Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laarzen kapot, garantie?

<<

Anoniem331

Bericht 04 Jan 2014 18:49

Laarzen kapot, garantie?

Afgelopen November heb ik van mijn vriend nieuwe laarzen gekregen. Al na een aantal weken dragen lieten de puntjes op de hakken los. Erg vervelend. De laarzen hebben 100 euro gekost. Nu zijn we voor de kerst terug gegaan, en het was geen enkel probleem om ze even op te sturen, en dan zou ik ze heel terug krijgen.
Mijn vriend heeft ze vanmiddag opgehaald, en nu ik ze zo bekijk, vraag ik me toch echt af of ze de laarzen wel opgestuurd hebben. Sommige stukken zitten nog los, en er zitten overal lijmresten. Ik baal er echt van, was zo blij dat ik eindelijk een paar goede schoenen had.
Het nadeel is dat ik ze in Assen heb gekocht. Van hier naar Assen is 34 kilometer, volgens de routeplanner ben ik voor een enkele reis bijna 5 euro kwijt. Gekke Gerrit! Dus voor een rit van 10 euro krijg ik zulke belabberde kwaliteit. Nu zag ik dat dezelfde winkel ook in Drachten zit, daar ben ik in een kwartiertje. Zou ik dan komende week naar drachten kunnen gaan, en vragen of ik de schoenen dan mag ruilen? Ik zou echt zuur zijn als ze de laarzen weer gaan laten plakken, had voor 100 euro wel wat meer kwaliteit verwacht :nopompom:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 04 Jan 2014 19:04

Re: Laarzen kapot, garantie?

Ik zou het gewoon proberen. En dan ook noemen dat je de afstand te ver vindt om naar Assen te gaan. Ik vind dat zij eigenlijk dan evt. wel contact kunnen opnemen met die vestiging. Ik weet niet of ruilen compleet aan de orde is maar ik zou wel vinden dat ze de schoenen zo mogelijk moeten proberen beter op te knappen/lijmresten weg halen ed. Je zou dat ruilen er eerst wel kunnen inschieten.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 19:26

Re: Laarzen kapot, garantie?

Begint de winkel toevallig met een A?

Ik heb daar in het verleden weleens schoenen gekocht en ze weer geruild in een andere stad. Deden ze niet moeilijk over.
<<

Anoniem331

Bericht 04 Jan 2014 19:31

Re: Laarzen kapot, garantie?

Ja, en het eindigt op migo!
En dat ruilen, ze verkopen toch iets wat na 4 weken al stuk is. Ik zou het zo raar, en echt geen pr vinden als ze je dan nog een keer afschepen met een lijmpoging.
<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 19:41

Re: Laarzen kapot, garantie?

Dat lijkt me toch niet?

Vroeger was ik vaste klant en heb nog nooit meegemaakt dat ik werd afgescheept. Ze hebben nu eenmaal dure laarzen en daar hoort wel een stukje kwaliteit voor te staan. Kwaliteit van het merk wat je koopt en kwaliteit van de winkel die ze verkoopt. Ik zou gewoon uitleggen dat je ze in Assen hebt gekocht, dat je ze daar ook hebt laten maken en dat je nu niet in de mogelijkheid bent om terug te gaan en of zij iets voor je kunnen betekenen. Kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen.
<<

Anoniem331

Bericht 04 Jan 2014 19:59

Re: Laarzen kapot, garantie?

Dan probeer ik dat gewoon. Ik was er gewoon wat sneu van. Al jaren bezuinig ik op nieuwe kleding en schoenen e.d voor mezelf, aangezien de kinderen zo in de groei ook vaak wat nodig hebben. Koop ik eindelijk knappe laarzen voor mezelf (nou ja, als cadeau) gaan ze met 4 weken al stuk!
<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 20:04

Re: Laarzen kapot, garantie?

Dat kan ik me heel erg goed voorstellen. I know the feeling.

Ik koop amper kleding, maar laatst was het echt nodig. En dan zijn het geen dure dingen, zoals een Action loungebroek, en dan is hij binnen no time stuk. Ik was echt wel verdrietig. En met dure laarzen kan ik me dat helemaal goed voorstellen.

Als het nu niet lukt in Drachten, dan zou je altijd nog kunnen proberen om het merk te mailen?
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 06 Jan 2014 10:27

Re: Laarzen kapot, garantie?

Als de mogelijkheid er is zou ik anders even telefonisch contact opnemen en het navragen. Balen hoor zoiets, voor zo'n bedrag mag je toch wel meer verwachten inderdaad. Hopelijk kun je ze alsnog ruilen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem331

Bericht 06 Jan 2014 11:22

Re: Laarzen kapot, garantie?

Ik moet sowieso wat dingen halen in Drachten, dus neem de laarzen vanmiddag heen, en dan hoor ik het wel! Assen is me met een enkele reis ruim 30 kilometer te zot om nog een keer te doen.
<<

Anoniem331

Bericht 06 Jan 2014 15:56

Re: Laarzen kapot, garantie?

Nou, ik ben echt sneu van dit hele schoen verhaal!

Ik naar Drachten, zag ik op de gevel al dat de winkel een andere naam heeft gekregen. Ik toch vol goede hoop naar binnen. Ze laat me het hele verhaal doen, en is het zeker met me eens dat het absoluut lijkt alsof de schoenen nooit gelijmd zijn, en is het met me eens dat het geen service is wat ze geboden hebben. Maar... De winkels schijnen nooit bij elkaar te hebben gehoord? De winkel in Assen draagt wel de naam, maar is een op zich zelf staande winkel.
Echt joh, ik stond te klapperen met mijn oren!
Mijn schoenen zijn nog steeds stuk, en ik moet wederom naar Assen! Ik zal straks eerst bellen, want ik ga niet nog een keer voor niks heen. Mijn schoenen worden al maar duurder en duurder...
<<

Patsy

Bericht 09 Jan 2014 15:03

Re: Laarzen kapot, garantie?

Heb je nog gebeld?

Jammer dat je toch terug moet naar Assen, daar worden het dure laarzen van. Slecht dat de laarzen slecht tot niet gerepareerd zijn. Het lijkt mij dat je gewoon recht hebt op of een goede reparatie of een nieuw paar. Je mag toch verwachten dat de laarzen langer heel blijven dan een paar weken.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers