Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oude kleding uitzoeken

<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 04 Jan 2014 22:16

Oude kleding uitzoeken

Willen jullie eens meedenken?

Een paar jaar geleden woog ik een stuk zwaarder. De kleding uit die tijd heb ik in opbergboxen opgeborgen, maar ben ik aan het uitzoeken. Ik durf niet alles weg te gooien, in die tijd was het bijvoorbeeld een drama om een broek te vinden die lekker zat e.d. Ik gooi niet alles weg, zodat ik wat kleding heb mocht ik het ooit in die maat nodig hebben. Daarnaast heb ik best wat sportkleding, lingerie en kleding die nog goed en nieuw is, die ik sowieso bewaar.

Ik had destijds een wat andere kledingstijl. Er zitten ook een hoop kledingstukken bij die niet meer in de mode zijn of die ik nu niet zou dragen als ze mijn maat waren. Weg doen of bewaren?
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 04 Jan 2014 22:21

Re: Oude kleding uitzoeken

Ik zou het wegdoen, mode verandert zo snel. Over een paar jaar ziet kleding al snel retro uit, doordat de vorm van kleding gedateerd is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 04 Jan 2014 22:42

Re: Oude kleding uitzoeken

Toch maar weg doen, is waarschijnlijk wel net zo handig nu je toch bezig bent omdat je ze anders over 2 jaar toch wegdoet. Ik heb deze week uiteindelijk 5 zakken met kleding weggedaan, ook veel van die kleding die ik al jaren bewaar want eigenlijk nog zonde om weg te doen, is ook wel een mooie stof, toch zonde want het is amper gedragen, wie weet wordt het wel weer mode, stel dat ik mijn baan verlies en geen kleding meer kan kopen dan heb ik dit nog liggen, kan ik wel aan doen als ik een keer ga schilderen en dat soort dingen. Ik vond sommige dingen nog zonde maar elastiek begon al uit te lubberen ed van het liggen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 22:54

Re: Oude kleding uitzoeken

Ik zou het wegdoen, zo kun je alles blijven bewaren en heb je straks een zolder vol. Bewaar wat basics (voor het geval dat) en doe de rest weg. Probeer het kwijt te raken via marktplaats/rommelmarkt en wat je niet verkoopt gooi je weg.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 05 Jan 2014 11:56

Re: Oude kleding uitzoeken

Weg doen, op die manier heb je ook niet te snel de neiging om weer in de kleding te groeien. Heb ik onlangs ook gedaan.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

VanillaRose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 05 Jan 2014 21:50

Re: Oude kleding uitzoeken

Ik zou het weg doen, zeker als je het nu toch al niet zou dragen.
Afbeelding
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 05 Jan 2014 22:10

Re: Oude kleding uitzoeken

Ik zou het ook weggeven aan een goed doel, bijvoorbeeld via zo'n kledingcontainer. Ik heb dan altijd het idee dat ik nog iemand blij kan maken met mijn kleding. Wel knap dat je zoveel bent afgevallen trouwens. Ik kan me herinneren dat jij altijd heel veel vrolijke kleuren droeg. Ben wel benieuwd naar je stijl nu.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 07 Jan 2014 19:37

Re: Oude kleding uitzoeken

Dank je Lana.

Heb inmiddels ook een andere kledingstijl inderdaad. Stoerder, grijs, zwart, legergroen, leer, nepleer, maar nog altijd een cowboylaarsjespassie. Heb niet zulke recente outfitfoto's, maar een paar voorbeelden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 07 Jan 2014 21:10

Re: Oude kleding uitzoeken

Ik heb precies hetzelfde dilemma! 12 kg afgevallen, maar toch geen kleding weg durven gooien... Ik hoor mezelf denken: misschien handig als ik ga schilderen, wel lekker om in te sporten, wie weet kan ik het aan als ik zwanger ben, etc.! Misschien moet ik het gewoon in een opbergbox doen, dan is mijn kast tenminste weer netjes en up to date. Maar ja, dan is het nog steeds niet lekker opgeruimd!

Ben altijd zo bang dat ik spijt ga krijgen, zitten nl. ook veel dure dingen bij...
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 07 Jan 2014 23:52

Re: Oude kleding uitzoeken

Leuke stijl ! Die leren broek is ook erg mooi. Zelf wil ik er al jaren één maar vind het op een of andere manier niet bij me passen. Ben je er al uit wat je gaat doen met je kleding?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers