Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De postcodeloterij

<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 13 Jan 2014 13:06

Re: De postcodeloterij

Geen lid en nooit geweest ook. Heb er eerlijk gezegd ook nooit over nagedacht om lid te worden.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jan 2014 13:11

Re: De postcodeloterij

Geen lid en ik zal het ook niet snel doen. Ik heb nu gewoon. Iet het geld om er aan mee te spelen. Plus ik ben niet echt van de kansspelen. Mijn geluk heb ik al gehad voorlopig met een nummer 1 positie op een loting voor een woning. Veel leuker.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Jan 2014 13:11

Re: De postcodeloterij

Vorige maand opgezegd. In 5 jaar tijd was de prijs van een lot met € 1,75 toegenomen. Vond ik behoorlijk wat. Daarnaast winnen we nooit wat. Je kan tegenwoordig ook losse loten kopen, dus dan doe ik dat wel met oud/nieuwjaar.

Kleine tip: toen ik op ging zeggen konden ze me opeens 6 maanden gratis aanbieden als ik nog minimaal 12 maanden lid bleef.
Afbeelding
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 13 Jan 2014 13:14

Re: De postcodeloterij

Wij hebben vorig jaar kaartjes gewonnen voor het prijzenfestivala incl concert Jan Smit etc.
En we gingen naar huis met een nintende wii pakket verschillende spellen etc.
Verder de ijsprijs en verschillen bonnen voor de hema, ici paris en filmkaartjes.
Afbeelding

Afbeelding
<<

rebel87

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 13 Jan 2014 12:53

Bericht 13 Jan 2014 13:29

Re: De postcodeloterij

Wij zijn net lid geworden.. Op de 1 of andere manier betaal ik ''graag'' een bedrag per maand zodat ik misschien wel ooit een grote prijs kan winnen.
Is toch dat stel dat gevoel.
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 13 Jan 2014 15:20

Re: De postcodeloterij

June schreef:
Cinderella schreef:Wij speelden altijd mee met de staatsloterij. Deze hebben we nu stop gezet en zijn lid geworden van de postcode loterij. Kost geloof ik iets van 11euro p.m.
Ik denk gewoon dat je hierbij meer kans maakt op een prijs.

Dat is niet zo. Met de staatsloterij heb je de meeste kans op een prijs.


Oh oke, maar denk dat het komt door die 'kleinere' prijzen bij postcode loterij, gevoelsmatig
J. 07-11-2012
<<

Anoniem 43

Bericht 13 Jan 2014 15:59

Re: De postcodeloterij

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 13 Jan 2014 18:17

Re: De postcodeloterij

Wij zijn wel lid, sinds een jaar. Hebben tot nu toe twee keer de ijsprijs gewonnen, filmkaartjes en afgelopen maand kaartjes voor de Efteling.

Bedankt voor de tip Annie, denk dat ik mijn abonnement ga proberen op te zeggen :wink:
2014 2016 2019
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers