Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als stel cadeautjes geven

<<

Anoniem 52

Bericht 05 Jan 2014 20:59

Als stel cadeautjes geven

Als je samen naar een verjaardag gaat, geven jullie dan één cadeau van bijv. 15E, zoals je ook alleen zou doen of geef je dan iets duurders, omdat 't van jullie samen is? Maak je onderscheid wiens vriend/familie 't is?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Jan 2014 21:00

Re: Als stel cadeautjes geven

Vaak geven we als koppel wel iets meer dan dat je alleen zou doen. Onderscheid in wie het is doen we niet.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Jan 2014 21:02

Re: Als stel cadeautjes geven

Wij geven dan iets duurders, omdat het van ons samen is.
Het precieze bedrag verschilt natuurlijk per persoon, maar als we samen gaan, komt het bedrag ook van ons samen.

Ik merk zelf dat er behoorlijk wat stellen/mensen zijn die dat niet doen en wel hetzelfde geven als ze alleen zouden doen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 43

Bericht 05 Jan 2014 21:03

Re: Als stel cadeautjes geven

Wij geven samen voor een groter bedrag dan we zouden geven als het van een van ons komt.
<<

VanillaRose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 05 Jan 2014 21:07

Re: Als stel cadeautjes geven

Wij geven idd een bedrag als stel. Geven soms iets meer dan wat we alleen zouden geven maar dat is dan meestal voor ouders/schoonouders. Schoonzussen/zwagers en broer krijgen meestal hetzelfde.
Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Jan 2014 21:10

Re: Als stel cadeautjes geven

Ik was eigenlijk verbaasd, met m'n laatste verjaardag! Mijn beste vriendin neemt me altijd mee uit eten en ik ging er altijd van uit dat haar vriend daaraan mee betaalde, maar afgelopen verjaardag kwam hij ook nog met een cadeautje! Was echt blij verrast haha. Maar een ander stel geeft meestal maar 10/15 euro bijv. en ik ga heus geen gegeven paarden in de mond kijken en zo, maar ik ben wel 't dubbele kwijt aan hen en dat is soms wel een beetje lullig.. :/
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Jan 2014 21:20

Re: Als stel cadeautjes geven

Wij geven vrienden € 15, broers en zussen € 20 en ouders € 25 - € 30.
Dit doen de anderen in onze vriendengroep trouwens ook, als stel € 15 geven.
<<

Anoniem286

Bericht 05 Jan 2014 22:41

Re: Als stel cadeautjes geven

Nee, iedereen van de familie iets leuks van 20-25 euro. Of het moet een jubileum of iets bijzonders zijn, dan wel eens meer. Met mijn vriendinnen hebben we al jaren een systeem dan de laatst jarige een cadeau koopt voor de daarop volgende jarige. Bedrag is dan 45 euro. Dan is dat cadeau namens de rest. Andere vrienden meestal gewoon een flesje drank ofzo.
<<

Anoniem23

Bericht 05 Jan 2014 22:43

Re: Als stel cadeautjes geven

Het ligt er een beetje aan. Meestal doen we dan wel echt samen meer. Maar als het een verjaardag is van iemand die mijn vriend eigenlijk niet zo goed kent doen we niet perse het dubbele. Ik vind niet dat hij dan net zoveel geld aan diegene uit moet geven als dat ik doe.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Jan 2014 15:10

Re: Als stel cadeautjes geven

Ik heb daar geen vaste bedragen voor en moet zeggen dat ik daar ook nog nooit over heb nagedacht als ik een cadeau kreeg.
#teammaple🍁
<<

Anoniem123

Bericht 06 Jan 2014 16:03

Re: Als stel cadeautjes geven

Ik geef alleen geld als mensen dat als wens hebben. Anders zoek ik een cadeau uit, en de ene keer is dat 5 euro, andere keer 7 of 10 euro. De laatste tijd is 5 euro echt de max voor een cadeau. Of we nu samen komen of alleen.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 06 Jan 2014 16:19

Re: Als stel cadeautjes geven

wij zijn daar echt heel slecht in, ik geef eigenlijk nooit geld cadeau voor een verjaardag,bij bruiloften e.d. wel daar hangt het een beetje van de persoon enz af. Qua cadeautjes kijken we gewoon of we wat leuks zien meestal rond de 15 euro bij vrienden soms meer soms minder.. ouders en broers en zussen is een ander bedrag maar verschilt ook of ze wensen hebben, of wij een leuk idee!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 06 Jan 2014 16:43

Re: Als stel cadeautjes geven

Hmm. We zoeken altijd een cadeau rond een bepaald bedrag. Behalve voor onze ouders, dat verschilt heel erg elk jaar. Zo hebben we samen met schoonbroer en vriendin dit jaar een Dolce Gusto gegeven aan mijn schoonouders, maar voor hetzelfde bedrag een fles cognac aan mijn stiefpapa en een boek van 30 euro aan mijn mama. Voor zussen/broers en vrienden hebben we wel een vast bedrag. Mijn beste vriendin zoek ik meestal iets tussen de 30 en 50 euro, voor andere vrienden 15-20, hetzelfde voor broers en zussen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 06 Jan 2014 20:58

Re: Als stel cadeautjes geven

Als we naar een familielid of vriendin van mij gaan verzorg ik het cadeau en betaal ik het ook. Bij familie of vrienden van mijn vriend verzorgt hij het. Mijn vriend besteed meestal iets meer aan cadeau's dan ik.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Jan 2014 21:05

Re: Als stel cadeautjes geven

Mijn vriend en ik leggen een bedrag samen wat wij anders apart uitgegeven zouden hebben (althans bij onze ouders en mijn zusje). Voor anderen doen we iets minder, bijvoorbeeld voor zijn oom/tante doen we samen iets van 15 euro ofzo.
<<

dolfijn1982

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:40

Bericht 06 Jan 2014 21:53

Re: Als stel cadeautjes geven

wij doen rond de 15 euro
mama van een mooie zoon 1 november 2015
<<

Anoniem17

Bericht 07 Jan 2014 12:27

Re: Als stel cadeautjes geven

Urban Naked schreef:Ik heb daar geen vaste bedragen voor en moet zeggen dat ik daar ook nog nooit over heb nagedacht als ik een cadeau kreeg.

Dit dus. Ik ben daar ook nooit zo strikt in. Als iemand graag iets wil hebben dat iets boven mijn 'budget' ligt koop ik dat gewoon, dan krijgen ze het jaar erop iets minder ofzo. Ik heb liever dat degene aan wie ik een cadeautje geef er blij mee is dan dat ik binnen een bepaald budget blijf. Als mijn schoonmoeder jarig is regelt mijn vriend meestal het cadeau en daar draag ik dan niet aan bij, maar hij geeft het wel uit naam van ons beiden. Zo gaat het ook bij mijn moeder. Ik verreken eigenlijk nooit iets met m'n vriend.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Jan 2014 16:59

Re: Als stel cadeautjes geven

Elliot schreef:Als mijn schoonmoeder jarig is regelt mijn vriend meestal het cadeau en daar draag ik dan niet aan bij, maar hij geeft het wel uit naam van ons beiden. Zo gaat het ook bij mijn moeder. Ik verreken eigenlijk nooit iets met m'n vriend.
En zo doe ik het dan ook weer.
#teammaple🍁
<<

Anoniem29

Bericht 07 Jan 2014 20:47

Re: Als stel cadeautjes geven

Ik koop meestal gewoon wat ik leuk vind voor diegene. Soms geef ik het samen met mijn vriend, soms alleen. Ik denk dat niet na over het bedrag. (Of het nou 10 of 25 euro is). Ik vind het gewoon leuk om wat leuks te geven, wat die persoon leuk vindt haha.

Ik maak ook bijna geen onderscheid in hoeveelheid geld tussen vriendinnen/familie/ouders.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 07 Jan 2014 21:47

Re: Als stel cadeautjes geven

Wij geven dan het budget wat we normaal per persoon zouden doen keer 2. Is deels wel afhankelijk wie het is en of we een dure maand hebben.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Jan 2014 23:43

Re: Als stel cadeautjes geven

Wij geven meestal geld. Bekijken het een beetje per situatie hoeveel. Als het om mijn familie of vrienden gaat betaal ik, en andersom mijn vriend
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 08 Jan 2014 22:33

Re: Als stel cadeautjes geven

Wij doen geen vast bedrag, ik probeer altijd te bedenken wat,ik leuk zou vinden voor die persoon en dan ga ik kijken hoe duur dat is. De ene keer is het meer dan de andere keer.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron