Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkoudheid met prutogen

<<

Anoniem25

Bericht 09 Jan 2014 10:42

Verkoudheid met prutogen

Luuk hoest, niest, snottert en rochelt al een behoorlijke tijd. Ik weet dat het erbij hoort, dus meer dan af en toe sprayen met een neusspray en wat extra vitamientjes heb ik er niks mee gedaan. Nu heeft hij sinds een paar dagen ook ineens heel vieze ogen. Rondom is het helemaal rood, droog en geïrriteerd. 's Ochtends krijgt hij zijn ogen niet open. Het is echt een beetje zielig...
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik maak het nu schoon met een nat gaasje, maar het wordt nog niet minder. Wanneer ga je met zoiets naar de huisarts? Kan die überhaupt wat?
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 13:03

Re: Verkoudheid met prutogen

Hier hetzelfde geweest. Het staat allemaal met elkaar in verbinding dus op zich kan dit gebeuren. Ik gebruik zoutoplossing voor de neus en maak de ogen schoon met afgekoeld gekookt water. Als je het niet vertrouwt zou ik naar de ha gaan maar het heerst ook wel enorm. Beterschap!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda