Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindvriendelijke vakantie

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 05 Jan 2014 18:51

Kindvriendelijke vakantie

Ik zie door de bomen het bos niet meer, wie heeft de gouden tip voor mij? Ik zal wel teveel willen :)

Ik wil het liefst op vakantie naar Italië of misschien Kroatië in een huisje of eventueel appartement/chalet geschikt voor kleine kinderen (dan 3 en 1 jaar).

Eisen:

- liefst op loopafstand van een dorpje
- zwembad geschikt voor kinderen
- schoon
- budget niet hoger dan +/- 1000 euro voor 2/3 weken
- te rijden in 2 dagen (dus niet zuid-italie bijv.)
- lekker weer in juni of september.
- 2/3 slaapkamers zodat de kinderen niet wakker van elkaar worden
- lijkt mij leuk als het op een camping is zodat we ook wat andere gezinnen zien maar is geen 'must', mag bijvoorbeeld ook een appartement op de begane grond zodat wij nog buiten kunnen zitten als de kinderen slapen.

Zo hele lijst, ben benieuwd of iemand iets weet? :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem286

Bericht 08 Jan 2014 16:01

Re: Kindvriendelijke vakantie

mijn zus gaat vaak naar italie en dan de volgende camping:
http://www.vacanceselect.nl/camping/ita ... alia/1104/
daar zijn ze heel tevreden over.

misschien is dat iets voor jullie?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 08 Jan 2014 16:14

Re: Kindvriendelijke vakantie

Highway schreef:mijn zus gaat vaak naar italie en dan de volgende camping:
http://www.vacanceselect.nl/camping/ita ... alia/1104/
daar zijn ze heel tevreden over.

misschien is dat iets voor jullie?

Hier zijn wij vorig jaar 2 dagen bij vrienden op bezoek geweest.
Maar ik vond het echt heel masaal. Erg druk (was nog voorseizoen) en onoverzichtelijk door de vele zwembaden.
We konden niet de kinderen zelf laten spelen bij het zwembad want dan waren we ze zo kwijt door het grote onoverzichtelijke deel, en de drukte (kids waren toen bijna 2 en 4jr)

Zelf zaten we op de camping Del garda http://www.vacanceselect.nl/camping/italie/gardameer/camping-del-garda/2744/
Dat was wat kleiner dan die ander. De kinderen konden zelf hun gang gaan in het zwembad zonder dat ik ze kwijt kon raken omdat het wat kleiner/overzichtelijker is.

Maar dat is natuurlijk net wat je zelf leuk en prettig vind.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers