Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

<<

Anoniem22

Bericht 12 Jan 2014 22:48

Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Vermiste vrouw uit Zevenbergen overleden
Van onze correspondent
ZEVENBERGEN -

De politie heeft zondagavond het levenloze lichaam van de vermiste Claudia Oskam gevonden in Zevenbergen. Het stoffelijk overschot van de vrouw werd gevonden vlakbij chemiebedrijf Caldic.

Claudia verdween vrijdag. Ze werd die dag voor het laatst gezien bij de woning van haar ex-man William R. Hij werd zaterdag opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij de verdwijning.

Volgens Claudia's broer had ze geen ruzie met haar ex-man; hij zou ook niet weten waar zij is. Volgens de man verliet Claudia zijn woning vrijdagmiddag om half vijf. Broer Mark zegt dat de vrouw allerlei afspraken had staan en dat zo lang wegblijven niets voor haar is. Claudia was volgens haar familie de laatste tijd erg vrolijk. Op haar werk ging alles goed en ze had sinds een jaar een nieuwe vriend.
<<

Anoniem22

Bericht 12 Jan 2014 23:02

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Net een update: "Haar ex-man William R. heeft schuld bekend aan de dood van de vrouw, meldt de politie."

Het stel heeft samen drie kinderen. Wat een gruwelijke gebeurtenis.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2014 23:05

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Weer 1 die de boeken in gaat, zo zinloos! Ik vind het zo bijzonder triest deze verhalen. De kinderen hebben ineens geen ouders meer. Dat je vader je moeder vermoord is toch wel het ergste wat je dan kan overkomen.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Jan 2014 23:11

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Tangerine schreef:Dat je vader je moeder vermoord is toch wel het ergste wat je dan kan overkomen.


Nou inderdaad. Ik kan dat echt niet snappen dat je je voor je kinderen niet kunt inhouden. Een aangetrouwd nichtje heeft dit ook meegemaakt en haar hele leven is er 1 grote puinhoop van geworden. Dat moet je als ouder nooit op je geweten willen hebben, wat de ander ook heeft geflikt (bij misbruik kan ik het mij dan wel weer voorstellen).
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem57

Bericht 12 Jan 2014 23:26

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Ik vond het al zo'n bizar feit dat ze vrijdags vanwege een financiële kwestie naar hem was gegaan, niet meer thuis gekomen en hij ' savonds op de HAP zat met een wond aan zijn hand.

Wat een vreselijk verhaal, wat een gruwelijke wereld. Godzijdank is haar lichaam snel gevonden en kunnen de nabestaanden gaan beginnen aan het rouw- en verwerkingsproces.

Ik ben er echt van onder de indruk.
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:58

Bericht 12 Jan 2014 23:36

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Misselijkmakend en te erg voor woorden. Het is mijn geboorteplaats, dus ergens maakt dat dat het wel erg dichtbij is. Verschrikkelijk.
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 12 Jan 2014 23:43

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

echt afschuwelijk!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem26

Bericht 13 Jan 2014 01:16

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Vreselijk verhaal!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Jan 2014 02:10

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Chaos schreef:
Tangerine schreef:Dat je vader je moeder vermoord is toch wel het ergste wat je dan kan overkomen.


Nou inderdaad. Ik kan dat echt niet snappen dat je je voor je kinderen niet kunt inhouden. Een aangetrouwd nichtje heeft dit ook meegemaakt en haar hele leven is er 1 grote puinhoop van geworden. Dat moet je als ouder nooit op je geweten willen hebben, wat de ander ook heeft geflikt (bij misbruik kan ik het mij dan wel weer voorstellen).


Een oudklasgenoot van me is het ook overkomen. Haar vader komt binnen niet al te lange tijd zelfs al vrij meen ik. Ze woonde schuin achter me en ik weet nog precies dat de technische recherche toen de hele tuin omgespit heeft. Vreselijk, hoe kom je hier ooit overheen....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem134

Bericht 13 Jan 2014 08:20

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Afschuwelijk... wat zijn mensen toch tot enge dingen in staat.

Gister zoveel man aan het zoeken geweest richting alle omliggende dorpen en al die tijd is ze zo dichtbij geweest.
<<

Anoniem97

Bericht 13 Jan 2014 11:01

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Echt zo verschrikkelijk, onbegrijpelijk.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jan 2014 12:19

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Verschrikkelijk.. Ik was er al bang voor. :(
<<

Anoniem17

Bericht 13 Jan 2014 12:30

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Wat erg zeg! Ik ben wel benieuwd wat er speelde, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de vrouw en haar ex-man niet persé op voet van oorlog leefden. Wat bezielt zo'n man, om de moeder van je kinderen om te brengen!? :confused:
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jan 2014 12:36

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Afgrijselijk. Die arme kinderen. Je moeder kwijt. Een vader die achter de tralies zit. Dag onbezorgde jeugd.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 13 Jan 2014 13:02

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Gruwelijk echt waar, die arme kinderen.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 13 Jan 2014 13:04

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Vraag me af wat het nut ervan is om zoiets te doen! Nu hebben die arme kinderen geen moeder meer en een vader die in de gevangenis zit omdat hij hun moeder vermoord heeft. Afschuwelijk. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem57

Bericht 13 Jan 2014 13:06

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Ik las dat de dochter gewoon thuis was, bij haar vader, toen hij haar vermoord heeft. Meisje had niks meegekregen van ruzie ofzo. Zo vreselijk, de kindjes zijn 8,9 en 11 dus maken het nog bewust mee ook. Getekend voor het leven, allemaal.

Ik vind het echt zo'n vreselijk verhaal, kan er met mijn pet niet bij.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jan 2014 13:15

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Ik hoop echt dat de kinderen een hele goede begeleiding krijgen en een 'warme' omgeving die ze nu en later ook zullen opvangen. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst als ze wat oude zijn en ze een nieuwe fase van hun leven in gaan.

Ergens vraag ik me toch af hoe het komt dat mensen tot dit soort dingen in staat zijn. Welke problemen hebben ze zelf gehad of wat voor 'afwijking'. Hebben ze. Want ergens weten mensen dat get. niet normaal is om te doen, want die normen en waarde krijg je wel mee op schoot etc.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jan 2014 13:27

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

vreselijk
Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 13 Jan 2014 18:36

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Dit is in mijn woonplaats. Vreselijk!!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 13 Jan 2014 20:58

Re: Lichaam vermiste vrouw uit Zevenbergen gevonden

Akelig joh, zag het gisteren ook al de hele tijd voorbij komen op de Facebook van familie. Verschrikkelijk bericht.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom