Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat doe jij met studieboeken..

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 04 Jan 2014 13:56

wat doe jij met studieboeken..

..die je wel kwijt wilt maar niet kunt verkopen?

Gooi je deze weg? Breng je ze bij de kringloop? of ..
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 04 Jan 2014 13:58

Re: wat doe jij met studieboeken..

De saaie boeken heb ik verkocht via Bol.com, de interessante boeken staan in mijn boekenkast, die zou ik dan ook nooit kwijt willen!
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 04 Jan 2014 14:05

Re: wat doe jij met studieboeken..

Maar ik bedoel boeken die je kwijt wil (dus niet meer nodig hebt of in wilt zien) en die je ook niet kunt verkopen op bol.com. (boeken die je er al meerdere keren op gezet hebt)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 04 Jan 2014 14:08

Re: wat doe jij met studieboeken..

Nina schreef:Maar ik bedoel boeken die je kwijt wil (dus niet meer nodig hebt of in wilt zien) en die je ook niet kunt verkopen op bol.com. (boeken die je er al meerdere keren op gezet hebt)

Oooh, zo. Voor in de openhaard?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Jan 2014 14:48

Re: wat doe jij met studieboeken..

Je zou deslegte nog kunnen proberen, nu zijn ze samen gegaan met Polare.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 04 Jan 2014 15:11

Re: wat doe jij met studieboeken..

Ik heb deze eens meegegeven aan een inzameling voor een rommelmarkt op een lagere school. Ik wist ook niet of de kringloop ze wel zou accepteren.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem119

Bericht 04 Jan 2014 15:21

Re: wat doe jij met studieboeken..

Ik heb ze allemaal bewaard, zijn heilig! :) En in m'n vorige baan nog dagelijks gebruikt.

Maarre, als je ze kwijt wilt, zou ik ze op MP & bol.com zetten, of een briefje ophangen bij een hogeschool/uni waar de studie gegeven wordt, aan het begin van het jaar.
<<

Anoniem73

Bericht 04 Jan 2014 20:55

Re: wat doe jij met studieboeken..

Goede studieboeken doorverkocht. Nu heb ik echt wel 15 boeken liggen in mn kast van een hogeschool in belgie. Ik ga deze denk weggooien. Veel van die cursussen worden elk jaar vernieuwd.
<<

Femke

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 09 Jan 2014 12:55

Bericht 09 Jan 2014 12:56

Re: wat doe jij met studieboeken..

Mijn zusje gaat dezelfde opleiding doen, dus ik geef ze aan haar. Misschien ken jij ook iemand die wat met je oude boeken kan?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Jan 2014 12:59

Re: wat doe jij met studieboeken..

De meeste boeken liggen op zolder. Een paar boeken die ik erg interessant vond staan beneden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 10 Jan 2014 13:23

Re: wat doe jij met studieboeken..

meeste heb ik via bol en mp verkocht. Aantal weggegooid (oude druk of veel in gemarkeerd) en een aantal bewaard als naslagwerk :)
<<

Anoniem100

Bericht 10 Jan 2014 13:34

Re: wat doe jij met studieboeken..

De meest interessante bewaar ik als naslagwerk, de rest probeer ik te verkopen via MP of Bol.com. Moet er weer eens even naar kijken want het schiet niet echt op zo... Misschien toch maar naar de Slegte of de kringloop. Scheelt weer ruimte in huis.
<<

Anoniem 47

Bericht 12 Jan 2014 11:44

Re: wat doe jij met studieboeken..

Ik heb ze bewaard en gebruik ze nog wel eens.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Jan 2014 12:04

Re: wat doe jij met studieboeken..

Ik ben heel erg opruimerig en als ik er niks meer mee doe en ik kan ze nergens kwijt dan gaan ze naar de vuilstort of de kringloop.
<<

Anoniem23

Bericht 13 Jan 2014 15:13

Re: wat doe jij met studieboeken..

Ik bewaar ze allemaal, tenzij achterhaald. Altijd handig als naslagwerk.
<<

Anoniem27

Bericht 13 Jan 2014 15:55

Re: wat doe jij met studieboeken..

Ik heb alles bewaard..
<<

Anoniem173

Bericht 13 Jan 2014 17:03

Re: wat doe jij met studieboeken..

Veel verkocht, helaas heb ik nog boeken uit m'n eerste jaar die al oude druk zijn. Die verkopen gewoon niet meer. Die blijven dus gewoon in m'n kast staan. Vind het zo zonde om ze weg te gooien.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers