Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


waar kijk jij naar uit?

<<

Anoniem 52

Bericht 08 Sep 2013 19:17

waar kijk jij naar uit?

Op 't moment kijk ik echt uit naar de herfst!

Fietsen door de wind en regen zal zwaar zuigen, maar 't idee van binnen zitten, terwijl 't buiten steeds kouder wordt, vind ik wel heel aangenaam! Buiten al die warme kleuren, binnen kaarsjes aan en dekentjes op de bank enzo, heerlijk!

Oh en ik kijk uit naar de nieuwe GTA en eind van de maand avondje uit met m'n pa naar de bioscoop, vind ik ook cool. En in dec. winkelen met Joanie, nieuwe traditie :D Oh en tussendoor word ik ook nog 25, da's ook wel cool op zich.
<<

Hanna

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 08 Sep 2013 19:19

Re: waar kijk jij naar uit?

Naar mijn nieuwe huisje! Nog 1 maand, dan krijg ik de sleutel.
En dan weer lekker opnieuw inrichten, en dan de herfst :heart:
Afbeelding
<<

Anoniem10

Bericht 08 Sep 2013 19:22

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik ga woensdag met mijn familie naar kamp Westerbork. Klinkt gek maar daar kijk ik wel naar uit. De dag erna ben ik ook nog vrij dus ik hoef aankomende week maar drie dagen te werken :cheering: Daar kijk ik ook naar uit haha!
<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 08 Sep 2013 19:28

Re: waar kijk jij naar uit?

Naar morgen! Introductie dag van mijn nieuwe werk. ( bbl-opleiding)
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!
<<

Anoniem144

Bericht 08 Sep 2013 19:30

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar de gezellige winteravondjes met een dekentje op de bank.
naar de baby en naar het weer in shape komen.
<<

Anoniem75

Bericht 08 Sep 2013 19:34

Re: waar kijk jij naar uit?

Ons weekendje weg in Oktober, in de winter en op de komst van onze nieuwe meubels over een paar weken!
<<

Anoniem27

Bericht 08 Sep 2013 19:36

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar mijn vakantie volgende week. Ben twee weken vrij!
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Sep 2013 21:13

Re: waar kijk jij naar uit?

Ook naar de herfst ja. Ben daar echt weer aan toe. Werd vanochtend wakker, het regende en ik dacht 'heerlijk, regen!'

En ik keek uit maar vanavond 21:00 uur, omdat ik dan weekend zou hebben. Dat is nu inmiddels geweest dus telt eigenlijk niét meer mee.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 21:17

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar het lange weekend weg naar Zurich in oktober. Gaan eindelijk mijn broer opzoeken daar. Heel erg zin in!
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Sep 2013 21:40

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik kijk momenteel uit naar de start van mijn nieuwe opleiding/baan. Nog even wachten tot 1 oktober.
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 08 Sep 2013 21:44

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik ga eind november met mijn man een lang weekend naar Londen, daar heb ik heel veel zin in. Verder kijk ik uit naar oud en nieuw dan ga ik met mijn man en een aantal goede vrienden naar Berlijn.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 08 Sep 2013 21:46

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar de levering van onze loungebank voor in de tuin, die we gisteren gekocht hebben. En stiekem hoop ik dat we dan nog wel een paar mooie nazomerdagen krijgen, zodat we er ook nog even op kunnen zitten voor we de kussens voor langere tijd moeten opbergen vanwege het weer.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 21:59

Re: waar kijk jij naar uit?

* de herfst en winter
* Jeff Dunham, volgende week
* Toronto, over anderhalve maand

En verder kijk ik echt, echt reikhalzend uit naar het moment dat we weer een dubbel inkomen mogen hebben. Dat heb ik nog liever dan de drie bovenstaande dingen bij elkaar :)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Sep 2013 22:34

Re: waar kijk jij naar uit?

Woensdag tweede bezichting bij een huis en vrijdag eindelijk vakantie :cheering:
In het najaar ga ik naar Praag, daar heb ik ook al zin in. En natuurlijk kijk ik uit naar een positieve zwangerschapstest.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 08 Sep 2013 22:39

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik kijk ook heel erg uit naar de herfst! Heerlijk. Verder de Kreadoe met Rush. Kerstshoppen met Bazz. Onze nieuwe bank. 22 september want dan ben ik 4 jaar samen met m'n vriend en gaan we zelf pizza maken en heerlijk bankhangen :heart:
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 09 Sep 2013 07:50

Re: waar kijk jij naar uit?

Naar 2 nachtjes samen weg in Oktober.
Het feit dat mijn beugel er over ongeveer 2.5 mnd uit gaat.
Laatst gewijzigd door Vintage op 10 Sep 2013 08:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:21

Bericht 09 Sep 2013 08:37

Re: waar kijk jij naar uit?

Herman van Veen in de schouwburg in Leiden ( soort van traditie met mijn vriend). Concert van Maria Mena, stiekem ook wel naar de voorstelling van k3 samen met mijn petekindje van 5, we maken er leuke dag van samen. En de hele sinterklaas periode, 3 weken lang als zwarte piet.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 09 Sep 2013 08:38

Re: waar kijk jij naar uit?

Naar woensdag! Ga dan lekker paar daagjes weg met een vriendin.
<<

Anoniem65

Bericht 09 Sep 2013 08:52

Re: waar kijk jij naar uit?

Oh ja de herfst en de winter, lekker!
En ik kijk uit naar mijn nieuwe baan. Een beetje dubbel, want heb er echt veel zin in, maar zie er ook een beetje tegenop omdat alles dan weer helemaal nieuw is en wennen. De eerste maand op een nieuwe baan vind ik altijd minder leuk en zwaar. Maar het is een leuke functie en volgens mij ook een leuk bedrijf dus kijk er naar uit!
Ik kijk ook uit naar het moment dat ik eindelijk weer gewoon salaris ga ontvangen! Heerlijk weer eens iets doen (uit gaan, uit eten gaan, iets kopen, enz).
Kijk ook op een ander soort manier uit naar hwet moment dat mijn huidige werkgever eindelijk failliet gaat, dan kunnen we eindelijk uitkeringen gaan aanvragen en die duizenden euro's die we nog niet hebben gehad proberen te krijgen (loop tot nu toe 1500 euro mis en hoe langer het duurt, hoe hoger dat bedrag wordt, heb incl die 1500 bijna 8000 tegoed, dus verwacht nog zo'n 6500 euro te krijgen van het UWV straks).
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 09 Sep 2013 08:56

Re: waar kijk jij naar uit?

Weer thuis met onze hond kunnen knuffelen.
Familieweekend naar zee.
Onze bruiloft.

Oja en donkere avonden met kaarsjes aan.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Sep 2013 08:59

Re: waar kijk jij naar uit?

Catoo schreef:Herman van Veen in de schouwburg in Leiden ( soort van traditie met mijn vriend). Concert van Maria Mena, stiekem ook wel naar de voorstelling van k3 samen met mijn petekindje van 5, we maken er leuke dag van samen. En de hele sinterklaas periode, 3 weken lang als zwarte piet.


De pianist van hem woonde vroeger bij mij om de hoe en met diens kids ging ik ook om. Een keer zaten we met allemaal buurtkinderen op het speelveldje en toen kwam hij aangereden en toen hij uitstapte keek iedereen zo van ''wauw een bekende nederlander''. Best stom, hij is ook gewoon een mens net als jij en ik.
<<

Snirp

Bericht 09 Sep 2013 09:02

Re: waar kijk jij naar uit?

28 september, dan ga ik trouwjurken passen!!
<<

Anoniem17

Bericht 09 Sep 2013 09:03

Re: waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar mijn vakantie met mijn vriend, zus, zwager en neefje in oktober. Lekker een weekje naar CP.
<<

Anoniem30

Bericht 09 Sep 2013 09:29

Re: waar kijk jij naar uit?

De verjaardag van de oma van mijn vriend; met zijn allen gebak/pannenkoeken eten. Etentje met het gezin om oma te herdenken/herinneren. Guus Meeuwis concert in December!
<<

Anoniem12

Bericht 09 Sep 2013 09:32

Re: waar kijk jij naar uit?

Kreadoe met Joan
Rotweer terwijl ik binnen zit met een goede serie, onder een dekentje en een kop thee
Sneeuw / Winter
Een nieuw autootje
Sinterklaas
Kerst
Oud & Nieuw

De laatste 3 met een dubbel gevoel. De eerste echte feestdagen zonder mijn vader.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers