Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

<<

Anoniem20

Bericht 08 Sep 2013 21:10

doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

zoals de muziek hard aan en gek dansen, of verkleedpartij houden?

De oudste vind het leuk om samen te dansen, dus dan gaat de radio hard aan en gilt hij het al springend en dansend uit. De jongste ligt dan altijd vanaf de grond mee te lachen.

En gister had hij stiekem mijn make-up bakje uit de kledingkast gepakt...hij wilde een koning worden en had al een veeg poeder op zijn voorhoofd. Toen heb ik hem maar een beetje geschminkt met vanalles en nogwat. Het zag er niet uit, maar hij vond het geweldig (tot hij in de keuken voor het raam naar de spelende buurjongens buiten keek...en de buurjongens hem uit gingen lachen om zijn gezicht...toen moest hij huilen...zo zielig).

Wat doen jullie weleens voor 'geks' met jullie kinderen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Sep 2013 21:13

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Ja hoor, heerlijk!

Gekke bekken trekken, als gekken door het huis heen dansen en hupsen, broeken/leggings en (schone) luiers op haar hoofd doen :D
<<

Anoniem73

Bericht 08 Sep 2013 21:14

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Oo ja elke dag wel haha. Wij houden veel van muziek en we maken ook veel muziek. Dus lekker dansen of zumba. Mijn dochter komt vaak kijken als ik naar de zumba ben, vind ze echt geweldig.

Gewoon lekker gek doen in bed of in de auto.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Sep 2013 21:19

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Ow zo vaak. Zingen in de supermarkt. Racen met het karretje in de supermarkt, gekke bekken trekken, disco in de auto of disco thuis, lawaai maken met pannen, verkleden.. pff zoveel haha!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 08 Sep 2013 21:20

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Ja, geweldig! Vaak zingen we kinderliedjes, maar dan op een gekke manier. En idd ook lekker gek dansen, ik kan er zo van genieten als ze dan helemaal in een deuk ligt!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 08 Sep 2013 21:21

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Wij dansen ook vaak met zijn drieen. Deed ik eerst vaak voordat ze naar bed gingen maar dat was een wat minder goed plan omdat ze daar niet bepaald goed van gingen slapen. En mijn oudste dochter en ik zingen altijd hard mee met AC/DC in de auto.
<<

Anoniem16

Bericht 08 Sep 2013 21:22

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Dansen doen wij idd ook, vooral het vliegerlied is erg populair.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Sep 2013 21:22

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Wij dansen echt iedere avond wel met z'n allen, geweldig vinden ze dat. Als de muziek aangaat, gaat dochter al met haar kontje heen en weer, haha en zoon gaat steeds heel stoer door zijn knieën heen. Zo leuk vind ik dat.

In de auto doen we altijd onze handen in de lucht en een beetje gek doen op de maat en als we dan stiekem in de achteruitkijkspiegel kijken, doen ze ( vooral zoon ) ons echt helemaal na.

Voor de rest gaan we natuurlijk ook wel eens als een dolle achter ze aan op onze knieën.

Maar goed, of dat onder 'gek doen' valt ;).
Afbeelding
<<

Anoniem275

Bericht 08 Sep 2013 21:24

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

vanavond heb ik de tijd genomen om T naar bed te brengen, ik mis af en toe die momentjes met z'n 2en.
hij ging op zijn bed op mij zitten en heeft me helemaal lam gekieteld, echt genieten om hem te horen lachen, we lagen beiden helemaal dubbel.. ben benieuwd of hij de volgende keer dat ik op de grond lig weer op mij duikt.
<<

Anoniem 77

Bericht 08 Sep 2013 21:33

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Wij zeggen soms wel eens... als iemand ons nu zou zien, zouden ze ons voor gek verklaren.
Hard de muziek aan, dansen, en gek doen. Mee over de grond kruipen, enz, Heerlijk!
Laatst gewijzigd door Anoniem 77 op 08 Sep 2013 21:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem20

Bericht 08 Sep 2013 21:35

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

denk er zit een foto bij van jullie in actie bluestar...maar helaas, het is een kinderstoel :nopompom:
<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:22

Bericht 08 Sep 2013 21:45

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Wij zijn af en toe zo gek als een deur,

Rondjes rennen, achter t aankruipen en hem pakken. Lekker dansen en meezingen met muziek. Idd met het winkelkarretje rond scheuren en afsluiten met pirouettes. Extra overdreven met de auto'tjes rondrijden. Oh en als t een gil moment heeft dan gil ik lekker met hem mee :dance:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 77

Bericht 08 Sep 2013 21:54

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

juani schreef:denk er zit een foto bij van jullie in actie bluestar...maar helaas, het is een kinderstoel :nopompom:


Oeps haha foutje....
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:41

Bericht 08 Sep 2013 22:10

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Gekke bekken trekken naar elkaar, onverwachts gek knuffelen, rollebollen over de vloer. Lekker gek dansen op muziek of gek doen met muziek in de auto ( op een verantwoorde manier en als ik bijrijder ben), maar de muziek mag niet te hard te staan want dat gaat miepie huilen.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Sep 2013 22:27

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Hier ook vaak lekker gek! Door het huis dansen met haar als een gek. Kruipen en verstoppen, gekke bekken trekken en noem het maar op! Het wordt alleen maar leuker!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Sep 2013 06:58

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Wij doen ook vaak lekker gek! Samen dansen, achter haar aan kruipen om haar te pakken, verstoppen onder een kleedje. En als ze zich ligt aan te stellen op de commode doe ik haar even na, dan moet ze daar heel erg om lachen! Ik kan zo genieten van dat lachje en hoe ouder ze wordt hoe leuker het ook wordt!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Sep 2013 07:02

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Jezzie schreef:Wij doen ook vaak lekker gek! Samen dansen, achter haar aan kruipen om haar te pakken, verstoppen onder een kleedje. En als ze zich ligt aan te stellen op de commode doe ik haar even na, dan moet ze daar heel erg om lachen! Ik kan zo genieten van dat lachje en hoe ouder ze wordt hoe leuker het ook wordt!

Dit dus. Ik vind het ook zo leuk dat je steeds meer interactie krijgt
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Sep 2013 07:43

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Muppetje schreef:
Jezzie schreef:Wij doen ook vaak lekker gek! Samen dansen, achter haar aan kruipen om haar te pakken, verstoppen onder een kleedje. En als ze zich ligt aan te stellen op de commode doe ik haar even na, dan moet ze daar heel erg om lachen! Ik kan zo genieten van dat lachje en hoe ouder ze wordt hoe leuker het ook wordt!

Dit dus. Ik vind het ook zo leuk dat je steeds meer interactie krijgt

Leuk is dat hè! Ik zei van de week al tegen mijn vriend, het wordt nu steeds meer een kindje i.p.v. een baby ;)
Ze heeft soms ook zo de slappe lach dat ze tijdens het kruipen over haar eigen armen struikelt!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem57

Bericht 09 Sep 2013 08:49

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Hier is het elke dag carnaval.
Keihard de muziek aan, dansen als een gek, gekke bekken trekken, gekke moves maken, achter elkaar aan, liedjes zingen, van alles om haar te zien lachen, eigenlijk.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 09 Sep 2013 09:32

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Ik kan niet eens normaal doen ;) hoe gekker hoe beter!
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem193

Bericht 09 Sep 2013 09:37

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Je kunt beter vragen wanneer wij "normaal" doen met de kinderen :P
Verstoppertje, tikkertje, van de bank af duwen, springen op bed, in het ledikant gaan liggen, per ongeluk onder de douche zetten met de kleren aan, eerst een toetje eten en dan warm, wij uit een kinderbeker met tuit drinken, de trap als glijbaan gebruiken. Volgens mij kan ik nog wel even door gaan.
<<

Anoniem124

Bericht 09 Sep 2013 10:31

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Wij dansen de hele dag door raar. Ik stamp achter ze aan dat vinden ze super gaan ze helemaal hysterisch en opgefokt 'vluchten', we makenbrare geluiden, gekke hoofden, trap op en af denderen. De buren zijn steeds minder vriendelijk :laughcry: .
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 09 Sep 2013 12:24

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Mijn dochter gilt het uit als ik achter haar aan ren als ze me 'poepescheet' noemt....dus... Haha!

Verder zingen we geregeld met z'n allen keihard mee met bijvoorbeeld Nick & Simon.
Ow, en bijna iedere vrijdag doen we hier de polonaise wanneer 'Paultje Pils' op de radio is bij Coen en Sander op 3FM. Ziet er echt idioot uit haha.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem2

Bericht 09 Sep 2013 16:53

Re: doe jij weleens 'gekke' dingen met jouw kind(eren)

Yes! Heerlijk!! Ik voel me dan zelf ook helemaal blij :thumbup: :cheering:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx