Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken

<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 09 Jan 2014 14:15

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mamzelle: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad. Ik ben ook minder met de zwangerschap bezig. Veel te druk met mijn dochter en (poging tot) studeren. Leuk dat je ook een studie doet!

MissD: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van kwaaltjes en het vele overgeven lijkt me echt verschrikkelijk. Hopelijk voel je je snel wat beter. Bij mijn dochter was ik ook zo moe, erg vervelend is dat!

Maddie: Vervelend dat je je zo somber voelt. Ah, leuk dat je zus zo enthousiast was!

Linnie: Dat is mooi meegenomen dat je de wagen voor een klein prijsje kan overnemen. Heb je de wagen al gezien?

Bosjesvrouw: Ik heb (nog) niet veel last van de hormonen, geloof ik. Ben sowieso sinds de zwangerschap van mijn dochter emotioneler. Is het goed gegaan met jullie hond?

Carpe_Diem: Kan me voorstellen dat het zwaar is, veel moe zijn in combinatie met onregelmatig werken. Ik heb maandag ook de eerste echo. Spannend, he?

All: Ik doe nu ook mee aan MvM. Gelukkig was de test knalpositief! Dat was bij de miskraam niet zo. Valt me wel tegen om nu mee te doen met een dreumes in huis. Zij zit helemaal aan mij vastgeplakt en ik kan niet eens rustig naar het toilet gaan.
De laatste dagen ben ik wel meer moe, vooral rond deze tijd in de middag en 's avonds. Merk dat ik ook weer last heb van een lage bloeddruk. Als ik te snel opsta wordt het zwart voor mijn ogen. Maar als dit alles is...
Ik ben dit keer minder met de zwangerschap bezig dan bij mijn dochter. Nu vliegen de dagen sowieso voorbij en dit is ook niet mijn eerste zwangerschap. Al blijft het natuurlijk bijzonder om zwanger te zijn. Als ik de echo heb gehad, zal het wat meer gaan leven bij mij, denk ik!
Maart 2012 September 2014
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 09 Jan 2014 17:38

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik ga jullie verlaten dames. Ik heb vanmiddag de nekplooi meting gehad, en alles zag er goed uit. Ons kindje was ook lekker beweeglijk en zag er goes uit!

Hoop jullie snel in het andere topic te zien!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 09 Jan 2014 19:23

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Hoi meiden, ik heb al ff niet meer gereageerd maar wel meegelezen (pfff die vermoeidheid!), gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! Ik ben de 12 weken voorbij dus ga verhuizen naar het andere topic, tot snel!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Jan 2014 19:39

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Linie en Rommie nog een week en dan volg ik jullie.
Earane met de hond is het gelukkig goed gegaan. Ze is nu aan het herstellen.
2014 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Jan 2014 22:38

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Linnie en Romie, nog een fijne zwangerschap toegewenst!

Earane, het lijkt me idd een gedoe dat mvm met een kind die aan je hangt.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem135

Bericht 10 Jan 2014 10:55

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Earane, hier ook een kleverig kind haha. En die lage bloeddruk is heel herkenbaar.

Linnie en Romie veel schrijfplezier in het andere topic!

Hier heb ik vandaag een 'verplichte' vrije dag genomen,lekker rustig aan doen en quality tijd met dochter.Vandaag heeft de vermoeidheid zijn toppunt bereikt volgens mij.
Begin nu heel langzaam een boller buikje te krijgen,mijn buik was aardig ingevallen en mn heupen staken uit dus het valt wel op zo ,gelukkig draag ik vaak wijde gebreide vesten dus kan het nog lekker verstoppen :P
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 10 Jan 2014 11:35

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Mamzelle, wat rot dat je zo moe bent! Wat grappig dat je echt al een bolletje begint te krijgen. Hebben jullie het nog aan niemand verteld.

Ik vind het zelf soms wel lastig dat niemand er van weet, terwijl je toch best beroerd voelt. De vorige zwangerschap had ik eigenlijk veel minder kwalen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem123

Bericht 11 Jan 2014 17:24

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik mag mij hier weer melden! Echt ongelofelijk!

Ruim 2 maanden terug een miskraam gehad en had toen alleen hele vage testen.
Afgelopen woensdag net zo'n vage test, donderdag al ietsjes donkerder en deze was gisteren:

Afbeelding

Ik heb er dit keer een heel goed gevoel over. Al zegt dat ook niet alles natuurlijk.

:dance: :dance: :dance: :cheering: :cheering: :cheering: (en omdat ik deze heel leuk vind.... :happy: :happy: :happy: en stiekem omdat we het met kerst heel gezellig hadden met dit als resultaat haha)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 11 Jan 2014 17:30

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat leuk Sarahkey! Gefeliciteerd!
<<

Anoniem13

Bericht 11 Jan 2014 17:32

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat een goed nieuws sarahkey! Gefeliciteerd!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 11 Jan 2014 18:03

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Sarahkey wat goed!!! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jan 2014 19:30

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Fijn begin van 2014 gefeliciteerd!
2014 2016
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Jan 2014 19:33

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Gefeliciteerd!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 11 Jan 2014 19:48

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Gefeliciteerd SK, wat goed dat het weer zo snel raak is! Ik duim voor jullie dat het deze keer goed mag gaan!
<<

Anoniem123

Bericht 11 Jan 2014 20:48

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Dank jullie wel! Dit is zeker een goed begin van 2014. Maandag even het ziekenhuis bellen om te vragen hoe het nu verder gaat.
<<

Anoniem20

Bericht 11 Jan 2014 20:50

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Gefeliciteerd SK!!
<<

Anoniem25

Bericht 11 Jan 2014 20:53

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat goed Sarahkey! Gefeliciteerd!!!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Jan 2014 20:56

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Jeeeeej Sk hier had ik zo op gehoopt! Wat super zeg! Heb hier de tranen in mijn ogen staan (van blijdschap natuurlijk!)
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem135

Bericht 11 Jan 2014 20:59

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Gefeliciteerd sarakey!

Maddie,we hebben het eerste kerstdag aan ouders en broers/zussen verteld.
Nu weet volgens mij iedereen het wel zo'n beetje,we doen er niet zo moeilijk over haha.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Jan 2014 21:02

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Wat leuk mamzelle! Ik ben vandaag pas zeven weken, dus hoop het nog een tijdje voor me te kunnen houden!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem135

Bericht 11 Jan 2014 21:05

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ik had ook verder geen kwaaltjes op alleen de vreselijke vermoeidheid na,ben ook pas 1x iets misselijk geweest. Dus wat dat betreft konden we het makkelijk geheim houden.
De weken vliegen voorbij,dus voor je het week mag je het gaat vertellen :D
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Jan 2014 21:11

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Ja dat komt vanzelf! Vind het nu nog niet heel hard gaan.... Maar ik denk dat de tijd na die twaalf weken pas echt gaat vliegen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 11 Jan 2014 21:21

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

ik ben nu 6 weken zwanger, en ook giga moe! Niet normaal, nooit geweten dat je je zo kan voelen. Vrijdag heb ik echt niets gedaan behalve wat in huis rommelen en rusten. Vandaag kon ik gelukkig wel meer doen.
Leuk om mee te lezen over mede zwangeren, het wel/niet vertellen, positieve testen en de kwaaltjes
Afbeelding
<<

Anoniem135

Bericht 11 Jan 2014 21:37

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Maddie,moet zeggen dat ik het nu ook wel snel vind gaan,heb natuurlijk dochter rondlopen en mn werk,dus de dagen vliegen hier echt voorbij.

Zwilling,ja dat is zeker leuk om te lezen,herkenning is fijn. Hoe mooi en bijzonder het ook is,ik vond het meer eng en spannend dan dat ik echt kon genieten. Dus hier meelezen was fijn,zeker bij de eerste toen.
En de vermoeidheid,gewoon lekker aan toe geven als het kan.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Jan 2014 17:48

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken

Nogmaals bedankt voor de felicitaties!

Ohh de moeheid... je hier weer volop aanwezig! Maar ik ben ook al heel vroeg wakker, tussen half 4 en half 5. Dit had ik bij S toen ook zo, maar toen kon ik nog rond 6 uur, half 7 weer terug kruipen. Nu word hij tegen die tijd wakker.
En als ik 's middags niet kan slapen, slaap ik rond 8 uur 's avonds al op de bank. Heel gezellig :P

Mamzelle: wat leuk dat je familie het al weet. Wij willen sowieso wachten tot de eerste echo.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers