Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie heeft mijn krullen gestolen.

<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2013 10:11

Wie heeft mijn krullen gestolen.

Kijk! Mijn krullen zijn weg aan de onderkant. Het begint in een krul en eindigt steil. Dit is nu sinds 1,5 jaar ongeveer zo. Ik verzorg het goed, ga regelmatig naar de kapper en kleur het zelden. Zou dit kunnen liggen aan dat je haar eens in de 7 jaar van structuur verandert?

Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 10:13

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Wat een geniale foto Carrie!

Maar wel gek, mijn eerste ingeving was dat het misschien dood is aan de onderkant, maar als je regelmatig naar de kapper gaat zal dat niet zo zijn. Ik denk eigenlijk niet dat het van structuur aan het veranderen is; zou dat niet bij de wortel beginnen?

Maar wat het dan wel is..??
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2013 10:22

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Elliot schreef:Wat een geniale foto Carrie!

Maar wel gek, mijn eerste ingeving was dat het misschien dood is aan de onderkant, maar als je regelmatig naar de kapper gaat zal dat niet zo zijn. Ik denk eigenlijk niet dat het van structuur aan het veranderen is; zou dat niet bij de wortel beginnen?

Maar wat het dan wel is..??

Gek he? Nee het is niet dood aan de onderkant, heb er regelmatig ook zo'n 4cm af laten knippen omdat ik dacht dat dat de oplossing was. Maar dat is het dus ook niet, dus ben daarmee gestopt, anders wordt mijn haar nooit langer. En in mijn nek krult het gigantisch in, waardoor het lijkt alsof ik een schuine bob heb laten knippen, net als Azi. Maar dat heb ik dus helemaal niet!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 06 Sep 2013 10:32

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Ok, ik beken :^^:
Heb ineens krullen na de chemo en daarvoor totaal niet.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem144

Bericht 06 Sep 2013 10:47

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Je haar veranderd inderdaad eens in de zoveel jaar. Ik heb bijvoorbeeld na de zwangerschap van D. ineens heel veel slag en zelfs wat krul in mijn haar, terwijl het hiervoor altijd stijl met een beetje slag was. Niet dat ik nu mooie krul/slag heb. Het is 1 pluizenbol als ik er niets mee doe.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2013 11:44

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Bisq schreef:Ok, ik beken :^^:
Heb ineens krullen na de chemo en daarvoor totaal niet.

He, dat is niet eerlijk dat jij ze dan hebt gestolen! Maar, de krullen zijn je gegund :yes:
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2013 11:45

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Star007 schreef:Je haar veranderd inderdaad eens in de zoveel jaar. Ik heb bijvoorbeeld na de zwangerschap van D. ineens heel veel slag en zelfs wat krul in mijn haar, terwijl het hiervoor altijd stijl met een beetje slag was. Niet dat ik nu mooie krul/slag heb. Het is 1 pluizenbol als ik er niets mee doe.


Ik vind het bijzonder dat dat kan joh, had er eerder nooit van gehoord. Wel raar dat onderin mijn krullen weg zijn, en bovenin niet :confused:
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 06 Sep 2013 11:48

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Bisq schreef:Ok, ik beken :^^:
Heb ineens krullen na de chemo en daarvoor totaal niet.


:lol:
<<

Anoniem166

Bericht 06 Sep 2013 11:57

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Zou het niet gewoon kunnen zijn dat je haar te lang/zwaar wordt om de krul overal te houden? Ik heb zelf stijl haar, maar ik zie wel vaker bij mensen met krullen dat het haar veel mooier krult als het niet zo lang is.
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 12:02

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Sanne schreef:Zou het niet gewoon kunnen zijn dat je haar te lang/zwaar wordt om de krul overal te houden? Ik heb zelf stijl haar, maar ik zie wel vaker bij mensen met krullen dat het haar veel mooier krult als het niet zo lang is.


Dit heb ik zelf ook, maar dan zakt het juist van bovenaf in. Tenminste, bij mij dan. Dan heb ik een platte bovenkant en van die gekke pijpenkrullen in de onderkant..
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2013 12:34

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Sanne schreef:Zou het niet gewoon kunnen zijn dat je haar te lang/zwaar wordt om de krul overal te houden? Ik heb zelf stijl haar, maar ik zie wel vaker bij mensen met krullen dat het haar veel mooier krult als het niet zo lang is.


Nee dat is het ook niet. Een paar jaar geleden was mijn haar een stuk langer dan nu, en toen krulde het onderin nog heel goed.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 12:36

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Carrie schreef:
Sanne schreef:Zou het niet gewoon kunnen zijn dat je haar te lang/zwaar wordt om de krul overal te houden? Ik heb zelf stijl haar, maar ik zie wel vaker bij mensen met krullen dat het haar veel mooier krult als het niet zo lang is.


Nee dat is het ook niet. Een paar jaar geleden was mijn haar een stuk langer dan nu, en toen krulde het onderin nog heel goed.

Mijn broer had vroeger ook vrij lang haar, met pijpenkrullen. Zijn haar krult nu bijna helemaal niet meer, het is nu slag geworden.
Laatst gewijzigd door Anoniem12 op 06 Sep 2013 12:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem57

Bericht 06 Sep 2013 12:54

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Rush schreef:
Carrie schreef:
Sanne schreef:Zou het niet gewoon kunnen zijn dat je haar te lang/zwaar wordt om de krul overal te houden? Ik heb zelf stijl haar, maar ik zie wel vaker bij mensen met krullen dat het haar veel mooier krult als het niet zo lang is.


Nee dat is het ook niet. Een paar jaar geleden was mijn haar een stuk langer dan nu, en toen krulde het onderin nog heel goed.

Mijn broer had vroeger ook vrij haar, met pijpenkrullen. Zijn haar krult nu bijna helemaal niet meer, het is nu slag geworden.


Heeft ie het nu opgesloten? :D

Balen, Carrie! Ik heb het helaas niet gestolen, mijn haar is zo steil als wat.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 12:55

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Haha! Vrij lang haar! :nerd:
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 06 Sep 2013 20:00

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Zou het niet kunnen komen van het haren verven in combinatie met regelmatig stijlen/stylen? Het geverfde haar zal wat poreus kunnen worden en wellicht daardoor gevoeliger en daardoor blijven gestyled ofzo. (Wellicht grote bullshit, die logica van mij)...
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2013 21:24

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

SDL schreef:Zou het niet kunnen komen van het haren verven in combinatie met regelmatig stijlen/stylen? Het geverfde haar zal wat poreus kunnen worden en wellicht daardoor gevoeliger en daardoor blijven gestyled ofzo. (Wellicht grote bullshit, die logica van mij)...

Nee het klinkt wel als logica hoor. Maar is niet het geval, ik verf het zelden, en met de steiltang is ook 6x per jaar ofzo. Hooguit. Vroeger verfde ik het 6x per jaar met van die drogisterij-troep en zelfs toen zag mijn haar er niet weird uit.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 09 Sep 2013 05:59

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Het kan na 7 jaar idd veranderen volgens mijn kapster. Ik had mega stijl haar en sinds paar jaar slag/beetje krul in mijn haar.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 09 Sep 2013 08:19

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Ik hoop voor jou dat het niet verandert, vind je krullen echt zo mooi! Ik had altijd best veel slag, maar na de zwangerschap van dochter is daar niet zoveel meer van over. Wel jammer omdat ik ook nog heel dun haar heb.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 10 Sep 2013 10:40

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Piertje schreef:Ik hoop voor jou dat het niet verandert, vind je krullen echt zo mooi! Ik had altijd best veel slag, maar na de zwangerschap van dochter is daar niet zoveel meer van over. Wel jammer omdat ik ook nog heel dun haar heb.

Ik heb ook heel dun haar, dus steil haar kan ik echt niet gebruiken. Nu aan de onderkant is het ook heel dun, omdat het daar steil is, je kijkt er zo doorheen :nopompom: Ik gebruik nu clip ins.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 10 Sep 2013 12:27

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Bij mij verdwijnen ze ook :nopompom:

Regelmatig een knipbeurt scheelt wel iet bij mij en ook laagjes zorgt voor meer slag/krul dan dat ik alles op een lengte laat knippen. Verder geen tips helaas.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Sep 2013 14:25

Re: Wie heeft mijn krullen gestolen.

Lune schreef:Bij mij verdwijnen ze ook :nopompom:

Regelmatig een knipbeurt scheelt wel iet bij mij en ook laagjes zorgt voor meer slag/krul dan dat ik alles op een lengte laat knippen. Verder geen tips helaas.

Heeft bij mij niet geholpen. En had vroeger ook gewoon krullen zonder laagjes. Ik wil gewoon mijn krullen terug! Meh.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers