Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jimjam

<<

Anoniem85

Bericht 11 Jan 2014 11:50

Jimjam

Mijn zoontje vindt de filmpjes op jimjam van The adventures of gracie lou helemaal geweldig. Hij kijkt aandachtig, gaat klappen en dansen. Weet iemand of daar ook een dvd van te krijgen is in Nederland? Op internet kan ik alleen sites vinden van het buitenland, en aangezien mijn man de creditcard absoluut niet wilt gebruiken voor aankopen via internet, is die optie er niet.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 11 Jan 2014 12:37

Re: Jimjam

L vond en vindt dat ook altijd leuk! Sowieso Jimjam overigens... Ff google voor je losgelaten:

http://www.wowhd.nl/CD/adventures-of-gr ... /dp/627543
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 11 Jan 2014 13:43

Re: Jimjam

Thnx voor het zoeken snoezel! Helaas is hij niet leverbaar :(
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 11 Jan 2014 16:31

Re: Jimjam

En betalen met een prepaid creditcard? Die kun je sinds kort kopen bij Primera en vast ook andere boekhandels.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 11 Jan 2014 16:41

Re: Jimjam

O, stik... Inderdaad... Sorry :thumbdown:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 11 Jan 2014 17:16

Re: Jimjam

Geeft niet snoezel haha. Chaos dat is inderdaad nog een idee!
<<

Moonlight

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 51

Geregistreerd: 09 Okt 2013 11:08

Bericht 12 Jan 2014 16:31

Re: Jimjam

JimJam is een klant van mij. Ik zou wel eens na kunnen vragen voor je of er een DVD van te krijgen is in het NL. Wij hebben en verwerken alle series die er op komen dus wellicht dat ze ook gewoon DVD's er van maken. Ben ze zelf alleen nog niet tegen gekomen. Misschien kun je het eea downloaden? Of anders in het Engels of vind je kleine dat echt niet interessant? haha
Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 12 Jan 2014 20:02

Re: Jimjam

Oh als je zal wil kijken moonlight, het is in het Engels, dus Engels is prima. Geen idee of het überhaupt in het Nederlands gemaakt/ vertaald is.
We kijken nu weleens op de tablet via YouTube, downloaden doen we niet.
Heel erg bedankt alvast!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Pompoen