geschrokken omdat ik normaal heel gesloten ben , en dacht dat ik dat zaterdag ook was. Maar blijkbaar niet dus.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 10:40

Re: Datetopic

Hij praat weer, en we hebben picture time gehad, dus weer foto's gestuurd. Denk dat het wel goed komt. Volgende keer als ik een stomme opmerking wil maken kom ik hier in het date topic!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jan 2014 11:19

Re: Datetopic

Inderdaad een veel beter plan bolletje!

En best grappig eigenlijk, gisteren appte een vriendin van mij dus hoe irritant het is als mensen dat sturen. Bij haar stuurde een jongen dat dus, en zij had gewoon zoiets: ik ben aan het werk! Niet direct miepen als ik dan niets terugstuur, dat komt dan echt wel als ik tijd heb. :palm:
Grappig dat jij dus dat dan net gestuurd heb haha. Maar ik ben het met haar eens, waarschijnlijk is hij dan inderdaad bezig en zo''n opmerking laat je enkel zien dat je hem 1. aan het whatsapp stalken bent en 2. je enorm onzeker bent. Beide niet echt karaktereigenschappen die aantrekkelijk zijn lijkt mij.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 11:46

Re: Datetopic

Bedankt voor de spiegel, natuurlijk weet ik dat uiteindelijk zelf ook wel. Gelukkig is het met een sisser afgelopen :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jan 2014 11:47

Re: Datetopic

Mag je ook echt wel blij voor zijn inderdaad. En geen probleem hoor van die spiegel :D
<<

Artemis

Bericht 14 Jan 2014 12:18

Re: Datetopic

Maar er zit natuurlijk ook wel echt verschil in.

Mijn tinderguppie is er ook zo één, de eerste week ontzettend veel contact, de hele tijd heen en weer appen, de week erna kerst en andere toestanden, dus een stuk minder tijd beiden, helemaal prima. Maar er zaten me een paar dingen niet helemaal lekker, hij was niet helemaal duidelijk over sommige dingen en ik vermoed dat hij weer terug is bij zijn aan/uit/aan/uit-nee het is mijn vriendin niet, maar gewoon een rebound, alleen weet zij dat nog niet-vriendin :)

Maar dat zegt hij uiteraard niet, want hij hoopt op een date met mij, ondertussen, maar ik kreeg opeens echt 0,0 berichten meer, en op gewone dagelijkse berichten kreeg ik sowieso geen reactie meer, was het enigszins flirterig dan kreeg ik opeen wél reactie. Maar er zit dus een gigantisch verschil tussen eerst en nu, niet dat ik hem daarop gewezen heb, maar hij zei zelf ' ik ben druk', terwijl hij de ganse dag online is op whats app.

Die is dus ook exit :) jammer, want het is wel een leukerd verder, maar mannen die niet normaal communiceren vallen wat mij betreft gewoon af. En ik hoef ook geen dagelijkse app sessies, maar je merkt wel dat er iets anders is dan eerst en dat er dus 'iets' aan de hand is. Maar zeggen 'hey, ik heb er niet zoveel zin meer in' of 'ik ben even met andere dingen bezig' vind ik dan wel zo beleefd, en dat doet ie niet. En dan wel opeens om 4 uur 's nachts weer beginnen met sms'en, om als ik daar vervolgens op reageer 's ochtends weer twee dagen niet te reageren.... Tot weer een keer 's nachts. Ik vermoed dus gewoon dat hij de helft van de tijd bij zijn scharrel slaapt, gezien de bizarre tijdstippen van berichten.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers