Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 12 Jan 2014 18:16

Re: Datetopic

Wat moeilijk Lenthe. Ik snap dat je die hoop blijft houden. Het huilen is echt niet vreemd, en dat moet je ook gewoon toelaten. Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden.
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Jan 2014 18:26

Re: Datetopic

Even een korte reactie!
Het was hier echt geslaagd! :hulde:
Heb genoten vanmiddag en blij dat ik deze stap heb genomen!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 12 Jan 2014 18:32

Re: Datetopic

Majira ik wil meer weten! Ik ben heel benieuwd!
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Jan 2014 18:41

Re: Datetopic

*Verslag weg
Laatst gewijzigd door Anoniem 49 op 15 Jan 2014 16:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem156

Bericht 12 Jan 2014 19:21

Re: Datetopic

Hey wat leuk zeg Majira! En, wanneer gaan jullie elkaar nou weer zien dan??

Ik geloof dat het algemene 'zeg je date af'-week is. Mijn date zei net ook af. Wederom met een goede reden maar daarom niet minder stom.
Ik was eerst nogal gepikeerd toen ik de eerste paar regels van z'n app zag en heb 'm toen expres nog een half uur niet gelezen. ( :laughcry: ) maar toen ik ''m opende was het een heel lief berichtje dus hij neemt me dinsdag of donderdag mee uit eten, ligt eraan hoe ik zit met school.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jan 2014 19:24

Re: Datetopic

Jeah Majira!! You go girl!!! :dance:

Bliss, die gast spoort echt niet :suspect: Maar dan nóg had ik niks gezegd. Al begrijp ik enigszins ook dat het wel lekker is om je gal even gespuugd te hebben. Als daarmee de herinnering voor jou afgesloten is, dan is dat alleen maar fijn. Wat een weirdo zeg.
<<

Anoniem108

Bericht 12 Jan 2014 21:35

Re: Datetopic

Heb het gesprek niet gelezen van Bliss, dus misschien zeg ik nu iets heel raars: de eer niet aan jezelf houden, staat vaak gelijk aan jezelf laten kennen en soms jezelf voor lul zetten. Ik snap de neiging wel dat je iemand op onbeleefd gedrag aanspreekt. Zou het alleen zelf niet doen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Jan 2014 21:45

Re: Datetopic

Exo, precies, dat is het. En die herinnering was allang afgesloten, ik had er nooit meer aan gedacht, maar toen ik die kop zag, kon ik het gewoon niet laten. Tja.
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Jan 2014 22:43

Re: Datetopic

Ik ben wel benieuwd naar het gesprek Bliss.. PM? :)

Ik heb ex-date nog niet geappt (net thuis van werk) en ik durf niet meer. Had ik het nou maar meteen vannacht gedaan
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2014 09:40

Re: Datetopic

En wat wil je dan zeggen Toet? Dat hij moet opdonderen met zijn praktische vragen? Of?

Bliss, ik snap je hoor. Dat is dan gewoon zo'n bui die je kan hebben. Ik kan soms ook ergens zijn en echt elke gast afbranden. Soms moet je gewoon al je ergenissen kwijt. Boeiend of dat dan kinderachtig is, dan voelt dat gewoon even lekker om te doen. Wat een sukkel trouwens! Stiekem wil ik een account aanmaken op Paiq, die gast zoeken en hem ook nog even de wind van voren geven. Heel kinderachtig voor al jullie dames die met die gast een gesprek hebben gehad :D

Maijra, ik heb het even helemaal gemist denk ik. Maar had jij dus nu een leuke date dit weekend gehad? Repeat the update please!

Bolletje: Leuk dat het leuk was. Heb je hem sindsdien alweer gezien? En hij zoende dus lekker? Kijk je ook een beetje uit dat je niet te hard van stapel loopt?

En wat stom dat alle dates hebben afgezegd!

Polly; hoe is het daar??

Stuiterbal: nog leuke contacten opgedaan? Of gewoon lekker geflirt? Hoe is het met dat lieve kleine mannetje van je?\

Lenthe: Was dat nu slim om nog te doen aan break-up-seks? Dat terzijde, laat het huilen gewoon lekker toe en hoe cliche ook, op een gegeven moment zijn de tranen op en ben je het echt aan het verwerken. Komt goed schatje (echt zo lekkere reclamezin).

Hier gaat alles gewoon z'n gangetje. Heb nog steeds contact met mijn vakantielove en hebben het er kort over gehad dat ik misschien eerder zijn kant op kan komen. Ik heb er alleen jammer genoeg echt het geld niet voor op korte termijn. Ach, komt allemaal wel op zijn tijd. En ik ga deze week op date met een nederlander. Geen idee waarom eigenlijk, maar ik vond dat ik niet te veel met mijn hoofd in een redelijke onrealistisch senario moest zitten. Plus, ik heb hem al 4 keer afgezegd, geweigerd en genegeerd. En dat hij dan toch blijft volhouden, omdat hij overtuigd is dat ik zo enorm leuk ben haha Ik dacht in elk geval een drankje kan op zich geen kwaad en misschien is het ook wel leuk als vrienden. Ja ik weet het, ik ben soms een beetje raar, maar ik hoor zoveel doemverhalen over vakantieliefdes dat ik ook wel sceptisch ben geworden. Niet dat ik direct opgeef hoor meiden, maar ik bekijk gewoon eens de opties. Ok, warrige zinnen :D

Hier gaat alles gewoon zijn
<<

Anoniem58

Bericht 13 Jan 2014 12:50

Re: Datetopic

Nee, ik heb hem niet meer gezoen. Hij heeft het hardstikke druk helaas. We appen wel nog steeds de hele dag dus hopelijk zie ik hem heel snel weer!

Goed dat je je opties bekijkt haha! Wie weet is deze Nederlander best leuk!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2014 13:11

Re: Datetopic

Bolletje schreef:Nee, ik heb hem niet meer gezoen. Hij heeft het hardstikke druk helaas. We appen wel nog steeds de hele dag dus hopelijk zie ik hem heel snel weer!

Goed dat je je opties bekijkt haha! Wie weet is deze Nederlander best leuk!


:thumbup:
waar het hart vol van is ..
<<

Anoniem 47

Bericht 13 Jan 2014 13:43

Re: Datetopic

Tabbie, waar woont je vakantielove? Misschien is de date met de Nederlander ook wel leuk.

Toet, heb je je ex-date inmiddels al geappt?

Poubelle, balen dat hij de date heeft afgezegd. Wel lief dat hij het wil goedmaken met een etentje. Ik hoop dat het gaat lukken met je studie. Ik had trouwens nog in algemeen in het topic "hoe gaat het met?" nog gevraagd aan je hoe het met je studie ging.

Majira, klinkt geslaagd!

Ik ben dus het hele weekend bij de kroegman geweest. Ik was gisteravond rond half 11 thuis. Ik merk dat ik hem steeds leuker begin te vinden, maar dat ik ook een beetje bang ben. Ik weet alleen niet precies waar ik bang voor ben. Is het een nieuwe relatie? Een andere man? Zijn dochtertje? Het gedoe met zijn ex? Ik weet het echt niet. Ik weet alleen dat ik hem leuk vind. Gelukkig kan ik overal goed met hem over praten.
<<

Anoniem58

Bericht 13 Jan 2014 13:54

Re: Datetopic

Hahaha tabbie ;)
Liv, klinkt goed. Ik zou zeggen laat het gewoon op je af komen, het is wel al heel fijn als je overal met hem over kunt praten.
<<

Anoniem32

Bericht 13 Jan 2014 14:26

Re: Datetopic

Tabbie schreef:
Stuiterbal: nog leuke contacten opgedaan? Of gewoon lekker geflirt? Hoe is het met dat lieve kleine mannetje van je?\


Hier gaat alles gewoon z'n gangetje. Heb nog steeds contact met mijn vakantielove en hebben het er kort over gehad dat ik misschien eerder zijn kant op kan komen. Ik heb er alleen jammer genoeg echt het geld niet voor op korte termijn. Ach, komt allemaal wel op zijn tijd. En ik ga deze week op date met een nederlander. Geen idee waarom eigenlijk, maar ik vond dat ik niet te veel met mijn hoofd in een redelijke onrealistisch senario moest zitten. Plus, ik heb hem al 4 keer afgezegd, geweigerd en genegeerd. En dat hij dan toch blijft volhouden, omdat hij overtuigd is dat ik zo enorm leuk ben haha Ik dacht in elk geval een drankje kan op zich geen kwaad en misschien is het ook wel leuk als vrienden. Ja ik weet het, ik ben soms een beetje raar, maar ik hoor zoveel doemverhalen over vakantieliefdes dat ik ook wel sceptisch ben geworden. Niet dat ik direct opgeef hoor meiden, maar ik bekijk gewoon eens de opties. Ok, warrige zinnen :D

Hier gaat alles gewoon zijn


Wat lief dat je erna vraagt. Met mijn kleine kanjer gaat het super uiteraard.
En ik heb wel leuke contacten opgedaan ja. Een poosje terug met iemand waar het ook echt leuk mee klikte. Beide dezelfde intenties dus dat is heel fijn. Dagelijks is er wel contact alleen het probleem is dat hij niet bepaald in de buurt woont. Dus afspreken gaat wat moeizaam.

En gisteren nog iemand voor het eerst gesproken wat ook heel erg leuk was en klikte en in de buurt woont. Dat scheelt haha. Dus wel zullen zien.
Ik voel mezelf mega rustig en ik zie het wel. Mijn besluit staat vast dat ik niet uit ben op een relatie en dat is oke zo.
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Jan 2014 18:33

Re: Datetopic

Poubelle, morgen! :angel:

Thanx Exo!

Tabbie, meer dan wat hier in het topic staat heb je niet gemist hoor! Had je trouwens m'n laatste pm nog gekregen?

Liv, dat was het zeker!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2014 19:55

Re: Datetopic

Ja gekregen! Nog geen tijd gehad om goed te reageren. Morgen :D
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 20:18

Re: Datetopic

Hoe ga ik over tot actie?

Het duurt me nu echt allemaal te lang. En ik heb het gevoel dat er nog een dame in zijn leven is.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2014 20:23

Re: Datetopic

Waarom denk je dat Marley?

En overgaan tot actie is heel makkelijk, gewoon die actie doen! App, bel aan etc. Zoen hem!
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 20:37

Re: Datetopic

Of ik maak mezelf gek en hoor dingen die er niet zijn (geluiden die van andere buren zijn) of hij heeft een logee. Hoor rond het avondeten iemand lopen op hakken. Nu kan het zijn dat hij werkschoenen heeft met stalen neuzen, maar ik twijfel. Daarnaast heeft hij me meerdere malen bij een andere voornaam genoemd. Nu ken ik dat meisje en dat meisje is de vriendin van een vriend van hem, maar de twijfel zet in. En samen met mijn humeur valt dat echt niet goed.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2014 20:43

Re: Datetopic

He, heb je nu contact met hem gehad? En toen noemde hij je bij een andere voornaam? Heb je daar toen iets van gezegd? Misschien is die vriend daar met z'n vriendin?

En waarom is het al direct een logee ipv gewoon visite voor het avondeten. Is het niet gewoon zijn moeder? Uhmz geen idee.

Maar waarom niet gewoon even berichtje sturen anders?
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 20:49

Re: Datetopic

Ja, heb hem er telkens op aangesproken en hij zei dat het kwam omdat de vriendin van zijn vriend vaak bij hem over de vloer kwam. Hij zei zelfs nog dat ze eigenlijk de enige vrouw was die vaak bij hem over de vloer kwam. Op dat moment ook weinig achter gezocht, maar ik begin er nu wat achter te zoeken.

Nee, verder geen contact gehad. Dit is nog iets van toen, zeg maar. :P

Eh... Wijd het maar even aan mijn humeur.

Vanochtend werd ik wakker met woorden van mijn ex. Hij heeft jaren gedacht dat hij alleen maar goed genoeg was voor de seks en heeft dat op een gegeven moment maar geaccepteerd. Iets is mij zei vanochtend dat ik weer aardig dezelfde kant aan het opgaan was met de buurman. Want hij wil knuffelen, ik wil seks. Als ik nu niet laat blijken dat er iets extra's is wat ik voor hem voel, dan ben ik hem straks ook kwijt....
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2014 20:54

Re: Datetopic

Waarom ben je hem dan ook kwijt. Echt heb je hem dan toch niet.

Ook wel vreemd dat die vriendin van zo vaak over de vloer komt. Is die vriend dan niet jaloers? Hmm, ik zou gewoon eens appen of jullie kunnen praten. Of dat je langs mag komen om te knuffelen?

Pff, ik ben hier eigenlijk ook niet goed in.
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 21:02

Re: Datetopic

Ik weet het ook niet, haha.

Ik weet alleen maar dat ik dit zo niet meer wil. Maar komt misschien ook door mijn humeur....
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2014 21:06

Re: Datetopic

Doe dan iig IETS! Maakt niet uit wat, maar enkel zeggen dat je iets moet doen, is niet echt iet doen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers