Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ben het soms zo zat...

<<

ChiQ

Bericht 09 Jan 2014 11:48

Re: Ik ben het soms zo zat...

Luce schreef:Ik heb het op dit moment ook heel erg..

Gelukkig past mijn schoonmoeder vandaag op en mocht ik S ook even brengen. Dus nu lig ik thuis in bed en er is gewoon RUST! Behalve dat er een dikke bende in huis is, maar daar stap ik wel even overheen. Ik ga nu eerst SLAPEN! En daarna tot 3 uur helemaal geen donder uitvoeren. Heerlijk.

Sterkte studiebol. En alle andere moeders hier ook. Kleine kinderen zijn echt vermoeiend haha.


Heerlijk! Geniet ervan en lekker niets doen! Als ik Julian wegbreng dan ga ik eerst alles nog doen, vervolgens kan ik niet rustig meer even slapen of aanklooien en moet ik hem alweer halen. Rust rustttt
<<

Anoniem193

Bericht 09 Jan 2014 11:50

Re: Ik ben het soms zo zat...

ChiQ schreef:
Luce schreef:Ik heb het op dit moment ook heel erg..

Gelukkig past mijn schoonmoeder vandaag op en mocht ik S ook even brengen. Dus nu lig ik thuis in bed en er is gewoon RUST! Behalve dat er een dikke bende in huis is, maar daar stap ik wel even overheen. Ik ga nu eerst SLAPEN! En daarna tot 3 uur helemaal geen donder uitvoeren. Heerlijk.

Sterkte studiebol. En alle andere moeders hier ook. Kleine kinderen zijn echt vermoeiend haha.


Heerlijk! Geniet ervan en lekker niets doen! Als ik Julian wegbreng dan ga ik eerst alles nog doen, vervolgens kan ik niet rustig meer even slapen of aanklooien en moet ik hem alweer halen. Rust rustttt


Goedzo Luce!

@Chiq: De volgende keer dus niet van alles nog doen doen doen, maar laten liggen en chillen!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 09 Jan 2014 13:38

Re: Ik ben het soms zo zat...

Pompoen schreef:
Elsa schreef:Heel herkenbaar!!
Ik zei laatst; ik zou zo graag eens 1x lekker willen uitslapen. Iemand die haar 'sochtends mee naar beneden neemt.
En die 2x een uurtje slaap op een dag maakt het ook niet echt goed. Helaas kan ik er nog niet tegen om haar wg te brengen en alleen thuis te zijn, dus dat is hier geen optie. Hopenlijk bij jou wel


Ja, ik had laatst een weekje op vakantie dat mijn vader dat steeds deed. Heerlijk! Maar daarna besefte ik nog meer hoe zeer ik dat miste en hem ergens laten logeren en dan zelf moederziel alleen thuis zijn lijkt me echt geen lol aan dus dat doe ik (nog) niet.
Maar het is voor mij ook heel erg herkenbaar, élke keer weer diezelfde handelingen, dezelfde dingen die moeten. Ik wíl geen flesjes meer maken, ik wil niet elke keer de kinderstoel en L. van top tot teen poetsen, ik wil hem niet steeds moeten vermaken.
En dan heb ik nog eens een vrij makkelijk kind dat best wel veel slaapt op een dag en ook best goed even alleen kan spelen (alleen nu net de laatste dagen even niet).


Hier ook eigenlijk best een makkelijk kind, alleen vergeet je dat op het moment dat ze even een paar daagjes niet makkelijk zijn..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem19

Bericht 09 Jan 2014 13:39

Re: Ik ben het soms zo zat...

Door zulke topics denk ik altijd: GENIETEN ik moet NU NU NU nog genieten :laughcry:
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 09 Jan 2014 14:01

Re: Ik ben het soms zo zat...

Herkenbaar hoor! Ik werk doordeweeks alleen halve dagen en heb er soms echt dagen bij zitten dat ik heel blij ben als ik 's middags de deur dicht kan trekken en kan gaan werken. Ik vind dat sowieso een goede combi, halve dagen werken!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Jan 2014 14:02

Re: Ik ben het soms zo zat...

Darcy schreef:Door zulke topics denk ik altijd: GENIETEN ik moet NU NU NU nog genieten :laughcry:


:lol:
R. 2013
D. 2016
<<

No. 3

Bericht 09 Jan 2014 14:05

Re: Ik ben het soms zo zat...

Darcy schreef:Door zulke topics denk ik altijd: GENIETEN ik moet NU NU NU nog genieten :laughcry:
:yes:
<<

Anoniem66

Bericht 09 Jan 2014 15:26

Re: Ik ben het soms zo zat...

ChiQ schreef:
Luce schreef:Ik heb het op dit moment ook heel erg..

Gelukkig past mijn schoonmoeder vandaag op en mocht ik S ook even brengen. Dus nu lig ik thuis in bed en er is gewoon RUST! Behalve dat er een dikke bende in huis is, maar daar stap ik wel even overheen. Ik ga nu eerst SLAPEN! En daarna tot 3 uur helemaal geen donder uitvoeren. Heerlijk.

Sterkte studiebol. En alle andere moeders hier ook. Kleine kinderen zijn echt vermoeiend haha.


Heerlijk! Geniet ervan en lekker niets doen! Als ik Julian wegbreng dan ga ik eerst alles nog doen, vervolgens kan ik niet rustig meer even slapen of aanklooien en moet ik hem alweer halen. Rust rustttt


Niet doen man!! Gewoon je reet op de bank gooien, je ogen half sluiten, zie je de bende ook niet.

Heb tot net geslapen en het was heerlijk.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 09 Jan 2014 18:55

Re: Ik ben het soms zo zat...

Darcy schreef:Door zulke topics denk ik altijd: GENIETEN ik moet NU NU NU nog genieten :laughcry:



Dat was ook het eerste wat ik dacht ja :laughcry:
2019
2022
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 09 Jan 2014 19:02

Re: Ik ben het soms zo zat...

Tegenwoordig snap ik wel wat ze bedoelden met geniet nog van de rust (als je voor de eerste keer zwanger bent), ik zei toen ook altijd "ja, doe ik ook", maar als je eenmaal kinderen hebt begrijp je het pas echt dat ze dat zeiden en had ik liever nog meer genoten van die rust :D
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 21:03

Re: Ik ben het soms zo zat...

Door deze topics ben ik altijd wel zo blij dat ze allebei wat ouder worden. Een kleine baby wil ik echt nooit meer... met die dingen ben ik wel echt klaar.

Soms denk ik ook wel eens wat een rustig, onbekommerd leven was het toch zonder kinderen.
<<

Anoniem20

Bericht 09 Jan 2014 21:16

Re: Ik ben het soms zo zat...

Herkenbaar!

Ik zit nu net even na een dag met een dolle peuter en een 1jarige die de hele tijd wil staan (en dit niet kan). Ondertussen staat het eten voor morgenavond op en naast mij op de bank 3wasmanden was wat nog opgevouwen moet worden. De kinderstoel staat nog tussen de pastaslierten en als ik achter mij kijk zie ik 3 omgegooide bakken speelgoed...ik kijk dus wijselijk naar de tv :) de tassen voor het kdv moeten nog gepakt worden en er liggen nog 5 rekeningen die echt een keer betaald moeten worden.
En als vriend zo thuiskomt mag hij dweilen en zijn nette kleding voor morgen strijken, daar begin ik niet meer aan :)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jan 2014 21:21

Re: Ik ben het soms zo zat...

Juani wat goed dat je eten voor morgen al op staat..

Mijn planning is deze week(door omstandigheden) zo beroerd dat ik vanavond zo laat thuis was dat ik maar brood met de meiden heb gegeten.
:heart: :heart: 2011
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 09 Jan 2014 22:41

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ik herken het!
Onze jongste dochter is lekker bezig momenteel. Steeds op de kinderstoel van grote zus klimmen als ik niet oplet. Staat ze heel vrolijk bovenaan terwijl ze er zo af kan vallen. Ook liep ze vanmorgen met de tv ontvanger rond. Het tv kastje met daarin dvd's en cd's heb ik dichtgemaakt met een touwtje zodat ze die niet steeds leeg kan plukken. De lades van de keuken heb ik dicht getapet. En dan nog vindt ze genoeg dingen.
Dus toen ze haar middagdutje deed en ik eindelijk de kans kreeg om wat nuttigs boven te doen... heb ik 1 wasje gedraaid en opgehangen en ben daarna op de bank geploft.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 22:47

Re: Ik ben het soms zo zat...

Maar...... we krijgen er zoveel voor terug.... ahahaha
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 09 Jan 2014 22:53

Re: Ik ben het soms zo zat...

Klopt, vandaag zaten beiden meiden ook even lief te doen. Ligt de oudste op de grond, komt de jongste er boven op liggen om te knuffelen met bijbehorende kroelgeluidjes.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 23:08

Re: Ik ben het soms zo zat...

hahaha gelukkig overheersen die goede dingen hier enorm. Ze zijn eigenlijk erg braaf als ik dat soms hier zo allemaal lees. R noemt N de laatste tijd steeds zijn lievelingsvriendje, ook erg schattig. En R krijgt dan weer kusjes van N terug.
<<

Anoniem58

Bericht 10 Jan 2014 08:32

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ik ben het soms ook zat, weer opstaan 's morgens, weer brood maken, Christian achter zijn kont aan zitten dat hij een beetje op schiet zodat we op tijd komen. Dan zelf nadenken wat ik allemaal nodig heb om naar school te gaan, school, boodschappen, studeren, koken, eten, drama tussendoor omdat iets niet mag, moe op de bank zitten om weer op tijd naar bed te gaan en de volgende dag hetzelfde te doen. Maar meestal is dat gevoel maar even, en dan geef ik mezelf een schop onder de kont, en dan gaat het weer.
<<

Anoniem85

Bericht 10 Jan 2014 12:39

Re: Ik ben het soms zo zat...

Annemie schreef:Tegenwoordig snap ik wel wat ze bedoelden met geniet nog van de rust (als je voor de eerste keer zwanger bent), ik zei toen ook altijd "ja, doe ik ook", maar als je eenmaal kinderen hebt begrijp je het pas echt dat ze dat zeiden en had ik liever nog meer genoten van die rust :D



Heel herkenbaar inderdaad. En toen kon ik niet wachten tot de kleine er zou zijn, nu denk had nog maar meer genoten van de rust, nog langer uitgeslapen, nog meer uitgegaan, etc.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 10 Jan 2014 22:01

Re: Ik ben het soms zo zat...

Herkenbaar....knuffel! X
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers