Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


schoonvader overleden

<<

Anoniem321

Bericht 11 Jan 2014 23:23

schoonvader overleden

Wat een dagen hebben we achter de rug zeg. Mijn schoonvader is ongeveer 3 jaar geleden gediagnosticeerd met prostaatkanker. Ze zeiden dat de tumor mooi ingekapseld was en dat daardoor de kans op uitzaaiingen klein was.

1.5 jaar geleden begon hij pijn te krijgen in zijn heupen en rug. Totdat hij bijna niet meer kon lopen. Voor een scan geweest en toen is het balletje gaan rollen, er werden tumoren ontdekt. De medische molen is gaan lopen en begin vorig jaar kwam de uitslag dat de kanker overal in zijn lichaam aan de botten zat. Het enige dat ze nog konden doen was het proces enigszins vertragen en pijnbestrijding.

Hij is vervolgens een proces van chemokuren in gegaan. Deze heeft hij bijzonder goed doorstaan. De laatste maanden is het wel steeds een beetje achteruit gegaan. Lopen ging steeds moeilijker en hij kreeg steeds zwaardere medicatie. Hij heeft 2 X bloed toegediend gekregen omdat zijn waardes steeds te laag bleven of veel te gauw weer daalden. Dan ging het daarna eerst weer goed maar daarna werd hij weer minder.

Hij is tot nieuwjaar nog redelijk op de been gebleven maar daarna werd het minder. Afgelopen donderdagavond zijn mijn vriend en ik bij hem geweest. Hij praatte toen al niet meer en sliep bijna de hele tijd maarhij is toen even wakker geweest en heeft mijn vriend nog aangekeken met een blik van herkenning. Vrijdagochtend iets voor 5 uur zijn we gebeld dat we maar beter konden komen en uiteindelijk is hij om kwart over 6 's ochtends in het bijzijn van zijn vrouw en 2 zonen gestorven.

Hij is rustig heengegaan. Daarna hebben we rustig bij elkaar gezeten en bewust even gewacht voordat we het circus in gang zetten. Gelukkig had hij vrij gedetailleerd opgeschreven hoe hij alles wilde hebben. Dat heeft ons enorm geholpen en heb ik als heel prettig ervaren.

Er komt heel veel op je af op zo'n dag, maar we hebben bewust zoveel mogelijk al geregeld en in orde gemaakt, vandaag waren we daar erg blij om. Het was een lange dag waarin we gehuild maar ook gelachen hebben. Vandaag heb ik een kort toespraakje gemaakt voor de plechtigheid as dinsdag. Mijn vriend en zijn broer hebben muziek uitgezocht en mijn schoonzus gaat en gedicht voordragen. Mijn vriend zijn stiefmoeder wil graag nog wat muziek draaien en een tante vanmijn vriend gaat nog wat zeggen. Het wordt een korte bijeenkomst maar dat wilde hij ook graag.

Dit is de eerste keer dat ik een overlijden van zo dichtbij meemaak, en ik realiseer me hoe prettig het is voor de nabestaanden als er al is aangegeven hoe iemand het wil. Het zet mij wel aan het denken. Nu ben ik nu niet ziek maar stel dat ik morgen om het leven kom bij een ongeluk..

Jeetje het is een enorm lang verhaal geworden maar ik merk dat ik het fijn vind het van me af te schrijven. Zo kan ik mijn gedachten ordenen. Bedankt voor het lezen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Jan 2014 23:31

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd meid!
Ik vind het goed van je dat je zo 'helpt' bij alles.
Sterkte met alles wat nog komen gaat.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 11 Jan 2014 23:56

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd en sterkte!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 12 Jan 2014 07:35

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd en veel sterkte!
<<

Anoniem166

Bericht 12 Jan 2014 07:45

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd. Hopelijk vinden jullie de steun bij elkaar om dit een plekje te geven. Mijn gevoel zegt me dat dat lukt, jullie klinken erg hecht. :hug:
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 12 Jan 2014 09:48

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd!
Het is nog een heel geregel hè? Ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden.
Leven en laten leven
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Jan 2014 09:53

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 12 Jan 2014 11:23

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd. Wel mooi dat jullie precies wisten wat hij wilde en dit nu ook volgens zijn wensen kunnen doen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Jan 2014 11:34

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd.
Heel veel sterkte toegewenst.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 47

Bericht 12 Jan 2014 11:39

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd en veel sterkte!
<<

Anoniem168

Bericht 12 Jan 2014 13:58

Re: schoonvader overleden

Oh heftig zeg! Gecondoleerd en sterkte!
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 12 Jan 2014 14:07

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd! Wat een verhaal zeg! Vreselijk! Heel erg veel sterkte gewenst voor nu en in de toekomst.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem50

Bericht 12 Jan 2014 14:08

Re: schoonvader overleden

Wat heftig! Heel veel sterkte voor jou en de familie en gecondoleerd!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 12 Jan 2014 14:20

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd & heel veel sterkte!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem134

Bericht 12 Jan 2014 16:26

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd, veel sterkte.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Jan 2014 16:29

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd :hug:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 12 Jan 2014 18:21

Re: schoonvader overleden

Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties!
Het gaat wel redelijk, mijn vriend is bij vlagen emotioneel en we zijn allebei heel moe. Maar er overheerst een gevoel van vrede en berusting. Het is goed zo.
Morgen ga ik gewoon naar het werk, mijn vriend en zijn broer gaan samen met hun stiefmoeder het programma voor de plechtigheid vaststellen en de muziekcd's vast naar het crematorium brengen.
Voor mij rest nu alleen nog het oefenen van de toespraak, maar dat zal wel goed komen.
En dan is dinsdag het afscheid.. Het wordt wel heel mooi, in de geest van wie hij was en waar hij van hield.

En daarna zien we wel verder, het heeft geen zin om te ver vooruit te kijken, we bekijken het per dag.
<<

Anoniem73

Bericht 12 Jan 2014 19:34

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 13 Jan 2014 11:57

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 13 Jan 2014 11:59

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd, heel veel sterkte!
<<

Anoniem17

Bericht 13 Jan 2014 12:28

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd, veel sterkte!
<<

Patsy

Bericht 13 Jan 2014 12:45

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd, heel veel sterkte.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jan 2014 12:53

Re: schoonvader overleden

gecondoleerd
Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 13 Jan 2014 12:57

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd en veel sterkte.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 13 Jan 2014 13:18

Re: schoonvader overleden

Gecondoleerd!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers