Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 08 Sep 2013 08:40

Re: najaar 2013 mama's!

Novalee schreef:
Voor zover ik weet is Pien gewoon weer in hetzelfde ziekenhuis, dat is voor haar ook mooi dichtbij. Ze had op FB gezet dat ze dit weekend nog af mochten wachten en ze zich maandag weer moet melden in het ziekenhuis voor een plan van aanpak.


Kwam haar daar paar weken terug wel tegen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem33

Bericht 08 Sep 2013 09:36

Re: najaar 2013 mama's!

Dat is vreemd.. had hier vrijdag wel een update geplaatst.

Il ben vrijdag weer naar huis gegaan, mijn ontsluiting was wat verder en de kleine ook verder ingedaald! Dat was voor ons genoeg reden om nog even het weekend af te wachten of mijn lichaam misschien zelf irts zou starten. Nu moet ik wederom maandag terug komen voor controles en dan word ik waarschijnlijk dinsdag ingeleid. Afhankelijk van de ontsluiting en drukte in het ziekenhuis word dat dinsdag of woensdag.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Sep 2013 10:58

Re: najaar 2013 mama's!

@ Stitch: Dinsdag komt al snel dichterbij! Ik kan me voorstellen dat je er wel een beetje tegenop ziet, maar over een paar dagen heb jij je kindje in je armen :) Hopelijk kan je nog een paar nachten goed slapen van tevoren.

@ Jet: Gelukkig dat je de beeb nu wel weer goed voelt bewegen. Ik kan me voorstellen dat je je daar een stuk beter bij voelt!

@ Novalee: Jammer dat het wat minder gaat. Hopelijk komt de bevalling snel op gang!

@ NIllis: Dat klinkt niet als een fijne nacht! Voel je je nu wel beter? Succes met de laatste klusjes!

@ Pien: Wat fijn dat er vooruitgang in zit! Hopelijk besluit de kleine vandaag of morgen nog zelf te komen en anders weet je in elk geval zeker dat je deze week zult bevallen.

@ All: Heb gisteren een drukke, maar gezellige dag gehad. Helaas vannacht slecht geslapen, dus ben nu erg moe. Van mij mag de baby nu ook wel komen! Maar goed, ik weet ook dat dat nog wel een paar weken kan duren. Al ben ik niet helemaal gerust op mijn bloeddruk, die blijft aan de hoge kant, ook met de extra medicijnen. Ben zo bang dat die ineens verder omhoog schiet. Woensdag moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 08 Sep 2013 13:23

Re: najaar 2013 mama's!

Dankjewel voor de knuffels! Ik zal in elk geval dinsdag even laten weten hoe het ging bij de VK. Tenzij jullie van tevoren een geboortetopic voorbij zien komen. Annie24 heeft de eer :D
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 08 Sep 2013 13:26

Re: najaar 2013 mama's!

Novalee schreef:Dankjewel voor de knuffels! Ik zal in elk geval dinsdag even laten weten hoe het ging bij de VK. Tenzij jullie van tevoren een geboortetopic voorbij zien komen. Annie24 heeft de eer :D


:cheering: :cheering: :cheering:

Het geluid van m'n telefoon staat al een tijdje aan 's nachts en R. kijkt elke nacht als hij uit zijn werk komt of er al een berichtje van je is, maar tot nu toe ben ik nog niet wakker gemaakt :laughcry:
Afbeelding
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 09 Sep 2013 06:35

Re: najaar 2013 mama's!

Goeiemorgen meiden,

Vandaag weer 37 weken, ik tel de weken af hihi :cheering:

Pien heel veel succes vandaag! De duimen draaien hier

Nillis, dan ligt jouw baby ook nog heel hoog omdat je zo misselijk was en moest overgeven? Dat poppenhuis klinkt erg leuk!
Ben je al ver met enveloppen schrijven?

Suus, hoe komt het dat je bloeddruk zo hoog allemaal is? En als je niet gerust ben gewoon aangeven hoor in het ziekenhuis! Meet je hem thuis iedere dag?

Novalee, jij ook heel veel succes met de laatste loodjes en succes morgen bij de verloskundige. Gaan ze je ook strippen of niet?

All hoe is het met jullie??




Groetjes allemaal
Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 09 Sep 2013 07:06

Re: najaar 2013 mama's!

Pien en Novalee succes! Ik hou jullie in de gaten ;)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 09 Sep 2013 09:34

Re: najaar 2013 mama's!

Ga even op de laatste twee pagina's reageren hoor!

Rioolspook: Wauw, gefeliciteerd meid! Gaat alles goed met jullie?

Stitch: Heeeeel veel succes morgen meid! Het gaat helemaal goedkomen en jullie hebben nu heel snel jullie mannetje in jullie armen!

Pien: Jij ook heel veel succes dinsdag of woensdag!

Novalee: Ook nog succes met de laatste loodjes natuurlijk!

Suus: Hoop dat woensdag blijkt dat je bloeddruk weer wat gedaald is. Houd je het zelf nog bij?

_Jet: Ook spannend voor jou zeg, ben benieuwd wanneer jij je babytje in je armen mag houden.

Exo: Bij mij zit er ook wel een ritme in, 's nachts slaapt ze eigenlijk alleen maar :) . Ook het ritme 's avonds is al vrij duidelijk. Overdag heb ik nog niet zo'n erg in, dat zal wel komen vanaf het moment dat ik thuis zit, dat je daar meer op let. Ze is in ieder geval goed aanwezig! Fijn trouwens dat je geen navelbreuk hebt, wel vervelend dat je zo'n last hebt.

Nillis: Ben heel benieuwd naar het poppenhuis!

All: Wij zijn vrijdag getrouwd, we hebben echt een heerlijke dag gehad! We hadden niet alles strak gepland en alles verliep heerlijk ontspannen. Om half 11 is mijn vriend naar zijn ouders gegaan en kwam een vriendin van mij mijn haar doen (zij is kapster). Om 1 uur kwam mijn vriend met zijn familie weer terug naar ons huis (mijn ouders waren er de avond van tevoren al) en rond 2 uur kwamen de rest van de gasten aan. Om half 3 zijn we met zijn allen naar het gemeentehuis gegaan, iedereen lopend en mijn vriend en ik op de fiets. Toen de ceremonie afgelopen was regende het keihard dus zijn er een paar mannen snel naar ons huis gegaan om wat auto's te halen om terug naar huis te gaan. Daar hebben we met zijn allen geproost, ijstaart gegeten en nog een tijdje zitten borrelen. Rond een uur of 7 zijn we naar ons favoriete restaurant gegaan, waar we om ongeveer half 12 weer vertrokken om naar een hotel gebracht te worden. Daar hebben we heerlijk uitgeslapen, gebadderd, ontbeten en van het uitzicht genoten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 09 Sep 2013 14:21

Re: najaar 2013 mama's!

@ aardbei, gefeliciteerd met jullie huwelijk, dat klinkt als een heerlijke dag. Laat je nog even een foto van je zien. Ben heel benieuwd.

@ kwebbeltje, kindje ligt inderdaad nog heel erg hoog en blijf nu echt last houden met alles wat ik eet, dus dat is weer goed voor de lijn. De enveloppen heb ik allemaal klaar.

@ Pien en Novalee, spannend hoor. ik houdt het topic in de gaten.

@ Stitch, heel veel succes morgen, zal aan je denken en het topic in de gaten houden.

@ Jet, hoe gaat het bij jou?

@ all, hier alles goed. bed staat op klossen en de enveloppen zijn geschreven. De fotokaartjes zijn leeg, dus daar kunnen weer nieuwe foto's op. Zag net de nieuwe drukproef van de gebkaartjes en erg mooi geworden, dus die zijn ook klaar. Nu nog de vluchtkoffer klaarmaken en dan is alles wel gedaan. Kan ik rustig alle vrije uurtjes aan T haar poppenhuis besteden. Hopelijk kom ik morgen heel ver. T is naar het kdv. Wil morgen het behang eraf en hem in de grondverf hebben en zag bij Hema heel leuke meubeltjes voor het poppenhuis, dus dat komt ook goed.
Fijne dag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:14

Bericht 09 Sep 2013 16:53

Re: najaar 2013 mama's!

@aardbei, gefeliciteerd met jullie huwelijk!

@pien en novalee. Ben benieuwd hoe het gaat met jullie. Succes ( mocht het al nodig zijn)

@stitch, hoe gaat het met je? Al voorbereid op morgen? Alvast heel veel succes!

@nillis, bij de ikea zag ik ook spulletjes voor poppenhuizen. Wel lekker dat je dat project kan doe. In je verlof. Ik kan ook nog de enveloppen schrijven. To do voor morgen.

@suus, heb je last van je hoge bloeddruk, omdat je er bang voor bent dat die weer omhoog schiet?

@all, heeft er iemand al last gehad van voorweeeen? Soms heb ik echt van die krampen en harde buiken. Maar het duurt alleen zo kort ;)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 09 Sep 2013 17:39

Re: najaar 2013 mama's!

@Catgirl: Gisteren heb ik de hele dag krampen gehad. Voelde als menstruatiekrampen. Harde buiken worden hier steeds meer en sneller achter elkaar. Ook gaan ze me nu echt pijn doen.
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Sep 2013 18:23

Re: najaar 2013 mama's!

Sazzle schreef:@Catgirl: Gisteren heb ik de hele dag krampen gehad. Voelde als menstruatiekrampen. Harde buiken worden hier steeds meer en sneller achter elkaar. Ook gaan ze me nu echt pijn doen.



Spannend!!!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 09 Sep 2013 20:23

Re: najaar 2013 mama's!

All: Ik meet mijn bloeddruk nu meerdere keren per dag. Ik mag drie keer per dag een pilletje en deed dat steeds bij elke maaltijd, maar merk dat het niet genoeg is. Voor ik ga slapen is mijn bloeddruk dan al vrij hoog en 's ochtends als ik wakker word helemaal. Straks neem ik de laatste pil van vandaag wel voor het slapen gaan, hopelijk is het dan morgen beter. Dat ik bang ben dat mijn bloeddruk ineens verder omhoog schiet komt ook doordat ik een paar jaar geleden bij toeval ontdekte dat mijn bloeddruk torenhoog was. Hier had ik verder helemaal geen klachten door, dus ik merk het zelf gewoon niet. Woensdag heb ik weer controle in het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze er daar van zeggen.

@ Aardbei: Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het klinkt als een heerlijk dag :D

@ Stitch: Heel veel succes morgen! Hopelijk mogen jullie snel jullie kindje in jullie armen houden!

@ Catgirl: Ik heb (helaas :wink: ) nog nergens last van qua voorweeën of harde buiken. Van mij mag het nu wel beginnen (dan gelijk echt!).

@ Sazzle: Spannend hoor!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:56

Bericht 09 Sep 2013 20:43

Re: najaar 2013 mama's!

@Novalee --> Succes morgen bij de vk en ik hoop voor je dat ze je kunnen strippen.

@Kwebbeltje --> Wat vervelend dat je lichaam niet meer mee wil werken, sterkte! Ook alweer 37 weken, lekker hoor!

@Nillis --> Vervelend dat je zo misselijk bent geweest, gaat het weer beter met je? Jouw lijstje gaat idd hard zo zeg, lekker hoor! Lief dat je naar me vraagt, zie mijn update bij @all
Wat fijn dat de geboortekaartjes klaar zijn, moet ook weer een fijn gevoel zijn. Succes en veel plezier met het poppenhuis morgen.

@Pien --> Ik heb net je topic gezien wat ontzettend vervelend voor je! Heel veel sterkte!

@Suus --> Hopelijk wordt je bloeddruk niet hoger, succes woensdag met de controle.

@Aardbei --> Nog van harte gefeliciteerd en wat lekker dat alles zo ontspannen is verlopen! Klinkt ook als een fijne dag.

@Catgirl --> Ik heb 2 keer (de afgelopen week) zo'n 3 kwartier krampen onderin mijn buik gehad, maar niet echt noemenswaardig ofzo.

@All --> Zondag dus weer naar het ziekenhuis geweest voor een ctg. Alles was weer in orde, de kleine was dan ook aardig actief bezig. We hadden het erover dat ik me met 41 weken in wilde laten leiden, ik vroeg of ze het misschien ook zouden doen met 40 weken en 6 dagen. Iedereen gaat er volgens mij wel vanuit dat ik me anders donderdag (41 weken) in zou laten leiden en daar zat ik niet echt op te wachten ;-) Na overleg kwam ze met inleiden voor dinsdag (morgen dus), wow dat kwam opeens wel heel dichtbij maar ik heb er wel mee ingestemd. Morgen om 8:30 uur moet ik me melden, spannend!!!! Ik heb tegen vriendinnen gezegd dat we morgen weer voor een ctg moeten, omdat ik bijna 41 weken ben en ze me even extra in de gaten wilde houden. Gezegd dat ze me dan waarschijnlijk donderdag wel in zouden gaan leiden :) Voor degene die mij op fb hebben mondje dicht daar ajb!
Bij S heb ik me met 41 weken in laten leiden en toen bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben en hebben ze gelijk mijn vliezen gebroken. Ik ben nu alleen echt bang dat dat morgen niet zo zal zijn en dat het dan echt tegen zal vallen. Mijn vriend denkt dat we morgenavond met het eten weer thuis zijn. Ik ga maar van woensdag uit, dan kan het alleen maar meevallen. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen en hopelijk kan ik morgen of anders woensdag babynieuws melden!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 09 Sep 2013 21:23

Re: najaar 2013 mama's!

Jet, wat spannend! Succes morgen!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:47

Bericht 09 Sep 2013 21:38

Re: najaar 2013 mama's!

Succes morgen Jet, spannend!
2010 2012 2015 2017
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 09 Sep 2013 21:50

Re: najaar 2013 mama's!

Hallo allemaal! Wilde vandaag nog op iedereen reageren, maar helaas lag ons internet er vandaag weer eens heel de dag uit :s nu hebben we wel weer internet, maar lig al in bed, en op de telefoon is het niet echt makkelijk reageren. Bedankt voor de succeswensen! :) ik laat het allemaal maar over me heen komen morgen, al schijt ik nog steeds in mn broek van angst :laughcry: :pale: Alles staat klaar, morgen nog even mn toillettas en oplader voor mijn telefoon in de tas gooien, en dan hebben we alles. Gisteren nog een geboortekrans in elkaar geknutseld, en ook de raamsticker besteld. Adresstickers liggen ook klaar, alleen de proefdruk van het kaartje komt morgen waarschijnlijk pas binnen. :laughcry: we hadden hem al wel via de mail gezien, en qua tekst was alles sowieso al goed, alleen was de kleur niet de juiste. Komt vast wel goed. Vandaag nog bevalplan gemaakt (nou ja, uitgetypt en geprint, had m al wel klaar)
Had stiekem gehoopt dat ie vandaag nog spontaan zou komen, was ook wel een mooie dag geweest, aangezien wij vandaag 4 jaar samen zijn. Maar nu wordt t dus de 10e (of met een beetje pech de 11e) Vind het wel erg spannend, ook omdat ik echt niet weet wat ik moet verwachten. Ook hoop ik dat het straks wel goed is allemaal met die kleine! Daar gaan we maar wel vanuit. Wil iemand nog de eer om het hier te melden als hij geboren is? :wink: weet niet of ik in het ziekenhuis op het forum kan komen namelijk!
Slaap lekker allemaal!
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem33

Bericht 09 Sep 2013 21:56

Re: najaar 2013 mama's!

@stitch, jemag het mij laten weten hoor!!
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 09 Sep 2013 22:01

Re: najaar 2013 mama's!

Leuk! :) heb je ook facebook? Of anders via whatsapp? Wat is handiger?
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:56

Bericht 09 Sep 2013 22:18

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch --> Veel succes morgen!!! Ik zal aan je denken, we zitten in hetzelfde schuitje....
<<

Anoniem33

Bericht 09 Sep 2013 22:19

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch, je hebt een pb!
<<

Anoniem33

Bericht 09 Sep 2013 22:20

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch, je hebt een pb!
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 09 Sep 2013 22:29

Re: najaar 2013 mama's!

Pien je hebt pm terug!

Jet, jij ook heel veel succes morgen! Ben benieuwd wie eerder is ;)
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 10 Sep 2013 06:27

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch en Jet, heel veel succes vandaag! Hopelijk verloopt het inleiden voorspoedig, hebben jullie allebei een fijne bevalling en snel jullie ukkie in de armen! Zet 'em op! :cheering:

Pien, veel succes in het ziekenhuis vandaag! Hopelijk krijgen jullie nu eens goed nieuws en een concrete datum :hug:

All, hier geen nieuws, heb nog steeds geen gerommel van betekenis gehad. Ik hoop heel hard dat ik toch een krappe cm ontsluiting heb zodat de VK iets kan maar probeer er ook rekening mee te houden dat dat niet zo is. Wordt vervolgd :)
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 10 Sep 2013 06:38

Re: najaar 2013 mama's!

Jet en Stitch: Succes vandaag!!!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers