Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwemmen..

<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Sep 2013 09:00

Re: Zwemmen..

Wij gingen in het begin om de week babyzwemmen. Maar dat is verwatert. Nu willen we wel weer wat vaker gaan zwemmen. Toevallig gister wilde we gaan, bleek het zwembad al dicht.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem144

Bericht 09 Sep 2013 09:14

Re: Zwemmen..

Printje schreef:Ik vind het ook best duur eigenlijk, 6 euro voor ons en 2.60? voor de kinderen.

R zei vanavond wel een paar keer; wat was het zwemmen fijn he mama.

Ik neem aan dat jullie een stadspas hebben?
Dan kun je op maandag en donderdag voor 2 euro ofzo zwemmen op 1 van de dagen bij de t.ongelreep en op 1 van de dagen bij het O.ttenbad.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 09 Sep 2013 09:17

Re: Zwemmen..

We nemen ons vaak voor te gaan zwemmen, maar doen dit ook echt te weinig. In de vakantie zijn we iedere dag gaan zwemmen en L. vond dat zó leuk! Eigenlijk zouden we iedere maand moeten gaan zwemmen!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Luna

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 09 Sep 2013 10:09

Re: Zwemmen..

Met de oudste heb ik vanaf ongeveer 12 weken tot hij naar school moest bijna iedere week baby-peuterzwemmen gedaan, vanaf dat de 2e haar eerste prikken had ging ze mee het water in en nu ga ik met haar nog steeds iedere week. Ze vinden het beide heerlijk. De oudste is vorige week met zwemles begonnen en die wilde er na 3kwartier nog helemaal niet uit. Hij is blij dat hij vanmiddag weer mag. In de zomer hebben we ook best veel in natuurwater bij mijn ouders en in de buurt gezwommen en ook een keer in de zee.
Little feet leave big imprints on our hearts
zoon 02-2009 dochter 06-2011
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Sep 2013 10:12

Re: Zwemmen..

We gaan ongeveer 1 keer in de 2 weken zwemmen.

Het kost ons 4,50 per persoon en voor R betalen we 1,90.
R. 2013
D. 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 09 Sep 2013 11:36

Re: Zwemmen..

We zwemmen elke week,babyzwemmen ! Ook op vakantie zorgen we dat er een zwembad in de buurt is en met het mooie weer afgelopen zomer zijn we ook regelmatig maar t openlucht bad of meer lid geweest
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 09 Sep 2013 14:14

Re: Zwemmen..

Ik zwem met T wekelijks sinds ze 4 maand is. Echt als gezin naar het zwembad doen we we weinig. In de zomer ben ik ook nog een aantal keren met t wezen zwemmen en als gezin 3x naar een recreatieplas in de buurt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 09 Sep 2013 15:13

Re: Zwemmen..

Hier is het ook achterlijk duur. Met zn 2en zijn we rond de 8 euro kwijt! En dat voor een paar uurtjes.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Sep 2013 15:20

Re: Zwemmen..

Vanaf wanneer mag je eigenlijk met een baby zwemmen? Het lijkt mij ook wel leuk om samen met R. te gaan zwemmen. Zou dit nu al leuk zijn?
<<

Nel

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:55

Bericht 09 Sep 2013 15:24

Re: Zwemmen..

IceCream schreef:Wij gaan ook echt veels te weinig. We hebben er zo'n hekel aan, vieze vloeren, kleine kleedhokjes, veels te warm in de omkleedruimtes, en dan met zoveel mensen in het water, ieuuuwwww.
Voor de kinderen gaan we wel eens, maar anders zouden we echt nooit in zo'n zwembad komen.

Ik zie er helemaal tegenop dat de oudste binnenkort met zwemles moet starten, dat stel ik het liefst zo lang mogelijk uit. Ik vermoed dat ik vanavond dat moment een aantal jaren elke week in het zwembad zal zijn voor de zwemles :( .


Zwemles vind ik echt anders. Dan hoef je jezelf niet te doen, maar alleen je kind een beetje helpen. Maar sowieso is het vaak het beste om daar pas vanaf 5 jaar mee te starten hoor..;-)
<<

Anoniem275

Bericht 09 Sep 2013 15:31

Re: Zwemmen..

Jade schreef:Vanaf wanneer mag je eigenlijk met een baby zwemmen? Het lijkt mij ook wel leuk om samen met R. te gaan zwemmen. Zou dit nu al leuk zijn?

ip mag het na de eerste prikjes, maar hier adviseren ze niet eerder dan 12 weken te gaan.

ik heb met T wel vaak gezwommen, nu is het iets lastiger met 2, maar ik wil een van de oma's af en toe mee vragen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Sep 2013 15:48

Re: Zwemmen..

bubble schreef:
Jade schreef:Vanaf wanneer mag je eigenlijk met een baby zwemmen? Het lijkt mij ook wel leuk om samen met R. te gaan zwemmen. Zou dit nu al leuk zijn?

ip mag het na de eerste prikjes, maar hier adviseren ze niet eerder dan 12 weken te gaan.

ik heb met T wel vaak gezwommen, nu is het iets lastiger met 2, maar ik wil een van de oma's af en toe mee vragen.


R. is nu bijna 5 maanden, dus dat zou dan geen probleem meer moeten zijn. Ik denk dat wij dan binnenkort eens als gezin gaan zwemmen! :cheers:
<<

Anoniem133

Bericht 09 Sep 2013 18:45

Re: Zwemmen..

Wij proberen eens in de maand te gaan. Ik vind het hier ook duur, wij betalen voor 2 volwassen en twee kinderen t/m 3 jaar 18 euro. Maar de kinderen vinden het heerlijk, en wij hebben dan ook wel een zwembad waar er vanalles voor de kleintjes te doen is.
<<

Anoniem 77

Bericht 09 Sep 2013 19:03

Re: Zwemmen..

Hier ook een waterratje. Elke maand proberen we wel te gaan. Ik wilde graag gaan baby zwemmen, maar is er nooit van gekomen. Misschien dat ik er binnenkort mee ga beginnen. Ik vind het best duur.
<<

twinmummy

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 09 Sep 2013 19:35

Re: Zwemmen..

Gaan hier 2 x in de week zwemmen, mits ik zelf geen dienst heb op zondag. En dan doen we de woensdag, dan is er peuterzwemmen. Echt heerlijk is dat lekker een ochtend met z.n drieen ontspannen. De zondag gaat man meestal wel mee.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Sep 2013 20:43

Re: Zwemmen..

Star007 schreef:
Printje schreef:Ik vind het ook best duur eigenlijk, 6 euro voor ons en 2.60? voor de kinderen.

R zei vanavond wel een paar keer; wat was het zwemmen fijn he mama.

Ik neem aan dat jullie een stadspas hebben?
Dan kun je op maandag en donderdag voor 2 euro ofzo zwemmen op 1 van de dagen bij de t.ongelreep en op 1 van de dagen bij het O.ttenbad.


Op die dagen werken wij allebei dus dat gaat helaas niet.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers