Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding en sloffen voor baby in draagzak

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 07 Jan 2014 13:43

Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Wat doe je je baby aan in de draagzak? En dan met name de voetjes. Kan maar geen warme winterslofjes vinden voor buiten.
<<

Anoniem124

Bericht 07 Jan 2014 14:00

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Ik had van die bontlaarsjes van de prijsmepper voor 2,75 met dikke sokken erin. En ze hadden zo'n Berenpak van de hm met voetjes eraan.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 07 Jan 2014 15:49

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Ik heb haar in haar gewone kleertjes in de draagdoek.
Als ik naar buiten ga doe ik een groot Fleece vest over ons samen heen. En dan evt. nog mijn winterjas los aan (zelf doe ik dan alleen een T-shirtje aan).

Ik heb tot nu toe geen slofjes bij haar aangedaan, maar als het kouder wordt denk ik wel. Hier heb ik nog slofjes die bij haar eerste kledingsetje horen, van gewone stof. Die kan ik dan over de gewone sokjes heen doen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Jan 2014 16:41

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Een wollen pak.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 07 Jan 2014 16:44

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Een maillot, nooit last van koude beentjes.
Daarover heen van die apie sloffies of dat soort dingen. Dat was als ik de draagjas er ook over had trouwens.
Over mijn eigen jas heen een soort skipak uit een stuk.
Ik denk dezelfde als die M-train noemt.

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 07 Jan 2014 16:58

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Ik draag een warm vest over de draagdoek heen en mijn dochter heeft dan gewone kleren aan, warme muts op en beenwarmers en slofjes over haar sokken.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Jan 2014 17:04

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Dat berenpak heb ik hier ook gebruikt in de draagzak, heerlijk!
En anders aapies met bont, moet je wel de juiste maat nemen want anders gaan ze te makkelijk uit.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 07 Jan 2014 23:01

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Ik stop een dekentje over de.horizontalte baan en de schuine banen, dan hoef ik hem er niet uit te halen als hij in slaap valt om zn nas uit te doen. Voor zn benen heb ik babylegs en verder gewoon een broek, sokken en aapies sloffen.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Jan 2014 02:24

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Dat dekentje is wel heel handig! Wat voor soort vest gebruiken jullie? Ben benieuwd of ook mijn positiejas past..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem18

Bericht 08 Jan 2014 11:41

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Elise draagt nu haar gewone kleding, maar wel wollen sokken en daarover dikke gevoerde leren laarsjes van Aapies. Mijn beste aankoop voor haar is een wollen balaclava van Joha (bivakmuts) die ik bij www.littleshoparoundthecorner.nl heb gekocht. Zo is haar hoofd en haar nek lekker warm en ze kan ook nooit de muts van haar hoofd trekken.

Oja, ik draag haar op mijn rug en daarover heen gaat dus nog een draagjas.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 08 Jan 2014 12:08

Re: Kleding en sloffen voor baby in draagzak

Heb net even snel zo'n berenpakje gekocht. Lijkt me wel lekker warm in de draagzak. Voordeel is dat de slofjes dan ook niet verloren kunnen worden.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers