Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aerosleep

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Sep 2013 13:48

Aerosleep

Handig zo nieuw forum, maar ik kan natuurlijk niks terug vinden.

Wie legt het nog een keer uit, wat heb je allemaal wel/niet nodig, welke hoeslakens moet je hebben en kan je het ook tweedehands kopen?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 42

Bericht 09 Sep 2013 14:08

Re: Aerosleep

Je kunt gewoon zo'n matje kopen voor over een matras, daar zitten elastieken aan en daar maak je hem mee vast aan de matras. Je kunt er moltons bij kopen met gaatjes erin. Ik vind die zelf wel nuttig en heb ze ook, maar op het forum is er altijd discussie of ze nou toegevoegde waarde hebben of niet.

Tweedehands kopen gaat prima denk ik. Ik was die dingen regelmatig op zestig graden want als er op overgegeven wordt, trekt dat dus in die gaatjes die er ook voor zorgen dat een baby nooit kan stikken. Na zestig graden wassen lijkt iets tweedehands me wel weer helemaal schoon.
<<

Anoniem124

Bericht 09 Sep 2013 14:11

Re: Aerosleep

In principe hoef je alleen zon matras oplegger en een hoeslaken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Sep 2013 14:26

Re: Aerosleep

Willemien schreef:In principe hoef je alleen zon matras oplegger en een hoeslaken.


Een hoeslaken van de Prenetal volstaat niet?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem124

Bericht 09 Sep 2013 14:29

Re: Aerosleep

Deed ik wel, maar het schijnt dat als je echt voor het aerosleep effect gaat je beter ook zo'n hoeslaken met gaatjes kan nemen.
<<

Anoniem33

Bericht 09 Sep 2013 14:29

Re: Aerosleep

Als je echt aerosleep wilt gebruiken zou ik het gebruiken zoals bedoeld. En dat is een matje met een bijbehorende aeor sleep hoeslaken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Sep 2013 14:42

Re: Aerosleep

Hmm ik twijfel nog even of ik het aanschaf. Hij heeft ook al een sensormatje en hij is een half jaar, hij kan zijn hoofd prima optillen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem103

Bericht 09 Sep 2013 14:45

Re: Aerosleep

Je hebt de Aerosleep en een Aerosleep hoeslaken nodig. Ik heb ze zelf bij allebei gehad maar ik zou er met een half jaar geen een meer aanschaffen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Sep 2013 14:48

Re: Aerosleep

Tania schreef:Je hebt de Aerosleep en een Aerosleep hoeslaken nodig. Ik heb ze zelf bij allebei gehad maar ik zou er met een half jaar geen een meer aanschaffen.


Hij gaat nu ineens op zijn buik liggen slapen, vandaar dat ik het nu pas overweeg.

Maar nieuw ga ik hem sowieso niet kopen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem33

Bericht 09 Sep 2013 14:55

Re: Aerosleep

Caroow schreef:hij kan zijn hoofd prima optillen.


dan zou ik er helemaal niet aan beginnen hoor! Wij hebben hem volgens mij toen E een maand of 8 was weggehaald omdat het echt niet meer nodig is dan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde