Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem58

Bericht 10 Jan 2014 14:34

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Ook niet in een pb ;) Wel leuk al die foto's appen, is het toch al weer minder eng om elkaar in het echt te zien hopelijk.

Ja heel leuk, en inderdaad mindere nog. Ik kan alleen foto's sturen die ik online heb staan en die heb ik niet :(
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 14:50

Re: Datetopic

Dat is jammer :( Maar daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn :mist-een-smiley-die-over-zijn-kin-wrijft:
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 10 Jan 2014 15:14

Re: Datetopic

Morgen weer een date met mijn date :D Poging 2 tot de Hobbit kijken haha ..Ben benieuwd hoe ver we nu komen :P

@Bolletje wat spannend! Ik hoop dat vanavond uit eten gaat lukken :D
@Japie en Jules Heel veel plezier vanavond! :)
@Poubelle wat leuk dat je zondag een 2e date hebt! wat gaan jullie doen? :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem58

Bericht 10 Jan 2014 15:42

Re: Datetopic

Haha tabbie, ik doe het ook maar liever niet haha!
Joyce, dat eten zou morgen avond zijn en gaat helaas niet door, hij kan z'n afspraak niet verzetten, maar komt wel overdag op de koffie!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 15:57

Re: Datetopic

Spannend Bolletje! (ik kan ook wel op de koffie komen gnagna)
<<

Anoniem58

Bericht 10 Jan 2014 16:13

Re: Datetopic

Hahaha! Uhm nee!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 10 Jan 2014 16:18

Re: Datetopic

Kreeg net een berichtje op een datingsite van iemand en ik kon diegene snel vinden op Facebook en volgens mij is hij pas twee weken vrijgezel wat ik kan opmaken uit updates van anderen... Ben nou toch benieuwd wat zo iemand drijft om zo snel op een datingsite te gaan zitten.

Ga toch maar antwoorden, kijken wat ie zegt :p
<<

Anoniem50

Bericht 10 Jan 2014 16:40

Re: Datetopic

Tabbie, heel erg lief van je!

Zoeken jullie mannen die jullie 'vinden' via een datingsite op op Facebook? Wel een uitvinding, haha. Ik had het laatst nog over datingsites met een vriendin. Zij was voor en ik was tegen. Ik geloof dat ik zo negatief was dat ze zich nooit meer aanmeldt. :angel:

Ik ben even niet bezig met mannen. Vind het allemaal wel dierbaar momenteel. Twijfel lichtelijk of ik hém moet inlichten over mijn mood en de dood van mijn opa. Maar ja, hij kan er ook niets aan doen of veranderen. Behalve dan dat hij wat beter snapt waarom ik hem niet recht aankijk en goedendag mompel.... Dit gaat toch niets worden. Ik vertoon te vreemd gedrag.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 16:43

Re: Datetopic

Maar misschien inderdaad goed om hem even in te lichten. Dan weet hij dat hij ook niet opeens met een brede lach voor jouw deur moet staan. Snap helemaal dat je daar dan ook geen zin in hebt.

En haha, neej, nog steeds geen datingsite voor mij hoor. Ben daar ook nog steeds geen voorstander van. Al snap ik wel dat je dan die jongen ga opzoeken op fb. Ik zou ook hem googlen joh!

Wat ga je dan sturen Nijn?

En flauw, Bolletje :p
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 10 Jan 2014 18:55

Re: Datetopic

Soms heeft iemand letterlijk bijna zn hele naam als nickname dus dan ga je toch even kijken. Vind het vooral dan een fijn idee dat ik weet dat iemand bestaat ofzo. En mocht iemands profiel niet al te afgeschermd zijn dan zie je wel een beetje wat iemand doet, of ie vrienden heeft, gewoon of iemand een beetje te vertrouwen is ofzo.

Ik heb nog niks gevraagd hoor maar ik heb gewoon geantwoord op zijn berichtje :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Jan 2014 19:02

Re: Datetopic

Ja ik check mensen ook op FB hoor, als hun naam enigszins uit hun nickname is af te leiden! Zo ben ik destijds ook in contact gekomen met mn huidige scharrel. Had hem op FB opgezocht en een berichtje gestuurd.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 10 Jan 2014 19:59

Re: Datetopic

Wat jammer dat je date niet doorgaat Majira! Waarbkan hij niet goedmee omgaan dan?

Bolletje, zie jij je date nou morgen? Spannend! Ik ben heel benieuwd!

Joyce, veel plezier met je date!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 11 Jan 2014 00:48

Re: Datetopic

Ik heb een naar onderbuikgevoel over mijn date van morgen

we waren aan het appen en ik zei dat ik benieuwd was hoe ver we komen morgen met de film... (gezien vorige keer) hij zo ik heb me voorgenomen hem af te kijken ;-)

Ik heb het idee dat het of uiteindelijk niet door gaat of de laatste keer is of zo.. I don't know... Misschien ook niets met mij te maken of verkeerd geïnterpreteerd.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem156

Bericht 11 Jan 2014 00:52

Re: Datetopic

Wat vervelend dat je dat gevoel hebt, Joyce.
Maar het zal niet heel erg uit de lucht komen vallen? Hij heeft ten slotte gezegd geen relatie te willen, toch?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 11 Jan 2014 00:53

Re: Datetopic

Poubelle schreef:Wat vervelend dat je dat gevoel hebt, Joyce.
Maar het zal niet heel erg uit de lucht komen vallen? Hij heeft ten slotte gezegd geen relatie te willen, toch?



Klopt, heeft ook niet daar echt mee te maken.. vooral de opmerking over de film.. Beetje vaag :confused:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem156

Bericht 11 Jan 2014 00:56

Re: Datetopic

mii_joyce schreef:
Poubelle schreef:Wat vervelend dat je dat gevoel hebt, Joyce.
Maar het zal niet heel erg uit de lucht komen vallen? Hij heeft ten slotte gezegd geen relatie te willen, toch?



Klopt, heeft ook niet daar echt mee te maken.. vooral de opmerking over de film.. Beetje vaag :confused:


Nou zoals ik het lees wil hij gewoon die film kijken maar ik vind het niet raar of stom overkomen. Wacjt gewoon morgenavond af en wie weet valt het allemaal wel mee.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 11 Jan 2014 02:05

Re: Datetopic

Inderdaad gewoon afwachten Joyce, je ziet het morgen wel. Weet je wat het is met dit soort dingen (wel daten, geen relatie willen) die kunnen ook niet eeuwig door blijven gaan. Je komt op een moment dat je een stap verder moet zetten. Of een stap terug, wat dus meestal stoppen is. Neemt niet weg dat het niet vervelend is maar zo gaat het wel. Alsnog veel plezier morgen, wie weet valt het mee en maak je je druk om niks!
<<

Anoniem58

Bericht 11 Jan 2014 09:37

Re: Datetopic

Joyce, ik ben het wel eens met Toet, dat is wel zeker iets waar je rekening mee moet houden, maar het smsje kan ook gewoon betekenen dat hij de film wil afkijken. Meer niet, valt mij op dat wij (de dames) vaak vanalles tussen de regels willen lezen, ik zelf ook hoor.

Waaaahhhh, hij gaat zo vertrekken en bijna 600 km rijden en dan is hij er! Yes!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Jan 2014 12:40

Re: Datetopic

Jules & Japie, hoe was t in de kroeg? Bij mij was t leuk, lekker gedanst, maar weinig gesjanst.
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Jan 2014 13:30

Re: Datetopic

Het was erg gezellig in de kroeg met elkaar, maar daar bleef het ook bij haha. Geen leuke mannen gezien. Maar we gaan vanaf nu elke maand uit, de ene keer daar en andere keer hier. Goed voornemen weer :thumbup: ! Dus mocht je een keer zin hebben om mee te gaan. Misschien loopt hier wel wat leuks voor je :D
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Jan 2014 13:51

Re: Datetopic

Ja ik ga een keer mee, gezellig! Alleen ik hoop niet dat jullie nu elke tweede vrijdag vd maand gaan, want dan heb ik altijd een date met vriendinnen :D
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Jan 2014 14:02

Re: Datetopic

Nee, we hebben geen vaste dag. De ene keer op vrijdag en andere keer zaterdag. Net wat uitkomt. En je kan hier slapen, dus ongelimiteerd wijn drinken :D
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Jan 2014 14:10

Re: Datetopic

Yay count me in! Ik ga in februari ook een keer in Arnhem stappen trouwens, ben benieuwd, lang geleden dat ik daar ben geweest. Maar keep me posted over jullie volgende date!
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 11 Jan 2014 14:26

Re: Datetopic

Spannend Bolletje! En wat nu verder? Hoe was je ook alweer in contact gekomen met deze man?
<<

Anoniem58

Bericht 11 Jan 2014 14:30

Re: Datetopic

Ik heb hem 1 keer gezien tijdens een masterclass bij ons op school en toen heb ik hem toegevoegd op Facebook en zijn we aan de praat geraakt. Als het straks klikt ( hij is er over minder dan een uur) denk ik dat het best eens serieus kan worden :)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers