Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Jan 2014 22:11

Re: Datetopic

Ja Lenthe, huilen mag best! Toen ik door mijn 2maanden date was gedumpt heb ik ook hard moeten huilen. Dat was nog niet eens een relatie. En 3,5e maand kan dan kort zijn. Het is lang genoeg om er heel verdrietig van te kunnen zijn. En laat de schoonmaak maar even voor wat het is. Doe waar jij je goed bij voelt.

Japie en Jules, veel plezier vrijdag!

Polly wat zie je hem snel weer! Superleuk! Durf je het aan om tijd met zijn moeder door te brengen? Het is wel heel echt dan gelijk he? Maar volgens mij is het bij jullie ook best al echt. Wel gaaf dat je naar zijn land gaat. Kan je zijn echte leven zien. Ik zou denk ik liever niet de hele dag met zijn moeder doorbrengen. Liever eerst een paar uur alleen en dan naar je vriendin (als zij tijd heeft). Of andersom. Ik zou zijn moeder liever ontmoeten waar hij bij is.

Ik laat mijn date even voor wat het is. Dus weinig nieuws te vertellen.
<<

Anoniem156

Bericht 07 Jan 2014 22:49

Re: Datetopic

Polly wat leukdat je 'm zo sbel alweer ziet! Ik zou er niet voor kiezen om de dag door te brengen met zijn moeder maar ik vind ouders ontnoeten ook altijd een mega-stap en belachelijk spannend haha!

Jules en Japie veel plezier! Dat het maar een vruchtbare avond mag worden ;).

Ik heb zondag de tweede date!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Jan 2014 22:54

Re: Datetopic

Jeujj!
<<

Anoniem58

Bericht 08 Jan 2014 07:29

Re: Datetopic

Polly ik vind jouw verhalen iedere keer zo leuk om te lezen, super dat je hem zo snel weer ziet!
Lenthe, je mag daar best verdriet om hebben hoor, ik vind 3,5 maand niet eens zo heel kort. Ik had al verdriet na 1,5 week haha!
Gisteren de hele dag geappt met mijn Cubaan, hij overlaad mij met complimentjes en is zo super leuk. Gisterenavond was ik wel even aan het freaken dat het weer zo heftig voelt, en dat ik daar toch wel bang voor ben. Volgende week gaan we afspreken en hij komt over twee weken naar mijn concert luisteren.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 08 Jan 2014 09:57

Re: Datetopic

Spannend Bolletje! Lijkt me wel gek om iemand waarmee je nu zoveel contact hebt via digitale kanalen in het echt te gaan zien. Maar hartstikke leuk natuurlijk!

Poubelle: Yeah leuk!

Ja Japie & ik gaan vrijdagavond in mijn woonplaats stappen. Doe ik bijna nooit en de laatste keer werd ik uitgenodigd voor een trio (door een gek stel). Deze keer hopelijk gewoon leuke mannen!
<<

Anoniem58

Bericht 08 Jan 2014 10:03

Re: Datetopic

Ja ik vind het ook eng, maar ben wel blij als hij in de buurt woont en we normaal contact kunnen hebben, al zou de eerste keer wel eng zijn. Hij wil dol graag skypen maar ik durf niet :p
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 08 Jan 2014 16:08

Re: Datetopic

En Bliss? Is scharrel al langs geweest? :angel:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jan 2014 17:25

Re: Datetopic

Fiebie schreef:En Bliss? Is scharrel al langs geweest? :angel:


Hoe bedoel je? We hadden deze week niet afgesproken. Ik had gisteravond nog geopperd, maar dat zou erg laat worden en was niet handig. Volgende week woensdag zie ik hem pas weer en daarna gaat ie drie weken op vakantie.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 08 Jan 2014 18:28

Re: Datetopic

Waarom durf je niet te skypen, Bolletje?
Ik kan me voorstellen dat het de eerste keer eng is maar daarna toch alleen maar juist leuker? (Als het goed is dan haha)
<<

Anoniem58

Bericht 08 Jan 2014 19:16

Re: Datetopic

Geen idee haha, We sturen nu voice apps en foto's naar elkaar, dat durf ik wel hahah!
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Jan 2014 20:47

Re: Datetopic

Polly, wat zijn jullie leuk samen!!
<<

Anoniem285

Bericht 09 Jan 2014 04:47

Re: Datetopic

Majira, hebben jullie al meer specifieke plannen gemaakt? Komt hij je ophalen of hoe gaat zoiets? Laat thuiskomen is inderdaad ook een goeie. Al heb je dan het ongemakkelijke ontbijt :P

Bliss, ik ben het helemaal met je eens (leugentje om bestwil moet kunnen), maar ik kan dat zelf niet – mijn moeder ziet al van grote afstand aan mijn gezicht hoe laat het is. Irritant! :D
Fijn dat je je scharrel nog even kunt ‘benutten’ voordat ie drie weken weggaat :P

Lenthe, sterkte, ik kan het me helemaal voorstellen hoe je je nu moet voelen. Fijn dat jullie wel gewoon op een normale manier uit elkaar kunnen, maar ik vind het wel goed dat hij duidelijk is en je niet aan het lijntje houdt. Dan kun je tenminste verder. Knuffel!

Japie en Jules, veel plezier! :D Kom maar op met die sappige verhalen!

Carra, nou ja, dat is ook een update, toch? Hoor je wel nog veel van hem, of heeft hij de boodschap wel begrepen? Geniet maar even van de rust, voordat je het weet ben je weer verwikkeld in een volgend ‘project’ :D

Poubelle, leukkk, zondag al!! Jullie laten er geen gras over groeien, dat is een goed teken. Wat gaan jullie doen?

Bolletje, leuk dat het zo relaxt loopt bij jullie!! Maak je er niet te druk om, je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Eerst maar eens zien hoe het is als je hem straks ziet. Kun je je daarna nog genoeg druk maken over hoe je je voelt :P

Auxo, dankjewel :D
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 26 Jan 2014 18:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem58

Bericht 09 Jan 2014 07:21

Re: Datetopic

Polly dot, ik vind jouw verhalen super leuk om te lezen, wat lief dat hij je naar dat gat brengt!
Majira, lijkt mij inderdaad moeilijk als je thuis woont, mijn ouders zouden mij ook door hebben denk ik.
Poubelle, ja ik vind het eng inderdaad om hem live te zien en spreken, bang dat ik er raar uit zie op zo'n Skype scherm haha, terwijl hij met die gesproken berichten ook gewoon mijn stem hoort.

Maar... Gisteren hebben we gebeld, ik vroeg wat hij ging doen en hij zei: call you! Eerst nog een gedoe omdat ik niet durfde maar daarna super leuk gepraat en waren alle zenuwen weg. Zaterdag komt hij aan, hij moet eerst 6 uur rijden en hij zei gisteren dat hij aan het denken was om vroeger te vertrekken om ' s middags nog af te kunnen spreken... Eergisteren was ik aan het freaken, over hoe dat allemaal zou moeten met Christian etc, en andere "onbenullige" zaken, maar nu ben ik heel relaxed en wil ik hem heel graag ontmoeten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 09 Jan 2014 13:51

Re: Datetopic

Zo dit topic is amper meer bij te houden!

Polly, ik zou gewoon lekker die moeder ontmoeten. Maar ik heb eigenlijk ook nog nooit meegemaakt dat iemands moeder mij niet zag als ideale potentiele schoondochter :yes: Echter nog ik ook wel dat het heel spannend is en gelijk al een stuk serieuzer. Zo zie je maar weer, als het eenmaal goed zit ...

Bolletje, ik snap je helemaal. Skypen is eng! Bellen vind ik nog veel enger, dus bravo daarvoor. Ben benieuwd hoe je hem vindt in het eggie. Hou ons zeker geupdated!

Bliss, wow, straks drie weken zonder scharrel! Ach kan je even uitzoeken hoe het nu zit met jouw rare bloedhormonen :laughcry:

Lenthe, hoe voel je je nu?

Poubelle, klinkt inderdaad goed als jullie zo snel alweer een nieuwe date hebben gepland. Kriebels? Woont hij in de buurt?

Jules: ben benieuwd of je nu ook weer zo'n raar aanbod krijgt. Waar is die woonplaats van jou? En veel plezier morgen! Jij ook Japie!

Carra, ik denk dat het een goede beslissing is omtrent het laten van je date. Zaterdag zie je misschien wel opeens iets veel leukers lopen.

Haha, Majira, ik kan daar inderdaad ook nooit om liegen. Ziet mijn moeder echt direct aan mijn gezicht! Oh en zo laat thuis komen dat ze alweer op bed liggen.. mijn moeder werd dan altijd gewoon weer wakker :silent: Gelukkig woon ik niet meer thuis, maar toen ik op date ging met iemand uit mijn ouderlijke woonplaats, tja, toen wisten ze het natuurlijk wel. En nu hoort ze het zelfs aan mijn stem. "Wat ga je doen dit weekend?" "Uhmzzzzz nietssssss" :dance:

Toet, heeft hij nog meer praktische dingen gevraagd? Sukkel. Pff

Marley, ik wens je heel veel sterkte komende tijd. Je weet me te vinden :hug:

Ik vergeet vast veel mensen, maar het is ook zoveel!
Hier gaat alles zijn gangetje en ik gedraag me enorm braaf. Beetje seksueel gefrustreerd, maar het went geen vent :P
<<

Anoniem156

Bericht 09 Jan 2014 22:24

Re: Datetopic

Haha snel? Er zit een week tussen, dat valt wel mee toch? Haha ik heb al zo lang geen tweede date meer gehad, ik weet niet wat normaal is :p
Ja ik heb al wel een beetje kriebels! Het stomme is, en misschien ga ik al wel een beetje snel en ga ik straks weer hartstikke op mn bek, maar het voelt eigenlijk wel heel relaxed allemaal.
We hebben superleuk contact via whatsapp elke dag, hebben hilarische gesprekken die helemaal nergens over gaan en dat loopt vloeiend over in best een serieus gesprek.
Het is gewoon heel leuk! Net sprak ik m'n collega, die kwamen we afgelopen zondag tegen toen we naar een café liepen, en die heeft net een promotiepraatje voor m'n date gehouden, haha.
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Jan 2014 00:32

Re: Datetopic

Ik verwacht niet dat het hier dit weekend nog tot een date komt.
We hebben vanavond via WhatsApp een vrij goed gesprek gehad waarin eigenlijk wel naar voren kwam dat hij niet echt met iets waar ik best wel mee zit, goed kan omgaan. En daarnaast kwam nog bij dat hij zei dat hij nog niet weet of hij toe is aan een relatie omdat hij zich niet wil binden en eigenlijk nog wel geniet van het vrije leven.

Ik vind het jammer en doet ook best wel een beetje zeer. Maar eerlijkheid duurt het langst.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 10 Jan 2014 03:56

Re: Datetopic

Ik moet even inbreken om te vragen of we jouw verhaal mogen verfilmen Polly ;) Klinkt echt fantastisch allemaal! Ik hoop dat z'n moeder net zo leuk is en dat jullie samen nog lang en gelukkig reizen :)

Poubelle, klinkt veel belovend! Het klopt vaak wel als er totaal geen stress is! Veel plezier zondag!
<<

Anoniem58

Bericht 10 Jan 2014 07:21

Re: Datetopic

Japie en Jules, veel plezier vanavond!
Polly, ik ben voor de film! Weet je al hoe je die dag gaat invullen?
Poubelle, klinkt heerlijk relaxed allemaal!
Majira, wat rot is dat he, maar inderdaad hij kan beter nu eerlijk zijn. Maar leuk is het niet.

Mijn Cubaan en ik hebben gisteren geskyped! Hij is echt te leuk, lief, geïnteresseerd, grappig, een lekker ding (niet onbelangrijk) en ik hoop zo erg dat dat morgen ook nog allemaal is. Hij zegt zelf dat we ons daar niet zo druk over moeten maken, we sturen filmpjes, gesproken berichten en foto's naar elkaar en nu na het skypen kun je toch een beetje inschatten hoe diegene in het echt is. Heel misschien gaan we ook uit eten morgen avond, als hij zijn afspraken verzet krijgt. Woei!
<<

Anoniem58

Bericht 10 Jan 2014 07:26

Re: Datetopic

Oh sorry voor de spam maar ik ben zo enthousiast. Het leukste aan hem vind ik de kalme uitstraling die hij heeft. Op de foto's al en gisteren met skypen ook. Heerlijk vind ik dat, misschien omdat ik zelf totaal geen innerlijke rust heb.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 10 Jan 2014 08:52

Re: Datetopic

Jammer Majira, maar een keertje koffie drinken kan toch best? Het is niet gelijk een relatie, maar alleen elkaar ontmoeten om te kijken of er iets in kan zitten. Je hoeft jezelf niet direct te binden.

Poubelle, ik vind het ook niet snel hoor. Klinkt in ieder geval leuk en zo te lezen ben je enthousiast. Hou dat vast!

Bolletje, spannend hoor zoveel contact met iemand die je nog niet in het echt hebt gezien. Ik ben benieuwd hoe het gaat morgen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jan 2014 09:19

Re: Datetopic

Haha, ach misschien ben ik dan gewoon traag :)

Majira, misschien ben ik te nieuwsgierig, maar waar zit jij dan zo mee waar hij niet goed mee om kan gaan? Is dat een enorme dealbreker?

Leuk Bolletje, ben enorm benieuwd! Heb je een foto om mee te spammen?
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Jan 2014 09:48

Re: Datetopic

Tabbie, vind je het goed als ik je daarover een PM stuur? Ik wil het sowieso hier niet openbaar hebben staan.
Hij komt dan vandaag wel in de loop van de dag.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jan 2014 09:53

Re: Datetopic

Nee, natuurlijk. Ik snap dat je niet alles in het openbaar wilt hebben. Een pb is prima!
<<

Anoniem58

Bericht 10 Jan 2014 13:26

Re: Datetopic

Tabbie, foto's genoeg. Eens in de zoveel uur is het picture time en dan sturen we of een foto van onszelf of wat we aan het doen zijn. Zo heeft hij mij op m'n oncharmanst gezien net uit bed en ik hem ;) maar ik ga geen foto's van hem verspreiden zonder dat hij er van weet. Misschien als het straks m'n vriend is, kan ik in het "show je vriend" topic spammen ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jan 2014 13:28

Re: Datetopic

Ook niet in een pb ;) Wel leuk al die foto's appen, is het toch al weer minder eng om elkaar in het echt te zien hopelijk.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers