Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wandelbos in Ommen?

<<

Anoniem 49

Bericht 12 Jan 2014 12:30

Wandelbos in Ommen?

Wat is een leuke bos in de buurt van Ommen waar je lekker een stuk kunt wandelen?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Jan 2014 12:58

Re: Wandelbos in Ommen?

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Jan 2014 13:11

Re: Wandelbos in Ommen?

Toevallig! Ik had nog even Google gebruikt en heb ook voor die laatste route gekozen!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 12 Jan 2014 14:24

Re: Wandelbos in Ommen?

Toeristen schijnen de omgeving in Ommen helemaal leuk te vinden, ik woon hier al m'n hele leven en vind het niks ;)

De steile oever is wel mooi maar heel toeristisch met mooi weer.
Dat zit in het eerder bos, parkeren vanuit Ommen gezien aan de li kant en dan de weg oversteken en een stukje naar links lopen daar zie je een hek en daar begint een route langs het water, weilanden en bos.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem119

Bericht 12 Jan 2014 14:32

Re: Wandelbos in Ommen?

Er is daar toch een stuk bos bij dat landgoed? Daar heb ik met Luce trouwfoto's gemaakt.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 12 Jan 2014 14:50

Re: Wandelbos in Ommen?

Nee, daar voor nog.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem119

Bericht 12 Jan 2014 14:56

Re: Wandelbos in Ommen?

Hoe bedoel je daar voor nog? Heb je het tegen mij?
Edit: ik bedoel gewoon dat er een stuk bos is bij een landgoed. Geen idee meer hoe het heet. Maar bij een landgoed was bos, en daar heb ik foto's gemaakt met Luce.
<<

Anoniem309

Bericht 12 Jan 2014 16:25

Re: Wandelbos in Ommen?

Marin schreef:Er is daar toch een stuk bos bij dat landgoed? Daar heb ik met Luce trouwfoto's gemaakt.


dat is een heel mooi bos inderdaad. Ook goede brede paden
Laatst gewijzigd door Anoniem309 op 10 Sep 2019 12:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem66

Bericht 12 Jan 2014 16:42

Re: Wandelbos in Ommen?

Marin, je bedoelt 't Laer. Ja, dat is wel een mooi bos daarachter ook.

Over de Lemelerberg schijn je ook mooi te kunnen lopen. Er zijn wel tig looproutes hier in de buurt waar de meeste mensen enthousiast over zijn.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers