Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overtijd lopen zwangerschap

<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 13 Jan 2014 08:20

Re: Overtijd lopen zwangerschap

Bij T ben ik met 42+1 ingeleid. Hebben ze vanaf 41 weken 2x proberen te strippen zonder resultaat. Met 42 weken overgedragen aan het ziekenhuis en toen de volgende dag ingeleid.

Bij M zeiden ze wel telkens dat als een eerste zoveel te laat is een tweede vaak niet heel veel eerder. Ik zag mij alweer tot 42 weken lopen en heb toen met 41 weken aangegeven om een afspraak te willen met gyn, omdat ze weer niet konden strippen en ik mezelf wel weer tot 42 weken zag lopen. Ik zou toen met 41+3 worden ingeleid, maar ben de nacht ervoor alsnog thuis bevallen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:24

Bericht 13 Jan 2014 10:03

Re: Overtijd lopen zwangerschap

A is met 42+1geboren 3x gestript 3x ingeleid pas bij de derde keer kreeg ik weeën maar na 5 uren zat ik nog op 1 cm .Ze hebben haar toen gehaald met ks.
Nu bij deze zwangerschap kon niet ik kiezen afwachten zelf proberen of geplande ks.Ik kies zelf voor ks zie het niet zitten om weer overtijd of dat het oplaast toch nog ks wordt.
Nu ligt Madam ook in een stuit met de billen voor de uitgang , dus dan wordt het ook ks.
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 13 Jan 2014 12:21

Re: Overtijd lopen zwangerschap

Chipa schreef:@earane: dat was heftig zeg! Maar goed dat je nog een controle had. Dit soort dingen ben ik ook heel erg bang voor. Voelde jij je kindje wel goed bewegen?


Ik voelde mijn dochter nog wel bewegen, maar ze was wel erg rustig. Dit bleek ook uit de CTG. Verder is alles goed gegaan, hoor. Probeer je niet teveel zorgen te maken.
Maart 2012 September 2014
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 13 Jan 2014 13:08

Re: Overtijd lopen zwangerschap

Bij de oudste ben ik met 41+2 spontaan bevallen. Ik had 41+3 een afspraak bij de vk staan om te strippen en daarna door te sturen naar het ziekenhuis. Gelukkig is dat niet nodig geweest.

Hopelijk komt de kleine snel.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 13 Jan 2014 14:02

Re: Overtijd lopen zwangerschap

Bij de oudste met 41+2 controle en met 41+5 bevallen door inleiding.
Bij de jongste wilde ik liever niet ingeleid worden maar alles wees er wel op. Strippen was met 41+3 niet mogelijk.
Uiteindelijk met 41+5 bevallen. Die dag hadden we ook afspraak in ziekenhuis staan voor controle.
Succes met de laatste loodjes!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers