Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Anoniem123

Bericht 07 Jan 2014 09:57

Re: Leuke uitspraken-topic!

S kneep zondag in een borst van mijn schoonmoeder en zei er tiete bij.

Vind het aan de ene kant echt beschamend, hoe komt hij erop? Aan de andere kant was het moment zelf wel heel grappig. Vooral het gezicht van mijn schoonmoeder erbij.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Jan 2014 10:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hier een peuter met zelfvertrouwen.

Ze zat te puzzelen en riep de hele tijd: "Kan ik goed"!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem25

Bericht 09 Jan 2014 21:51

Re: Leuke uitspraken-topic!

Luuk ging vanmiddag mee boodschappen doen. Ik stond helemaal klaar en bedacht me ineens dat ik nog een muntje moest hebben voor een karretje. Dus Luuk zegt 'mij pakken!'(vertaling; ik pak het wel). Rent naar de la in de keuken en komt aangelopen met een pepermuntje. En nog heel trots 'kijk mama!'
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Jan 2014 22:00

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha aimee! Wel slim van hem :)
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 22:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

R zit in het; wat als...thema. De hele dag door is het: Mama, wat als.... mama wat als een huis geen muren had? Wat als n eerst geboren was;, was zij dan een jongen en ik een meisje? Wat als ik al acht jaar was? Wat als een bus ook kon vliegen? ? Etc etc.
<<

Anoniem 53

Bericht 09 Jan 2014 22:15

Re: Leuke uitspraken-topic!

Filoria schreef:Hahaha Novalee! Hier ook een mooie. Ik was I. aan het verschonen boven. Mijn man kwam even overleggen of T. een Sultana mocht en hoeveel dan. We hadden het er even over en kwamen toen op een ander onderwerp. We stonden er niet bij stil dat de babyfoon aan stond en T. alles kon horen beneden. Hij weet blijkbaar hoe de 'terugpraatknop' werkt, want plotseling schalt er door de babyfoon boven: 'mag ik nou één of twee Sultana's?!!' We schrokken ons rot haha :D

:heart:
<<

Anoniem331

Bericht 09 Jan 2014 22:16

Re: Leuke uitspraken-topic!

De leukste uitspraak vandaag kwam van de jongste vanmorgen;

' ik wil later geen snor krijgen, ik wil ook borstjes!'
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 22:17

Re: Leuke uitspraken-topic!

whahaha Filoria geweldig.
<<

Anoniem121

Bericht 10 Jan 2014 05:43

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik was zwemmen met de oudste en er zwom een niet zo heel erg knappe vrouw (voor zover je er florisant uit kunt zien in een zwembad) voorbij. Ineens roep hij uit het niets. Mama kijk uit daar komt het zeemonster! Waarop ik terug zei J. Dat zeg je toch niet ga je mond spoelen. Waarom mama heb je wel eens goed gekeken?

Best gênant die eerlijkheid...
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 10 Jan 2014 07:57

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik was gisteren bij de AH met beiden. Stonden we bij de kassa, vraagt de oudste ineens: mama, hoe komen baby's ook alweer in de buik? Papa en jij vonden elkaar heeeeel lief toch?

Dus... Goed moment :D De caissière vond het wel grappig geloof ik, net als de mensen die achter me in de rij stonden :razz:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jan 2014 10:13

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik was me aan het aankleden, zegt de kleine "Jij heb echt een grote kont!" en geeft er nog zo'n tik bij ook :yes: Van wie zou ze dat toch hebben haha
<<

Artemis

Bericht 10 Jan 2014 10:36

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoon zei tegen mij, na een dikke knuffel:

' Wat ben jij toch lief, ik wil áltijd bij je blijven. Wel jammer dat je eerder doodgaat dan ik' op een uiterst nuchtere toon, zo van 'balen zeg' :laughcry:
<<

Rietje

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 13 Sep 2013 15:26

Bericht 10 Jan 2014 10:44

Re: Leuke uitspraken-topic!

Al een tijdje terug. Mijn dochter wou tv kijken, dus ik zeg dat ze tv mag kijken als ik ga eten koken. Zegt ze: Kom koken. inclusief duwtje richting de keuken.

F eet je de korstje even op.
Haha mama, grapjas.

Niet grappig, wel schattig.
Ik zit van de week 's ochtend boven op de w.c. komt mijn dochter binnen lopen, heel slaperig, haar door de war, in d'r ogen wrijvend met haar slaapzak nog aan. Zegt ze: Oh mama ik hou van jou :heart:

Bij de overburen is er een baby'tje geboren. Er staat ook een bord in de tuin. Vraagt mijn dochter wat dat is, dus ik leg uit dat er een baby geboren is. Nu zegt ze de hele tijd dat baby Jezus geboren is.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 10 Jan 2014 11:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dochter wordt trouwens ook steeds meer bijdehand. Ik stond net bij de kast, stiekem een stukje chocolade te eten. Ik liep weer naar de kamer, zegt ze mama ik ook snoepje. Ik zeg dat ik niets heb, zegt ze mama mondje open, ikke zien! Dus... betrapt! :D
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 10 Jan 2014 11:37

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik lees hier zo graag :-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Jan 2014 11:46

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik ook, wat een geweldig topic dit!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jan 2014 11:50

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik ook! Komen zoveel leuke dingen voorbij!
<<

Anoniem121

Bericht 11 Jan 2014 20:41

Re: Leuke uitspraken-topic!

In de supermarkt mag zoon altijd alles op de band leggen en later weer in het karretje. Bij het op de band leggen benoemde hij even voor wie alles was. De koekjes waren voor J & N, de chips voor papa en zo ging het nog even door tot de komkommer... Heel verbaasd staat hij met dat ding in z'n handen en na de komkommer grondig onderzocht te hebben brult hij door de winkel 'En deze is voor mama!'
<<

Anoniem16

Bericht 11 Jan 2014 20:56

Re: Leuke uitspraken-topic!

hahahahha Artemis en Pluis.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 13 Jan 2014 15:17

Re: Leuke uitspraken-topic!

Oh ik vind dit topic altijd zo leuk!
Ik was net even thee gaan drinken bij de moeder van een vriendin. Die vriendin heeft twee zoontjes en haar jongste zoontje was bij haar moeder (bij oma dus). Hij is 2,5. Hij liep door de woonkamer en riep toen: "Ik heb superkrachten!" Ik vroeg hem waar zijn superkrachten dan waren en toen zei hij, heel nonchalant: "Oh, nou, in mijn broekzak gewoon."
Dit klinkt nu misschien helemaal niet grappig, maar ik moest zo hard lachen.
<<

Anoniem186

Bericht 13 Jan 2014 15:50

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik zei vanmorgen tegen dochter dat ik haar m'n aller liefste dochter vind. Toen zei ze: "ik ben niet je dochter, maar je lieve prinses. Jij bent ook een lieve prinses. En E. (zoon) ook." :-)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 19 Jan 2014 14:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

Louise had haar bokes niet opgegeten, maar ging wel zeuren achter een koekje.

"Je kan op je hoofd gaan staan, maar je krijgt géén koekje."
"Ow."

Wanneer ik een stukje broodpudding neem.
"Mama niet koekje. Boke eten."
AfbeeldingAfbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 22 Jan 2014 18:20

Re: Leuke uitspraken-topic!

"Koekje pakken" *neemt koekjes van de kast*
"Utututut."
*koekjes terug* "O o"
"Vraag het eens mooi aan mama: Mag ik een koekje, alsjeblieft?"
"Ja, mama, pak maar!"
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 22 Jan 2014 18:39

Re: Leuke uitspraken-topic!

Figaro schreef:Hier een peuter met zelfvertrouwen.

Ze zat te puzzelen en riep de hele tijd: "Kan ik goed"!


Haha, zo ging het hier vandaag ook. Ik heb wel 100 keer "goed van mij" gehoord.
<<

Anoniem273

Bericht 22 Jan 2014 18:44

Re: Leuke uitspraken-topic!

Niet echt een uitspraak maar ik heb een leerling van 3,5, die loopt 2 dagen stage bij mij in de onderbouw. Hij wil altijd heel graag in de Huishoek spelen (al is de Huishoek bij mij in de groep zelden een Huishoek maar een themahoek). Als hij dan in de Huishoek is, dan speelt hij non-stop dat hij een babypoesje is...dat wil zeggen: hij zit een kwartier lang onder de tafel te miauwen en piepen :love:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MrsMath, Sublimo