Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Briefje in brievenbus bij groot feest?

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 08 Sep 2013 07:51

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Wat gruwelijk irritant. Ik had dan ook echt wel gebeld.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Sep 2013 07:54

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Zelf slaap ik meestal wel door zulke feestje heen, maar mijn man inderdaad ook niet. Hier wordt het vaak wel rond 01.00u stil, wat ik ook al laat vind.
Gelukkig ben je er weer een jaar vanaf!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 08:00

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

hahhaa ja idd. Ik snap ook niet dat hij niet gebeld heeft, of überhaupt iemand dus. Denk dat we hier te tolerant zijn naar elkaar ofzo. Ik vind het wel gewoon echt asociaal om tot zo laat van die harde muziek te draaien, en dat in een wijk vol kinderen... N is er drie keer wakker van geworden en dat was ook echt het moment dat ik wel dacht als het nu nog een keer gebeurd, wakker worden van N, dan ga ik bellen. Maar goed ik ben in slaap gevallen maar man dus niet.
<<

Anoniem2

Bericht 08 Sep 2013 21:01

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Uit fatsoen zou ik dat wel gedaan hebben, maar volgens mij is dat zeer ouderwets! :P
<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 21:07

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Shopaholic schreef:Uit fatsoen zou ik dat wel gedaan hebben, maar volgens mij is dat zeer ouderwets! :P



haha is dat zo? Ik vind dat eigenlijk gewoon normen en waarden maar goed...
<<

Anoniem2

Bericht 08 Sep 2013 21:25

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Printje schreef:
Shopaholic schreef:Uit fatsoen zou ik dat wel gedaan hebben, maar volgens mij is dat zeer ouderwets! :P



haha is dat zo? Ik vind dat eigenlijk gewoon normen en waarden maar goed...


Vroeger hadden mensen dat...tegenwoordig niet meer. :thumbdown:
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Sep 2013 21:33

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Tot 4 uur? Jeetje dat is niet normaal hoor Printje.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 09 Sep 2013 07:03

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Als het 1 keer per jaar is, dan heb ik er heen problemen mee.
En eigenlijk vind ik ook dat als je er wel problemen mee hebt je er wat van moet zeggen. Nu erger je je groen en geel terwijl zij misschien denken dat iedereen het prima vind.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 09 Sep 2013 07:17

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Ik doe geen briefje in de bus. Ik heb niet echt veel contact met mijn (boven)buren. Mijn bovenbuurman veroorzaakt zelf best vaak overlast, dus dan ga ik hem ook niet waarschuwen. Nu moet ik wel zeggen dat het er hier ook niet hard aan toe gaat ofzo, dus je hoort het bijna niet. Kan ik niet maken vind ik.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik wel goed burencontact en dan ging ik het wel even zeggen. Maar meestal waren ze dan zelf ook op het feest aanwezig ;-).
<<

Shabby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:11

Bericht 09 Sep 2013 10:45

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Ik zou dat wel doen denk ik. Wel zo fatsoenlijk en zou het andersom ook waarderen.
Wij geven eigenlijk nooit een feest maar toen wij een mini verbouwing gepland hadden en er een deel van een muur werd weggehaald, heb ik de naaste buren wel even gewaarschuwd voor het lawaai.
You don't have to go fast, you just have to go..
<<

Anoniem123

Bericht 09 Sep 2013 10:52

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Ik zou zelf ook de buren even waarschuwen al komt zo'n feest hier niet zo snel voor. Wel bij de buren een paar huizen verderop. Altijd met de kermis is het raak. De eerste keer dat ze hier woonden was het wel zo erg. Luide muziek tot 's morgens vroeg, lallend over straat, auto's optillen en dan laten vallen , eetgevecht waardoor ik de volgende dag stukken komkommer en tomaten in mijn tuin vond.
De volgende dag ben ik er al heel vroeg heen geweest, half 9. Dacht jullie hielden mij wakker nu maak ik jullie wakker. En de stukken komkommer overhandigd en gevraagd of het voortaan even normaal kon.
Tegen de andere buurvrouw gezegd dat ze haar auto hadden opgetild en hadden laten vallen, ze had het gezien maar durfde op dat moment er niets van te zeggen. (ik ook niet want was alleen thuis)

Nu horen we nog wel muziek, maar is het voor de rest niet meer zo'n chaos. Zou me doodschamen zo in een woonwijk.
<<

Evalynn

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:39

Bericht 09 Sep 2013 11:02

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Wij doen wel altijd een briefje in de brievenbus bij de buren, maar onze achterburen doen dat ook niet.

Twee weken geleden was het daar 's avonds groot feest. Erg bizar, wetende dat ik die man zijn moeder verzorgde die avond en zij om 21.00 is overleden (terwijl die zoon er dus nog bij was). Hij is toen weggehaast toen ze overleden was, heeft geen doei gezegd tegen het personeel. En toen ik thuis kwam die avond was er dus keihard feest daar. Dat vond ik echt zó ongepast.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 09 Sep 2013 11:21

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Als ik een feest zou geven dan zou ik de buren ook wel inlichten door even langs te gaan of een briefje te geven. Wel zo netjes en andersom zou ik dat ook fijn vinden.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem44

Bericht 09 Sep 2013 11:30

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Printje schreef:ja en ook echt van die takkemuziek ( bonk bonk bonk) geen gezellige Guus ofzo nee maar die stomme dreunmuziek.

Nou zeg, wat een vreselijke buren heb jij, één keer per jaar een feestje geven en dan ook nog bonk - bonk muziek :laughcry:
<<

Anoniem44

Bericht 09 Sep 2013 11:31

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Evalynn schreef:Wij doen wel altijd een briefje in de brievenbus bij de buren, maar onze achterburen doen dat ook niet.

Twee weken geleden was het daar 's avonds groot feest. Erg bizar, wetende dat ik die man zijn moeder verzorgde die avond en zij om 21.00 is overleden (terwijl die zoon er dus nog bij was). Hij is toen weggehaast toen ze overleden was, heeft geen doei gezegd tegen het personeel. En toen ik thuis kwam die avond was er dus keihard feest daar. Dat vond ik echt zó ongepast.

Iedereen reageert anders op het overlijden van een dierbare, ik vind het niet gepast om hier als buitenstaander zo'n stellige mening over te hebben.
<<

Anoniem321

Bericht 09 Sep 2013 12:17

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Ik zou mijn buren wel inlichten als ik een groot feest zou houden dat tot in de nacht zou duren, vind ik wel zo netjes.

Hier in de buurt zijn gelukkig niet veel van die feesten. Meestal wordt er rond de feestweek die in het dorp wordt gehouden wel hier en daar een buurtbarbecue georganiseerd (onze straat heeft geen straatvereniging, dus ook geen bbq) maar die duren niet tot in de nacht, dus daar hebben we geen last van.
Oja, we hebben wel een buurjongen die dit jaar heel luidruchtig zijn verjaardagsfeestje heeft gehouden. Die jongens praatten niet gewoon met elkaar, nee ze schreeuwden en staken bovendien steeds vuurwerk af.. Maar ook dat feest duurde niet tot in de nacht, dus ik mag eigenlijk niet klagen.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 10 Sep 2013 08:51

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

Ik zou een briefje in de brievenbus doen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem23

Bericht 10 Sep 2013 11:50

Re: Briefje in brievenbus bij groot feest?

-ED- schreef:
Printje schreef:ja en ook echt van die takkemuziek ( bonk bonk bonk) geen gezellige Guus ofzo nee maar die stomme dreunmuziek.

Nou zeg, wat een vreselijke buren heb jij, één keer per jaar een feestje geven en dan ook nog bonk - bonk muziek :laughcry:

Haha!

Ik zou wel een briefje in de bus doen, ook omdat ik onder en bovenburen heb. En het gewoon wel zo netjes vind. Ik denk dat ik ze zelfs gewoon uit zou nodigen :P.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers