Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Anoniem328

Bericht 02 Jan 2014 10:02

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Lieve meiden,
Vanaf ons vakantieadres wil ik iedereen een fantastisch 2014 wensen en hopelijk komt onze grote wens dit jaar eindelijk uit! !
Aagje en bisq wat balen dat het niet raak is. Maar toch positief bisq dat je tot nu toe een nette cyclus lijkt te hebben.
Shally spannend! Nog een klein weekje afwachten.
Taeda hoe is het met jou?
Sabje voel je je intussen weer wat beter?
Wjj gaan morgen naar huis en ook meteen een echo. Hopelijk zaterdag eerste iui poging.
Fijne dag meiden!
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 02 Jan 2014 16:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Olijfje; Heb je een fijne vakantie gehad? Heel veel succes morgen!

@ ShallY; Ik ga medicatie gebruiken zodra ik weer zwanger ben. Nog een kort weekje wachten voor jou, spannend!

@ Aagje; Dat je idd snel samen zwanger mag zijn met je vriendin!

@ Bisq; Dubbel idd.. Echt jammer dat het niet raak is, wat had dat toch mooi geweest. Maar wel weer een eigen cyclus, heel mooi!

@ sabje; Heb je wel een leuke O&N gehad, ondanks de buikpijn? Leuk de voorpret van de vakantie. Ik wacht ook nog even met onze zomervakantie, maar ben wel al aan het kijken.

Ik zit ook weer op het wachtbankje. We hebben de eisprong zeker niet kunnen missen, dus wie weet weer. We gaan volgende week op wintersport, dus dat wordt evt daar testen.

Mijn wens voor hier is dat dit topic in 2014 leeg mag lopen! En dat we in de tussentijd de kracht hebben om alle spanning te doorstaan en er ondanks al het gedoe toch een mooi jaar met partner, familie en vrienden van mogen maken!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 02 Jan 2014 19:35

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ook vanuit hier een gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar!

Hier alles rustig, wachten tot ik niet meer ongesteld ben. En met oud en nieuw heerlijk genoten van een paar wijntjes. Vol frisse moed op naar een nieuw jaar.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 03 Jan 2014 21:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hoi dames,ik moet weer verder voor de volgende ronde,ben ongesteld geworden. Vanmiddag wat oud bloed maar nu helser rood. Ik vind het wel raar want er waren/zijn geen symptomn dat ik ongesteld zou worden. Anders heb ik altijd enorme rug en buikpijn maar nu dus helemaal niks.

Het is al wel 11 dagen na mn eisprong. Is dit kort of normaal?
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 04 Jan 2014 15:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dat is wel heel kort shally, meestal heb ik dan alleen zwart bloedverlies. Maar goed, het is bij iedereen anders.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Anoniem328

Bericht 04 Jan 2014 15:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally jammer dat je ongesteld bent geworden! 11 dagen na je eisprong is wel een beetje kort inderdaad. Ik weet niet of het nog iets met je mk te maken kan hebben. Maar goed je zult het in ieder geval wel bespreken met je gyn of het (te) kort is. Hoe voel je je?

Weegschaal, spannend, voor jou is het nu dus afwachten. Wel fijn dat je volgende week op wintersport gaat! Sowieso is het natuurlijk heel fijn, maar dan heb je ook meteen een beetje afleiding tijdens die vervelende wachtweken. Ik duim voor je!

Ik heb gister een meting gehad, had een eitje van 12,9 bij 20. Nog iets te klein om vandaag al de inseminatie te doen, dus nu moet ik vanavond pregnyl zetten en dan maandagochtend de inseminatie aangezien de kliniek zondag niet open is. Ik vind dat wel een beetje vervelend, want morgen is dag 20 en ik heb al vaak op dag 20 m'n eisprong gehad, dus dan zou de inseminatie te laat zijn. Dus ik hoop heel erg dat m'n eitje nog even blijft zitten en ieder geval doen we zelf ook ons best, dus een gemiste kans zou het sowieso niet zijn.
Is het bij degenen hier die in een ziekenhuis lopen ipv een fertiliteitskliniek ook zo dat ze op zondag geen inseminatie of terugplaatsing doen'?

Nou ik wens iedereen een heel fijn weekend hier en Weegschaal alvast een hele fijne vakantie!!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 04 Jan 2014 16:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally, ik heb medicatie gebruikt voor een korte fase na mijn eisprong tot menstruatie.. Maar mijn lf was ongeveer 7a8 dagen. Waarschijnlijk was dit ook de oorzaak van mijn miskramen.
Maar een lf van van 11 dagen is in principe prima!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 04 Jan 2014 17:40

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Olijfje, spannend zeg! Hopelijk is het deze ronde gewoon raak!! Wel vervelend dat je meestal op dag 20 je eisprong hebt en maandag pas de inseminatie. Gewoon even lief praten tegen je ei dat ie nog niet moet springen, misschien helpt het wel :wink:

Ik zal het aankaarten, de eerst volgende keer bij de gynaecoloog, dat ik op dag 11 al ongesteld ben geworden. Ik heb ook geen idee en heb ook geen vergelijking omdat dit de eerste keer na de pregnyl dat ik ongesteld ben.
Hoe ik me voel..nu wel weer oké. Gisteravond had ik wel even een dipje en baalde ik wel, vooral omdat ik nog helemaal niet verwacht had. Geen tekenen van een nadere menstruatie. Maar goed, laat m'n koppie niet hangen en we gaan met goede moed naar de volgende ronde. Ooit zal het toch wel weer een keer lukken?!

@Weegschaal, fijne vakantie!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 04 Jan 2014 21:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Als eerst een gelukkig nieuwjaar. Dat onze wens in 2014 eindelijk uit mag komen (en natuurlijk zo snel mogelijk)

Ik heb met oud en nieuw gelukkig mee kunnen gaan. Was een dag te vroeg ongesteld geworden. Dinsdag overdag nog wel in bed gelegen, maar 's avonds was de buikpijn bijna weg. Heb deze keer ook iets minder last gehad gelukkig. Misschien dat de operatie toch een beetje geholpen heeft.
Gisteren heb ik bloed laten prikken zit ik nu met een pijnlijke en blauwe arm :( . Vrijdag heb ik een MRI scan om te kijken of de endometriose ook bij mijn darmen zit. Toch wel een beetje spannend. Heb toch eigenlijk wel altijd last van mijn buik/darmen.
Ons boefje 24-08-2010
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 05 Jan 2014 14:12

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ ShallY; Wat balen dat je ongesteld bent geworden... En natuurlijk gaat het ooit weer eens bij je lukken, je weet nu gelukkig dat je iig zwanger kan worden. Ik hoop dat het niet lang op zich laat wachten!

@ Olijfje; Wat balen dat de kliniek op zondag dicht is! In het ziekenhuis waar ik liep was de fertiliteitspoli op zondag wel open.. Ik hoop dat de eisprong nog een dag op zich laat wachten of dat jullie eigen inspanning resultaat mag hebben!!

@ sabje; Fijn dat de pijn iets minder is geworden. Idd spannend vrijdag, wanneer krijg je dan de uitslag?

We vertrekken vrijdag naar Oostenrijk. Zouden eerst woensdag al gaan, maar wordt dus iets later waarbij we dan wel wat langer blijven. Dus afleiding genoeg straks! Ik wil wel vrijdag vast testen, nod is zaterdag op zondag. Ik heb de afgelopen dagen kleine beetjes bruin verloren, evt innesteling?
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Anoniem328

Bericht 07 Jan 2014 09:43

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hallo dames,

Weegschaal, heeeel veel plezier op vakantie. Geniet er lekker van en zorg dat je niks breekt :P En ik ga zooo duimen voor een positieve test! Je komt het wel even melden hier toch?!
Sabje fijn dat je toch nog oud en nieuw kon vieren. Spannend vrijdag mri, wanneer krijg je de uitslag?
Shally ben je al bij de gyn geweest voor een uitgangsecho? En wat zei hij/zij over je wat kortere lf?

Ik heb gister de eerste inseminatie gehad. Stelde weinig voor, ik stond met 20 minuten weer buiten. Volgens mij voelde ik gistermiddag m'n eisprong dus dan zou de timing top zijn. Nu maar afwachten hopelijk over 16 dagen een positieve test!
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 07 Jan 2014 13:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal, hele fijne vakantie.

Olijfje: dat zou super zijn, ik hoop het zo voor je!
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Diese

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 336

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:18

Bericht 07 Jan 2014 22:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend Olijfje!

Ook ik zit na 5 maanden verplicht wachten, weer op het wachtbankje. Vanmiddag een terugplaatsing gehad van een 11-cellige cryo van goede kwaliteit. De embryo was gisteren 6-cellig, dus is mooi door gedeeld na het ontdooien. Was weer een enorme afvalrace, van de 9 ontdooide cryo's was er maar 1 geschikt voor terugplaatsen. Pff. Maar we hebben maar 1 goede nodig!
Afbeelding

Afbeelding
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 08 Jan 2014 07:10

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hey meiden,
Sommige kennen mij misschien nog van oude forum, wij zitten nu bijna 1 jaar in de mmm.
En uiteindelijk is er via pesa/tese zaad gevonden en kunnen wij door met icsi :-)
Daar is het wachten nu op ws met een maand of 2. Spannend! !

Ik lees af em toe mee maar hou bewust ook wat afstand, om ook met andere dingen bezig te zijn in mijn hoofd.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 08 Jan 2014 09:44

Re: Moeilijk zwanger worden topic

SummerBeach schreef:Hey meiden,
Sommige kennen mij misschien nog van oude forum, wij zitten nu bijna 1 jaar in de mmm.
En uiteindelijk is er via pesa/tese zaad gevonden en kunnen wij door met icsi :-)
Daar is het wachten nu op ws met een maand of 2. Spannend! !

Ik lees af em toe mee maar hou bewust ook wat afstand, om ook met andere dingen bezig te zijn in mijn hoofd.


Was jij ook SB?
Heel veel succes, ik hoop dat nu snel raak is voor jullie!
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:54

Bericht 08 Jan 2014 11:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@diese: veel succes! Wat een afvalrace zeg... jammer zoveel verloren. Maar hopelijk blijft deze lekker plakken en je hebt er gelukkig ook nog wat over :-).

@weegschaal: fijne vakantie! Duim voor je!

Duim ook voor de rest...!!!
Summer beach; had je toen een andere naam.?
Afbeelding
<<

Diese

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 336

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:18

Bericht 08 Jan 2014 12:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dank je LCN!
Jij schiet mooi op met de zwangerschap! Hoe voel je je?
Afbeelding

Afbeelding
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 09 Jan 2014 14:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Olijfje; Wat fijn dat je eisprong nu toch na de inseminatie was. Ik ga zo ontzettend voor je duimen!!

@ Diese; Wat ontzettend jammer dat er zoveel afgevallen zijn zeg.. Maar nu hopen dat deze mag uitgroeien tot een mooi kindje!

@ SummerBeach; Was jij idd ook SB op het andere forum? Of Susanne, als ik me dat nog goed herinner? Heel fijn dat het lange wachten nu op gaat schieten!!

Ik hoef niet meer te testen, want ben vandaag ongesteld geworden. Heel vreemd, aangezien ik normaal een strakke cyclus van 28 dagen heb. En nu dus 25 dagen.. Even kijken of het door gaat zetten, maar ik heb best flinke menstruatiekrampen waar ik normaal alleen een zeurend gevoel heb. Dus ik denk dat het een goede schoonmaak van mn baarmoeder gaat zijn! Op naar de volgende ronde, maar eerst lekker gaan skiën.
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 09 Jan 2014 14:10

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje, wat spannend! Ik duim voor je.

Weegschaal, ah wat jammer zeg. Gek ook dat je ineens maar een cyclus van 25 dagen hebt, terwijl je anders altijd zo'n nette cyclus hebt gehad. Veel plezier op wintersport!
2012 & 2016
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 09 Jan 2014 20:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hoi, ik was inderdaad SB. Heb iets mijn naam veranderd ;-)
Susanne komt zik hier ook nog , had destijds wel veel aan haar we zaten beetje in zelfde schuitje.
<<

Anoniem328

Bericht 10 Jan 2014 23:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Jeetje SB ik ken jou nog uit het topic voor een kindje in 2012. Ik was daar boekenwurm. Ik weet nog goed toen jij vertelde over jullie slechte uitslag.
Welkom hier! Want dat betekent in ieder geval dat jullie weer een kans hebben om zwanger te raken. Top joh en wat spannend! Is het een vervelende weg geweest of viel het nog enigszins mee?
En over 2 maanden mogen jullie met icsi beginnen dus?
Heel veel succes en leuk dat je hier mee komt schrijven.
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:54

Bericht 11 Jan 2014 08:19

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@summerbeach: op de 1 of andere manier kan ik je even niet goed terughalen. Susanne weet ik dan wel weer :-S. Maar mijn geheugen laat me momenteel wel vaker in de steek :-D.
Mocht je vragen hebben of iets dergelijks over icsi...je mag me altijd PM en. Wat fijn dat er zaad is gevonden. Hoop dat jullie gelijk de eerste poging succes hebben!!
Afbeelding
<<

Anoniem328

Bericht 15 Jan 2014 10:27

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Nou ik word ineens totaal onverwachts op dag 9 na m'n (vermoedelijke) eisprong ongesteld :confused:
Ik snap er niks van. Normaal altijd netjes 13/14 dagen na m'n eisprong en nu net ineens wat bloedverlies.
Baal hier zo van. Straks krijg ik ook nog eens problemen met de duur van m'n lf blugh!
<<

Anoniem219

Bericht 15 Jan 2014 10:30

Re: Moeilijk zwanger worden topic

he wat gek Olijfje.... dat is wel gek inderdaag :(
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 15 Jan 2014 10:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dat is wel heel gek en snel Olijfje. Is het echt ongesteld zoals altijd of maar licht bloed verlies? Sorry lees het al, wat bloedverlies..heb je dezelfde klachten als anders?
Want ik dacht toen ik zwanger bleek ook dat ik ongesteld ging worden omdat ik wat bloed verloor.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers