Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Youtube; wat luister jij en waarom?

<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2014 21:14

Youtube; wat luister jij en waarom?

http://www.youtube.com/watch?v=g24KJs3e ... 1BEF2D8AA5
(hoe plaats ik een filmpje?)

Ik luister op dit moment Alanis Morissette - All I Really Want - Jagged Little Pill

Ik heb soms zo'n heimwee naar vroeger, dat ik op zo'n zondagavond alle muziek van terug luister. Ik weet nog dat ik echt heel sneu was mijn verjaardag toen. Mijn broer bleek geen cadeau voor me te hebben. Tot hij 's avonds na het eten ineens met deze cd aan kwam zetten. Ik was er echt onwijs blij mee, vond het zo lief dat hij toch wat voor me gekocht had.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 12 Jan 2014 21:18

Re: Youtube; wat luister jij en waarom?

Ik luister op dit moment veel liedjes waar ik om moet huilen, omdat ik het lekker vind even alles eruit te gooien (liefdesverdriet). Dus John Legend- All of me. Volumia - Afscheid (deze is nog het meest van toepassing). Liedjes van Coldplay. Guus Meeuwis- Ik wil jou gelukkig zien. Malon Roudette- New Age

Normaal gesproken luister ik vaak lekker foute liedjes en liedjes van Guus Meeuwis.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 12 Jan 2014 21:22

Re: Youtube; wat luister jij en waarom?

Cinematic orchestra- to build a home, vind het wel een mooi nummer, hoorde hem laatst op tv.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers