Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 24 Dec 2013 22:08

Re: Kerstpakket

Hier een doos vol met oa. allerlei koekjes, chocola, schuimpjes, sap, toast, thee, ontbijtkoek, jam, chips en een glazen pot om koek etc in te doen. En er zat nog een Rituals pakket bij. Was een leuk pakket dit jaar :)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 24 Dec 2013 22:11

Re: Kerstpakket

Ik heb een VVV bon van 50 euro gekregen :)

En 2 flessen wijn van relaties van ons kantoor.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 24 Dec 2013 23:07

Re: Kerstpakket

Ik kreeg, anders dan verwacht, een bon van sterconcepts. Ik vond het veel stomme dingen die je kon bestellen, of dan had ik nog punten over, waar ik dan weer alleen maar onzin van kon kopen, dus heb een boekkado bon besteld en daarvan het boek rudolph kookt besteld. Vandaag kwam die binnen, superfijn boek!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Dec 2013 23:43

Re: Kerstpakket

ik kreeg een bon daar kon je cadeaus voor uitkiezen heb maar een hema bon gekozen.
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 25 Dec 2013 09:31

Re: Kerstpakket

Wij kregen 2 flessen wijn in een kistje. Ik lust geen wijn dus had stiekem op wat anders gehoopt maar ach m'n schoonouders en man zijn er blij mee!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Dec 2013 15:02

Re: Kerstpakket

Van het uitzendbureau ook nog een kerstpakket gekregen!
Wat soorten koekjes, marshmellows en chocolaatjes.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 27 Dec 2013 00:22

Re: Kerstpakket

Een kerststol, gedichtenboekje en een bon van de Boni supermarkt.. (Baas is oprichter van die supermarkten)
Verder een relatiegeschenk van de slager; een beenham. En van een vertegenwoordiger kreeg ik een spekkoek.
10.04.17
<<

Anoniem198

Bericht 28 Dec 2013 20:29

Re: Kerstpakket

Wat een leuke dingen allemaal!

Ik vond mijn pakket wat tegen vallen. 4 flessen wijn, 4 verschillende soorten pasta's en sauzen.
Een flesje olijfolie en gedroogde tomaatjes.

Gelukkig heeft het pakket van mijn vriend het wel goed gemaakt. En dit terwijl hij uitzendkracht is.

Een cadeaubon ter waarde van 50 euro, een grote reistas, Rituals pakket, kofferweegschaal,kofferband, en nog wat kleine dingen.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 31 Dec 2013 16:43

Re: Kerstpakket

Ik heb geen kerstpakket gehad. Die is wegbezuinigd denk ik. Vorig jaar kregen we een blikje met een blokje turf en een wensboon met bedankt erin gebrand....
Er was wel een etentje met pubquiz erna, maar daar ben ik niet geweest. Zolang zonder baby ging nog niet zonder voedingen kolfen.

Mijn vriend kon met een code uit van alles kiezen. Hebben een intratuin bon van 30 euro gekozen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 02 Jan 2014 09:12

Re: Kerstpakket

Ik kreeg een grote champagnekoeler (die ik nu als fruitschaal gebruik) met een kalkoen en smeerseltjes erin. Mijn vriend kreeg een pakket met verschillende soorten shampoo, deo, douchegels, wasmiddel en een pakket met eten en drinken.
<<

Anoniem168

Bericht 02 Jan 2014 20:55

Re: Kerstpakket

Ik heb geen kerstpakket gehad. Ja die deelden ze uit op de jaarlijkse receptie, maar kon daar toen echt niet heen, omdat ik in het ziekenhuis moest zijn voor dagopname van mijn dochter. En het is ook te ver reizen nog voor mij (op het hoofdkantoor), dus laat het maar zitten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jan 2014 21:02

Re: Kerstpakket

Oh jammer Brooke. Bewaren ze die niet voor je dan?

Ik heb onverwacht vandaag nog een pakket gehad! We hadden al een paar dagen voor Kerst een briefje van de postbode in de bus dat er een pakketje bij de buren was afgeleverd, maar die sufkoppen waren er gewoon pas vandaag weer!! Zijn buitenlandse studenten, maar toch, ik zat de hele tijd in spanning wat dat pakketje nou zou zijn :D Bleek van mijn andere werk nog een heel lief pakketje te zijn met noga, hele lekkere koffie geloof ik, thee, een soort koek met honing etc. Yum!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 02 Jan 2014 22:18

Re: Kerstpakket

Ik heb een pizzarette gekregen, inclusief pizzabodems tomatensaus strooikaas en boek met recepten
Super leuk, nu nog snel uitproberen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 03 Jan 2014 11:32

Re: Kerstpakket

Hier hebben we een bon gekregen van Carrousel! Je kunt dan zelf een cadeau/bon uitkiezen via internet.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem168

Bericht 03 Jan 2014 11:51

Re: Kerstpakket

Zora schreef:Oh jammer Brooke. Bewaren ze die niet voor je dan?

Ik heb onverwacht vandaag nog een pakket gehad! We hadden al een paar dagen voor Kerst een briefje van de postbode in de bus dat er een pakketje bij de buren was afgeleverd, maar die sufkoppen waren er gewoon pas vandaag weer!! Zijn buitenlandse studenten, maar toch, ik zat de hele tijd in spanning wat dat pakketje nou zou zijn :D Bleek van mijn andere werk nog een heel lief pakketje te zijn met noga, hele lekkere koffie geloof ik, thee, een soort koek met honing etc. Yum!


Geen idee, weet ook niet of het op naam gaat of dat ze gewoon dozen uitdelen. Heb ook weinig contact met mijn werk eigenlijk, vanuit hun komt er weinig. Heb ook niks gehoord toen ik een geboortekaartje had gestuurd. Echt jammer.
<<

Anoniem17

Bericht 03 Jan 2014 14:08

Re: Kerstpakket

Nouja Brooke, wat ontzettend lullig zeg! Belachelijk!
<<

Anoniem168

Bericht 04 Jan 2014 18:59

Re: Kerstpakket

Elliot schreef:Nouja Brooke, wat ontzettend lullig zeg! Belachelijk!


Ja zeg dat wel, ben ook echt heel erg teleurgesteld in het bedrijf waar ik voor werk. Contact komt altijd van mijn kant als er contact is sinds het ongeval, maar begin er nu toch wel lak aan te krijgen. Ik vertel ze niks meer uit mezelf hoe het nu gaat. Als ze belangstelling hebben, hoor ik het wel en anders maar niet. Heb ze dus ook niet ingelicht over de kwaadaardige tumor die ik had en waar ik nu nog allemaal voor sta. En in februari als ik weer aan de slag moet, kunnen ze mijn ziekmelding zeker tegemoet zien, aangezien ik netjes braaf contact had opgenomen n.a.v de brief van het uwv over de duur van het verlof, dat ik dan echt nog niet aan het werk kan en ik het goed wilde regelen (ze zeiden dat ik maar vakantie moest opnemen..en ik heb verder niks meer van ze gehoord toen ik zei dat dat daar niks van in komt). Maar goed, nu dwaal ik af, want hier gaat het topic niet echt over, dus ik laat het even hierbij.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Jan 2014 02:34

Re: Kerstpakket

Paar dagen geleden mijn "pakket" gekregen. Super verwend, een bon van €250,- van een horecagroothandel. Wil graag een mooie grote BBQ kopen, dus die kan ik daar mooi voor gebruiken. Heel blij mee.

Vriend had een leuk pakket met een mooi windlicht, plaid, theedoos en vanalles lekkers erin

We hebben van mijn vader ook zijn kerstpakket gekregen. Ook een leuk pakket, met allemaal tapas dingetjes!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Jan 2014 10:01

Re: Kerstpakket

Ohh wat ontzettend frusterend en onaardig Brooke :S
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 06 Jan 2014 11:17

Re: Kerstpakket

Brooke, wat respectloos van hun kant uit!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem255

Bericht 12 Jan 2014 13:42

Re: Kerstpakket

Ik had voor 100euro aan vvv bonnen.
mijn man had een normaal kerstpakket met etenswaren t.w.v. 75euro gok ik en we konden nog een bon inwisselen tegen een cadeaukaart. Dat was t.w.v. 50euro en we hebben de hema gekozen.
Wij werken bij hetzelfde bedrijf en ik krijg altijd vvv bonnen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers