Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 06 Jan 2014 00:29

Re: Weight Watchers

Zou er iemand bereid zijn om een boodschappengids te kopen voor me bijeen cursus als de stagiaire op mn werk niet meer naar de cursus gaat?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Jan 2014 14:23

Re: Weight Watchers

ShallY schreef:Zou er iemand bereid zijn om een boodschappengids te kopen voor me bijeen cursus als de stagiaire op mn werk niet meer naar de cursus gaat?


Ja hoor!
Wil ik donderdag wel voor je doen!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 06 Jan 2014 18:51

Re: Weight Watchers

Thnx Lejow. Wil je dan even je gegevens sturen in pb'tje want dan kan ik het vanavond overmaken (als ik weer internet heb) en anders morgen.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 06 Jan 2014 21:38

Re: Weight Watchers

Geloof dat het boekje inderdaad 12 euro is. Soms is het boekje in de aanbieding.

Ik ben weer terug online, heb de app net geactiveerd en ben er helemaal blij mee. Nu gaat het makkelijker om alles bij te houden.
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 07 Jan 2014 14:51

Re: Weight Watchers

Hoe gaat het met jullie dames?

Hier erg goed! Heb gisteren 2 stuks fruit en rauwkost meegenomen naar het werk, tijdens het koken (zwakste moment van de dag voor mij) augurken gegeten en ben netjes binnen de punten gebleven. Vandaag is mijn vrije dag en ik eet nu als lunch een 'gratis' soepje van bouillon, prei en wortel met een broodje. Vanavond ga ik naar RPM les (soort spinning).

Heb trouwens gisterochtend foto's van mezelf in ondergoed gemaakt. Ver-schrik-ke-lijk! Echt een goede stok achter de deur op zwakke momenten.
17-05-2013
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Jan 2014 22:32

Re: Weight Watchers

Dat is een heel goed begin Ellebel! Ik ga voor morgen ook even een bakje rauwkost maken, dat neem ik mee naar mijn werk. Had je kant en klare bouillon? Of zelf gemaakt met een blokje oid?
Vandaag heb ik een paar pakken met repen gehaald bij een WW cursus. Ik vind alleen de crunchy wel okee, maar de rest vind ik niet echt lekker. Dan neem ik liever een klein stukje echte chocolade.
Ook heb ik van die maat lepeltjes gehaald, dat lijkt me wel handig. En een WW magazine. Altijd leuk!
Afbeelding
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 07 Jan 2014 22:42

Re: Weight Watchers

Kun je gewoon bij een cursus binnen lopen om producten te kopen Lana? Dan ga ik dat misschien ook eens doen. Ze hadden toen ik nog naar cursus ging ook grote zakken met lekkere fruitsnoepjes. Als ik het me goed herinner mocht je die 'gratis' eten met mate.

Ik had idd bouillon van een blokje, tuinkruiden en dan wat in reepjes gesneden groente. Soort juliennesoepje, erg lekker! Morgenochtend heb ik wat meer tijd voordat ik ga werken en dan maak ik voor de lunch wraps met gerookte kipfilet en sla en komkommer. Daarbij nog wat reepjes paprika en radijsjes :)
17-05-2013
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 07 Jan 2014 23:31

Re: Weight Watchers

Hier dag 2 achter de rug, bijna dan ;) En is ook goed verlopen. Door de app heb ik veel meer zicht op wat ik naar binnen werk op een dag. Ik heb vandaag ook weer boodschappen gedaan voor de hele week en recepten uitgezocht om uit te proberen. Ben benieuwd!

Ik wil eigenlijk ook even naar de cursus om dingen te halen, maar bedacht me ook... moet ik dan niet gewoon 'entree' betalen? Aan de andere kant, ik zorg wel voor extra omzet.

Ik vond die crunchy chocorepen mega hard, was zowat bang mijn tanden te breken eigenlijk. Moet eerlijk zeggen dat ik een stuk gewone chocola ook lekkerder vind eigenlijk. Ik eet voornamelijk pure chocola, vind dat echt superlekker. Maar verschilt volgens mij niet echt qua punten met gewone chocola. Ik wil voor mijn verjaardag echt die 3 kilo (plus 0.8 wat er nu nog aanzit van mijn vreetgedrag de afgelopen tijd) eraf hebben. Hoop eigenlijk dat het wat sneller gaat en dat ik nog min. 2 extra kilo kwijt kan.

Ellebel, goed idee van die foto's! Ga ik ook doen, al heb ik nu echt een hekel aan mijn lichaam.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Jan 2014 07:55

Re: Weight Watchers

Ik heb ook foto's. Niet helemaal van het begin, maar van half december zo ongeveer.

Overigens denk ik wel dat je gewoon naar binnen mag bij een cursus om alleen spul te kopen hoor! Gewoon even aangeven!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Jan 2014 12:12

Re: Weight Watchers

Ik ben inderdaad gewoon naar binnen gelopen in de cursus en hoefde niet te betalen. Ik ging 20 euro lichter de deur uit, dus ze hebben evengoed aan me verdiend, haha.
Die fruitsnoepjes lagen er ook. En verder nog wat lekkere dingen.

Maar ik denk dat ik voortaan dan liever 2 blokjes 'echte' chocolade eet.

Lekker Ellebel die wraps. Dat ga ik ook eens wat vaker maken. Met gerookte zalm is het ook zo lekker.
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 08 Jan 2014 12:54

Re: Weight Watchers

Dames, ik weightwatcher dan wel niet, maar ik lijn wel :D Dan mag ik best meeschrijven toch hier?
Ik gebruik de eetmeter van voedingscentrum, en tel dus calorieën, dat werkt voor mij het beste. Ben een jaar terug ofzo wel lid geweest van Weightwatchers, maar dat is weggegooid geld geweest.

Ik ben nu op mijn 3e dag bezig, ben nu 1,2 kilo kwijt (jaja, ik weet het, ik ben een elke dag weger, niet goed, maar werkt voor mij het beste!) en wil er minimaal 10 vanaf. Maar eerst maar eens 5. Ik hoop in ieder geval iets lichter te zijn rond de carnaval (begin maart).
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Jan 2014 16:12

Re: Weight Watchers

Tuurlijk mag jij meeschrijven Parel! Leuk!! Wat jij doet komt bijna op hetzelfde neer ook. Super gaat het bij je zeg!

Ik ben ook maanden stille sponsor geweest van de WW. Maar nu vul ik toch wel trouw elke dag mijn lijstje in ;).

Veel succes!!
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 08 Jan 2014 16:19

Re: Weight Watchers

Gaat het bij jou ook goed, ja? We kunnen het hoor! En anders contact je me maar voor wat morele steun ;) Samen shinend de zomer in!

Ik zit nu een bakje vanille yoghurt met quaker cruesli met rozijnen, moet straks werken dus even een bodem leggen. Had alleen liever een zak chips open getrokken :laughcry:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Jan 2014 17:00

Re: Weight Watchers

Gezellig Parel!

Ja, ik ga morgen denk ik gewoon even naar binnen. Heb eerst een oudergesprek, die behoorlijk kan uitlopen vrees ik. Dus even kijken of ik het red. Heb net even de WW chips bij de Action gehaald. Ben benieuwd of het wat is.

Ik ben ook een elke dag weger, liefst nog 2 x per dag :p Maar goed... omdat ik dus zo ziek ben geweest en nog steeds veel paracetamol slik omdat ik continu oorpijn en hoofdpijn heb van al dat stomme snot weeg ik dus weer meer. Maar goed, vandaag nog maar 1 pcm geslikt dus hoop dat ik nu een beetje kan afbouwen na een week.

Ohja, lees weer over die foto's. Was het alweer vergeten. Vanavond maar even doen voordat ik naar bed ga.
<<

Anoniem57

Bericht 08 Jan 2014 22:43

Re: Weight Watchers

Vervelend dat je ziek bent ccc, waarom weeg je zwaarder dan? Door de snot of de paracetamol?

Ik ben wel blij dat ik niet als enige elke dag weeg haha
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Jan 2014 23:01

Re: Weight Watchers

Hahaha door het snot :p Nee, even serieus... pcm schijnt iets te doen waardoor je dus meer kunt wegen enz. Hoe het precies zat ben ik even kwijt maar is weleens verteld op de cursus. En heb de afgelopen week echt enorm veel pcm geslikt. Vandaag kunnen beperken tot 1 pcm en hopelijk ben ik er nu een beetje doorheen.
<<

Anoniem57

Bericht 08 Jan 2014 23:28

Re: Weight Watchers

Oh jeetje! Is dat dan vet wat blijft zitten, of verlies je dat weer net zo snel als het erin ging? Dat zou balen zijn, zeg!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Jan 2014 23:31

Re: Weight Watchers

Lejow weet volgens mij nog wel hoe het zit, volgens mij is het gewoon dat die stoffen het vertragen en je meer vocht vasthoud. Naja goed, we gaan er gewoon voor. Vandaag ook netjes afgerond, nu maar snel slapen anders ga ik weer zoeken wat er nog te eten is ;)
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Jan 2014 23:37

Re: Weight Watchers

Hmm, ik heb de afgelopen week ook veel paracetamol genomen. Maar is het niet gewoon dat je er meer vocht van vasthoudt?
Ik had vandaag een goede dag.
Zo gek, de ene keer zijn mijn punten zo op en nu moest ik weer zoeken om aan de punten te komen.
Dus toch een kwestie van juiste keuzes maken.
Ik had vanavond teveel punten over, dus ik heb 2 (!) WW repen gehad. Die chocolade crunch vind ik nu echt lekker! En ze zijn maar 2 punten per stuk.
Al haal ik ze hierna niet meer hoor, dan moet ik maar maat weten te houden met gewone chocolade ( of niets ;) ).

Hoe was jullie dag?
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 09 Jan 2014 07:57

Re: Weight Watchers

Herken dat wel, op dagen dat ik werk zit ik veel sneller door mijn punten heen en moet ik ook goed plannen. Gisteravond had ik 9 punten over, en moet dan ook dingen verzinnen om ze op te maken. Ik heb vandaag en morgen een lange dag op het werk, dus moet even goed puzzelen hoe ik dat ga indelen. Zo maar alvast mijn avondeten invullen, en dan de rest verdelen denk ik. Ik kan vanavond ook pas tussen 19.30 en 20.00 uur op z'n vroegst eten. Ik vind dat zo vervelend dat soort dagen. Fruit eten in de middag vult bij mij echt niet eigenlijk, dus zit nu al te bedenken wat nou wijsheid is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Jan 2014 07:59

Re: Weight Watchers

CCC schreef:Lejow weet volgens mij nog wel hoe het zit, volgens mij is het gewoon dat die stoffen het vertragen en je meer vocht vasthoud. Naja goed, we gaan er gewoon voor. Vandaag ook netjes afgerond, nu maar snel slapen anders ga ik weer zoeken wat er nog te eten is ;)



Dit ja! Je houdt vocht vast door medicijnen. Pcm, antibiotica enz.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Jan 2014 08:01

Re: Weight Watchers

Ik heb echt een hard hoofd in het wegen vanavond.. Mijn gewicht is al de hele week zo'n beetje hetzelfde als vorige week donderdag..
We zullen zien :(
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 09 Jan 2014 09:38

Re: Weight Watchers

Parel schreef:Vervelend dat je ziek bent ccc, waarom weeg je zwaarder dan? Door de snot of de paracetamol?

Ik ben wel blij dat ik niet als enige elke dag weeg haha


Ik doe geen ww maar ik weeg me ook vrijwel iedere dag. Steeds neem ik me weer voor om een paar dagen niet te wegen maarals ik dan in de badkamer Sta kan ik het niet laten :redface:
vanochtend voor het eerst dit jaar weer onder de 70 kilo. Nu doorzetten naar in iedergeval weer 68 en liever nog 65. Hoop dit met mijn verjaardag, eind april, behaald te hebben.

Succes dames!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem57

Bericht 09 Jan 2014 14:56

Re: Weight Watchers

Jij bent al hartstikke goed bezig geweest Pandora, dit ga je ook redden!
Ik ben weer 2 ons afgevallen, ben nu -1,4 kilo. Het begin is er in ieder geval, maar ipv schaapjes tel ik nu (al!) snoepjes en chipjes.
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 09 Jan 2014 17:08

Re: Weight Watchers

Mag ik hier ook meeschrijven vanaf maandag. Ik ga ww online doen met de powerstart.

Vandaag is mijn zoontje 6 weken en het is vanaf maandag uit met de pret. Geen chocolademelk en bergen koekjes meer met als excuse mijn borsten vragen er om :angel:

Ik geef borstvoeding dus mag daarom extra punten.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers