Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindjes die buiten slapen

<<

Anoniem18

Bericht 11 Jan 2014 23:13

Re: Kindjes die buiten slapen

Ja, ik vind het heerlijk om buiten een dutje te doen....vraag me alleen nu af wanneer dat voor het laatst was. :P Vast voordat ik moeder was, haha!

Sowieso kamperen wij met een tent, en dat slaapt zoooooo lekker. De eerste nacht is het natuurlijk wennen aan een matje en een luchtbed, maar daarna kom je echt helemaal tot rust. Krekels die tjirpen, de frisse en gezonde lucht.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 12 Jan 2014 05:05

Re: Kindjes die buiten slapen

Als mijn zoon naar de opvang zou gaan en ze zouden dit aanbieden, prima. Heb hem ook altijd buiten gelaten als hij in slaap viel in de wandelwagen of bakfiets.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Jan 2014 05:51

Re: Kindjes die buiten slapen

dolfijn1982 schreef:
SarahKey schreef:Ik heb S nooit buiten laten slapen. Was als de dood dat de katten van de buren zouden komen gluren.
Buitenlucht vind/vond ik ook belangrijk en liep daarom heel veel met S. Zo was hij toch in de buitenlucht maar ik was er wel bij. Of ik zat gewoon zelf bij hem in de tuin.

Zo'n slaaphokje lijkt mij echt handig, ik had S er gerust in gelegd als ik zo'n ding zou hebben. En ook op het kdv zou ik zo toestemming geven.


onze katten doen toch nooit wat haha

nouw :angel: toen was felix er nog niet, dat scheelde wel haha. Maar sowieso lopen er heel wat katten rond.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 12 Jan 2014 08:22

Re: Kindjes die buiten slapen

Ik zou er zeker voor kiezen. Het lijkt mij echt heerlijk. Wij hebben vroeger in de kinderwagen ook veel buiten geslapen. Niks van gekregen en het is hartstikke gezond. Misschien ga ik tegen die tijd wel kijken of ik voor thuis ook een bedje voor buiten kan vinden.
10-08-2017 ♥
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 12 Jan 2014 10:31

Re: Kindjes die buiten slapen

Onze kinderen slapen op de opvang inderdaad ook in van die konijnenhokken. Y. Slaapt er heerlijk in, slaapzak aan een daar de jas overheen en dan onder de dekens en natuurlijk niet in de volle wind maar in de luwte.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

dolfijn1982

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:40

Bericht 12 Jan 2014 11:28

Re: Kindjes die buiten slapen

SarahKey schreef:
dolfijn1982 schreef:
SarahKey schreef:Ik heb S nooit buiten laten slapen. Was als de dood dat de katten van de buren zouden komen gluren.
Buitenlucht vind/vond ik ook belangrijk en liep daarom heel veel met S. Zo was hij toch in de buitenlucht maar ik was er wel bij. Of ik zat gewoon zelf bij hem in de tuin.

Zo'n slaaphokje lijkt mij echt handig, ik had S er gerust in gelegd als ik zo'n ding zou hebben. En ook op het kdv zou ik zo toestemming geven.


onze katten doen toch nooit wat haha

nouw :angel: toen was felix er nog niet, dat scheelde wel haha. Maar sowieso lopen er heel wat katten rond.


ja dat is zo
mama van een mooie zoon 1 november 2015
<<

Anoniem185

Bericht 12 Jan 2014 14:23

Re: Kindjes die buiten slapen

Ik zou mijn kinderen best buiten laten slapen in de kinderwagen als het lekker weer is (dus 20+ graden). In dat geval vind ik het namelijk ook lekker om in het zonnetje een dutje te doen buiten.

Zelf moet ik er alleen niet aan denken om me nu (met hoeveel graden is het... 6?) goed aan te kleden en buiten onder een dekentje te gaan liggen slapen dus dat zou ik ook nooit met mijn kinderen doen. Omdat het voor mezelf gewoon niet prettig voelt.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers